Toyotan maalipinnan paksuus.

Anonyymi-ap

Korin ulkopuoli 80 mikronia pohjassa 40-50 mikronia massau puuttuukokonaan.Verratiin muihin autohin korin ulkopuoli 100-150 pohja 100 mikronia massattu tästä johtuu toyotan nopea ruostuminen.

43

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ne oikeasti maalattu vai vain väritetty?

    • Anonyymi

      19 vuotta ollut sama Corolla Verso, eikä missään tippaakaan ruostetta paitsi vararenkaan vanteen sisäpuolella. Mihin niitä satoja "mikroneita" tarvitaan kun yksi hyvä riittää?

      • Anonyymi

        Kato joskus sen kotteron pohjaa epäilen ettei sitä enää ole TOYOTA ON NOPEITEN RUOSTUVA AUTO PAHAT RUOSTE VAURIOT JO KAHDESSA VUODESSA EI MASSAUSTA JA MAALIKALVON PAKSUUS POHJASSA 50 MIKRONIA RUOSTUMINEN TAATTU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato joskus sen kotteron pohjaa epäilen ettei sitä enää ole TOYOTA ON NOPEITEN RUOSTUVA AUTO PAHAT RUOSTE VAURIOT JO KAHDESSA VUODESSA EI MASSAUSTA JA MAALIKALVON PAKSUUS POHJASSA 50 MIKRONIA RUOSTUMINEN TAATTU.

        Katson joka vuosi yhtä aikaa katsastusmiehen kanssa. Aina yhtä ruosteeton. Edes pakoputki ei ruostunut 19 vuodessa. Ainut poikkeus tosiaan on tuo peltivanteinen "moottoripyörän rengas" vararenkaana, jonka vanne on sisäpinnaltaan, joka on alaspäin auton alla, melkoisen ruskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson joka vuosi yhtä aikaa katsastusmiehen kanssa. Aina yhtä ruosteeton. Edes pakoputki ei ruostunut 19 vuodessa. Ainut poikkeus tosiaan on tuo peltivanteinen "moottoripyörän rengas" vararenkaana, jonka vanne on sisäpinnaltaan, joka on alaspäin auton alla, melkoisen ruskea.

        Sama täällä. Eipä tosiaan näkynyt ruostetta pohjassa 20 vuoden aikana eikä ollut mitään muuta kuin se tehtaan pinnoite. Näillä tyhjänjauhajilla on ruostetta housuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato joskus sen kotteron pohjaa epäilen ettei sitä enää ole TOYOTA ON NOPEITEN RUOSTUVA AUTO PAHAT RUOSTE VAURIOT JO KAHDESSA VUODESSA EI MASSAUSTA JA MAALIKALVON PAKSUUS POHJASSA 50 MIKRONIA RUOSTUMINEN TAATTU.

        Valehtelet. Kokemuksesta tiedän, että Toyotien pohjan korroosiokestävyys on erinomainen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyotalla oma maailman paras ruosteenesto aine, pieni määrä riittää.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti juuri tuon takia maali pysyykin hyvin Toyotassa eikä lohkeile irti paloina kuten paksumaalisissa rotiskoissa. Ruostekaan ei nykyään pärjää paksulle sinkkikerrokselle.
      Kauanko auton pitää mielestäsi kestää? Itselle riitti hyvin reilut 20 viatonta vuotta. Ymmärrän toki, että moni kadehtii ja itkee kun ei ymmärrä mitään laadun päälle.
      No niin, varaapa taas aika jakohihnan vaihtoon se näyttää jo luistavan.

      • Anonyymi

        Maalipinta joka on puutteellinen ruostesuojaus puuttuukokonaan 3v 22tuhatta auto siis seissyt periaatteessa ja pohja täysin ruosteessa jota ei enää pysty pelastamaan turha terojen vängätä totuus on tuossa teidän edessä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalipinta joka on puutteellinen ruostesuojaus puuttuukokonaan 3v 22tuhatta auto siis seissyt periaatteessa ja pohja täysin ruosteessa jota ei enää pysty pelastamaan turha terojen vängätä totuus on tuossa teidän edessä.....

        Silti se on niin hyvä, että Toyotat pärjäävät katsastustilastoissa kaikissa vanhimmissakin ikäluokissa automerkeistä parhaiten.


      • Anonyymi

        Tuo on ruosteenesto firman mainos. Tietysti ne haluaisivat Toyotatkin käsitellä, vaikka ne eivät ruostu lainkaan. Tuo on heidän bisnes.
        Ranskalaiset autot ruostuu edelleen tosi nopeasti samoin Skodat. Tuo käsittelykään ei täysin estä ruostumista. Kymmen vuotiaina ne on täysin paalauskunnossa. Toyota ei ole vielä kolmekymppisenäkään yhtään ruosteessa. Toyotat on lähes ikuisia autoja. Nyt rekisteröidyillä ajetaan vielä 2070- luvulla, jos se sallitaan viranomaisten puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ruosteenesto firman mainos. Tietysti ne haluaisivat Toyotatkin käsitellä, vaikka ne eivät ruostu lainkaan. Tuo on heidän bisnes.
        Ranskalaiset autot ruostuu edelleen tosi nopeasti samoin Skodat. Tuo käsittelykään ei täysin estä ruostumista. Kymmen vuotiaina ne on täysin paalauskunnossa. Toyota ei ole vielä kolmekymppisenäkään yhtään ruosteessa. Toyotat on lähes ikuisia autoja. Nyt rekisteröidyillä ajetaan vielä 2070- luvulla, jos se sallitaan viranomaisten puolesta.

        Myös nykyajan VW konsernin(Audi mukaanlukien) autot, BMW, Mercedes Benz ovat ruostuvaisia autoja. Tämä on se asia mitä Toyotaa vihaavat ihmiset eivät uskalla tunnustaa todeksi missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ruosteenesto firman mainos. Tietysti ne haluaisivat Toyotatkin käsitellä, vaikka ne eivät ruostu lainkaan. Tuo on heidän bisnes.
        Ranskalaiset autot ruostuu edelleen tosi nopeasti samoin Skodat. Tuo käsittelykään ei täysin estä ruostumista. Kymmen vuotiaina ne on täysin paalauskunnossa. Toyota ei ole vielä kolmekymppisenäkään yhtään ruosteessa. Toyotat on lähes ikuisia autoja. Nyt rekisteröidyillä ajetaan vielä 2070- luvulla, jos se sallitaan viranomaisten puolesta.

        Mikä siinäkin on että siinä samassa ja salatussa ruotsalaistutkimuksessa jossa passateista oli ruosteessa yli 40%a niin avensiksista vain 2%a? Niin ja miksi ne jotkut volsut ovat ihan näkyvästi ruosteessa kahvojen ja logojen ympäriltä ? Voi vaan kuvitella, missä kunnossa on niiden alustat? Ruostunutta Toyotaa ei oikein tahdo löytyä mistään, ehkä joku 80-luvun Hiace 40- vuotiaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti se on niin hyvä, että Toyotat pärjäävät katsastustilastoissa kaikissa vanhimmissakin ikäluokissa automerkeistä parhaiten.

        Kyllä menee katsastuksesta läpi kun hitsataan uutta peltiä kaksi neliötä toyotan.Joka vuosi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti se on niin hyvä, että Toyotat pärjäävät katsastustilastoissa kaikissa vanhimmissakin ikäluokissa automerkeistä parhaiten.

        Kemppi laulaa ahkerasti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se näyttää käyneen, mutta pitää huomioida se totuus kuinka halpoja Toyotat ovat halpamaissa ja köyhissä maissa.

        Yhdysvallat ja Japaniko " köyhiä halpamaita" ? Se piirtää, kellä on liitua!


    • Anonyymi

      Mullaki tulee parku ku kattoo tuon tojon etumatkaa!

    • Anonyymi

      Eikös TM:n 60 tkm testissä Toyota yaris oli niin pahasti ruostunut, ettei olisi mennyt katsatuksesta läpi.

      • Anonyymi

        Kuuleppas yaris on täysin ruoste vapaa auto vielä yli 150t ajettunakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut vaan oli huippukunnossa!

        https://tekniikanmaailma.fi/lehti/2b-2023/tm-kayttotesti-60-000-km-toyota-yaris-15-hybrid-active-kaikkien-kaveri/

        "Toyota Yarista on helppo kehua. Se tekee pikkuautolta vaadittavat asiat vähintäänkin hyvin, ja elämä sen kanssa on mukavan yllätyksetöntä.

        Ominaisuuksiltaan pikku-Toyota ei ehkä ole aivan vertailuvoittaja, mutta se on riittävän hyvä. Ajettavuus ei saa valitsemaan pidempää tietä kotiin, mutta suorinta reittiä Toyotalla ajaa mieluusti vaikka huonommallakin kelillä.

        Lähes kaikki muutkin ominaisuudet ovat vähintään hyvällä tolalla ja ärsykkeet ovat vähisssä.

        Moitelista on lyhyt. Rengasmelua voisi olla vähemmän, ja ainoa suuri heikkous koskee surkeita halogeenivaloja. Pimeällä ajavan kannattaa harkita Style-varustetasoa, johon kuuluu lediajovalot.

        Hybridivoimalinja on auton ehdoton tähti. Sen toiminta on huippusulavaa, suorituskyky riittävä ja taloudellisuus parasta, mitä Tekniikan Maailman käyttötestissä on ei-ladattavasta autosta mitattu. Mikä parasta, piheys ei vaadi kuljettajalta mitään huomiota. Yaris ei tunnu ekoautolta, vaikka sitä sellaiseksi voi kehua.

        Voimalinja toimi 60 000 kilometrin matkan moitteettomasti, eikä käyttötestin perusteella ole syytä epäillä, ettei se toimisi niin jatkossakin.

        Ainoa luotettavuusmurhe liittyi Lapin pakkasilla tapahtuneeseen jarruhäiriöön, joka onneksi poistui käynnistämällä auto uudelleen.

        Käyttötestin perusteella Toyota Yaris Hybridiä on helppo suositella: jos auto tuntuu koeajolla omaan makuun sopivalta, siitä voi löytää miellyttävän auton moneksi vuodeksi."


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Näin se oli, mm. jarrukilvet puhki ja metallikuorisista liittimistä kuoren hävinneet korroosion vuoksi ja piuhat yhdistivät vain tuurilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se oli, mm. jarrukilvet puhki ja metallikuorisista liittimistä kuoren hävinneet korroosion vuoksi ja piuhat yhdistivät vain tuurilla.

        Mistähän nuo keksit? Ainakaan TM:ssä ei lue tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalipinta oli testin kälkeen välttävä, siis ei hyvässä kunnossa.

        Eikä pelkästään maalipinta vaan jopa pelti lommoilla kolhujen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän nuo keksit? Ainakaan TM:ssä ei lue tuollaista.

        Autobildin käyttötestissä ainakin sanottiin noin. Se on hurrien lehti. En tiedä miten luotettava se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autobildin käyttötestissä ainakin sanottiin noin. Se on hurrien lehti. En tiedä miten luotettava se on.

        Ruotsalaisten testit on ollut aina huu_haa testejä. Todellisuudessa Toyota Yaris on kiistatta paras pikkuauto. Se ei ruostu lainkaan. Vielä yli kaksikymppisinä ne on ruosteettomia. Ne on pikkuautoksi todella kestäviä, viattomia ja pitkäikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalaisten testit on ollut aina huu_haa testejä. Todellisuudessa Toyota Yaris on kiistatta paras pikkuauto. Se ei ruostu lainkaan. Vielä yli kaksikymppisinä ne on ruosteettomia. Ne on pikkuautoksi todella kestäviä, viattomia ja pitkäikäisiä.

        Toyota on ruostuvin auto JO KOLMESSA VUODESSA MITTAVA RUOSTE ONKELMA SAKSALAISISSA PREMIUM LAATUAUTOT TÄYSIN RUOSTEVAPAITA VAIKKA AJETAAN VIIDESSÄ VUODESSA KYMMENEN KERTAA ENEMMÄN KUN TOYOTALLA MAALIKALVON PAKSUUS SAKSALAISESSA PREMIUM LAATUAUTOSSA 200 MIKRONIA POHJASSA 150 MIKRONIA JATEHTAALLA TEHTY HYVÄ MASSAUS toyotassa 100 mikronia pohjassa 50 mikronia massaus puuttuu kokonaan tehtaalta autot ruosteessa jo kahdessa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on ruostuvin auto JO KOLMESSA VUODESSA MITTAVA RUOSTE ONKELMA SAKSALAISISSA PREMIUM LAATUAUTOT TÄYSIN RUOSTEVAPAITA VAIKKA AJETAAN VIIDESSÄ VUODESSA KYMMENEN KERTAA ENEMMÄN KUN TOYOTALLA MAALIKALVON PAKSUUS SAKSALAISESSA PREMIUM LAATUAUTOSSA 200 MIKRONIA POHJASSA 150 MIKRONIA JATEHTAALLA TEHTY HYVÄ MASSAUS toyotassa 100 mikronia pohjassa 50 mikronia massaus puuttuu kokonaan tehtaalta autot ruosteessa jo kahdessa vuodessa.

        Pöljä


    • Anonyymi

      Premiumväri on vahva, kestää mitä vaan. On kokemusta Corollan helmiäisvalkeasta.

      • Anonyymi

        Ei siellä pohjassa ole muuta kuin se surkea ohut pohjamaali.


      • Anonyymi

        Vai kestää mitä vain, hihii!


    • Anonyymi

      Ohuin maalikerros ja olematon ruostesuojaus on Toyotan surma. Se on ruostuvin auto ollut jo 2000 alusta alkaen ja parannusta ei ole näköpiirissä.

      • Anonyymi

        Kylläpä autot vastustaa nykyään sitten tosi hyvin ruostumista kun heikoinkin menee heittämällä 25 v.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä kaivatussasi

      Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2175
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

      Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      341
      1403
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

      Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1375
    4. 168
      1281
    5. Hitto että tekis

      Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

      Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

      Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

      Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      920
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

      https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

      Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe