Vielä Martina Aittolehti on kullankaivaja?

Anonyymi-ap

Vieläkin muistan.. oltiin samoilla festareilla...oli ihan raivohullun oloinen aika. Ilmeistä vetoaa kaikenlaisiin pissismuijiin joilla ei ole aivoja.

14

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sillä ole jotain pahoinpitelyjuttuja?

• Anonyymi

Joo oli Sofia lyönyt ikkunakarmilla Niko Ranta Ahoa ja heittänyt viinit lasista hänen kasvoille. On saanut tuomion, huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta.

• Anonyymi

On sillä ainakin yksi tuomio väkivaltarikoksesta.

• Anonyymi

Ja Eikö se jättänyt jotain myytyjä kurssimaksuja palauttamatta? Ja samat muijat tilaa tältä jotain valmennuskursseja. Siis maksavat ihmiselle joka ei hirveen älykkäältä vaikuta.

• Anonyymi

Sen teki kuule ainoastaan Sofia B - myi valmenuksia ja otti rahat asiakkailta. Ei mitään valmenuksia ja häipyi juhlimaan niillä rahoilla ulkomaille.

• Anonyymi

Eihän Sofia ole koskaan ollut älykäs ja kaikkihan sille nauroivat, kun alkoi myydä nettivalmenuksia ja ei mitään kursseja eikä koulutusta koko valmenuksien pitämiseen.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen teki kuule ainoastaan Sofia B - myi valmenuksia ja otti rahat asiakkailta. Ei mitään valmenuksia ja häipyi juhlimaan niillä rahoilla ulkomaille.

Ai oikein, .... valmenuksia ....

Taas sinä vajakki, joka et kirjoittaa osaa !

• Anonyymi

Kullankaivaja on miesten rahoilla elävä, niinkuin tää Sofia B. Oli Nikon kaveri sanonut, on paha luokan kullkaivaja tää Sofia ja varoittanut Nikoa vielä tästä asiasta.

• Anonyymi

Aika lailla ollut aineissa ja humalassa, joka on tehnyt tämänkin ketjun aloituksen 👹.

• Anonyymi

Kertoiko Sofia krillimiehelle, ettei tee ekaa keikkaa polvillaan hotellissa, että aloitti jo Lontoossa 6 vuotta sitten.

• Anonyymi

Eikös tämän Martan pitänyt lähteä kisareissulle lapsensa kanssa, kun ainakin sitä jossain hehkutti.

• Anonyymi

Kerrassaan upeaa, että näitä kahta verrataan toisiinsa! Täytyy kyllä olla ihan samikset.
      Luulis, että Martina olisi jotenkin tasokkaampi mutta aina verrokki on Sofia.
      Lisää vertailuita, tämä on hupiluettavaa.

• Anonyymi

Samanlaisia julkisuudessa roikkuvia silikonitankoja ja tolloja molemmat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe