Lattapäät lainehilla?

Anonyymi-ap

Tarvittaisi täyden järjen omaava lumiaurakuski joka ensimmäiseksi aamulla vetäisi toisen puolen pyörätien auki hautuumaalta ABC:lle ja sieltä takaisin Koulutien kautta takaisin Tokmannille. Ei tarviisi kuin kaasua painaa. Aikaa kuluisi 45minuuttia, eikä tarvitse peruutella ja pysäytellä. Me sähkötuolilla, potkurilla, rollaattorilla, lastenvaunuilla, pulkalla ja sauvoilla liikkuvat välttyisimme 12h:n odottamiselta kuten tänään 25.1! Autolla pääsee sen 45min ajan tai odottaa jos on 15cm lunta este? Mikäli juuasta joskus tällainen auramies löytyisi, ehdottaisin yhteispalkitsemista sopivan tilaisuuden yhteydessä!

8

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamuisen ensitöikseen vetäsen emäntää takaapäin.

• Anonyymi

Miten se liittyy Juuka keskusteluun?

• Anonyymi

Oma perse, oma rattori, oma naamataulu!

• Anonyymi

Ei järjellä ole väliä jos on iso traktori.

• Anonyymi

Just ku häräsin, nii huomasin, jotta oli sohjon peälle luntahhii satanna. Vaen en auroo, antaa tulla pakkanen niin siinnä on mukava täryytellä, kahlatkoon vaen kurjat. Ruokatunnille ajan aura ylläänä ja valo lampussa! Pittää liiteriie kyllä aarata ja hakkee kylältä kaahalla hiekat rapulle jotta ee akka koavu Tokmannille lähtiessä.

• Anonyymi

Umpitiestä tässä soitellaan, ei mennä nukkumaan. Vatsan kurnimista kuunnellaan kun auraa odotellaan. Se viimeinen purku mun järjen vei, aururoilla on kiire mulla ei, Karkuun lounasmakkaralle aurat kiirehtää...

• Anonyymi

Pääasia on traktorissa villku pyörii katolla ja tunnit saa kuitattua tilaajalata.

• Anonyymi

Nyt tulee pikku pakkanen ja taas on kävelytie auraamatta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe