Perheellisten miesten metsästyskausi taisi alkaa kun tuli rillipapan hylkäämäksi.
Kävikö Sofia elättäjän etsintä baarikierroksella?
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö krillipappa turvallisille vesille ja vaimonsa lakanoiden väliin.?
- Anonyymi
Mitä gekkosessa kirjoittaa, että krillimiljonääri on jättänyt Sofian. Onko siis mies oikeasti mennyt takas, vaimonsa ja lapsensa luokse.?
- Anonyymi
Sofialta saattoi lähteä papalle viesti #ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN?! #! #?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofialta saattoi lähteä papalle viesti #ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN?! #! #?
Ei voi kysyä miehen vaimolta, että antoiko paljasta. Koska tottakai omalta vaimolta saa ja onhan ehkäisy varmasti kuitenkin olemassa vaimolla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kysyä miehen vaimolta, että antoiko paljasta. Koska tottakai omalta vaimolta saa ja onhan ehkäisy varmasti kuitenkin olemassa vaimolla.
👍👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4182770- 1461403
- 821078
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44931Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40930Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37921- 102892
- 206861
- 9837
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"176773