Ihmislajit

Anonyymi-ap

Ihminen (Homo sapiens) on ainoa nykyisin elossa oleva ihmisten (Homo) sukuun kuuluva nisäkäs. Ihminen kuuluu kädellisten (Primates) lahkon isojen ihmisapinoiden (Hominidae) heimoon ja on nykyisin elävistä kädellisistä laajimmalle levinnyt ja runsaslukuisin laji. Ihmisiä on noin 8 miljardia. Ihmisellä on kehittyneet aivot, joiden ansiosta ihminen kykenee käsitteelliseen ajatteluun, kieleen ja itsetarkkailuun.

Tämä on yhdessä pystyasennon ja esineiden käsittelyyn kykenevien yläraajojen kanssa antanut ihmiselle kyvyn käyttää työkaluja monipuolisemmin kuin mikään toinen laji.
__________________________________________________________________________________________

Neandertalinihminen on ihmisten suvun sukupuuttoon kuollut laji, joka eli Euroopassa ja Lounais-Aasiassa vielä 40 000 vuotta sitten. Neandertalilainen kehittyi Euroopassa heidelberginihmisestä 500 000–200 000 vuotta sitten.
Neandertalilaisten älyllisistä ja kielellisistä kyvyistä sekä teknologisista taidoista on erilaisia käsityksiä. Joidenkin tutkijoiden mukaan neandertalilaiset eivät olleet yhtä älykkäitä kuin nykyihminen ja heidän kulttuurinsa oli alkeellisempi. Neandertalilaisten kallo ja aivojen tilavuus olivat kuitenkin suurempia kuin nykyihmisellä, ja eräiden tutkijoiden mukaan neandertalilaiset eivät välttämättä olleet nykyihmistä tyhmempiä.
__________________________________________________________________________________________

Possondertaalinihminen (kännitys lerpatus) on harvinainen, sukupuuton partaalla oleva lisääntymishaluton ihmislaji. Possondertaalinihminen lyö pelikonsolilla naaraan tajuttomaksi, parittelee ja saa tämän kanssa kakarapentuja.
Naaras hylkää siittäjänsä varhaisessa vaiheessa, koska possondertaalinuros juopottelee ja lihoo parittelun jälkeen 150 kiloiseksi, alkaa pelottelemaan pentujaan ja osoittaa kiinnostusta vain urospuoleisiin.

Possondertaalinihmisellä on pienikokoiset rasvapeitteiset aivot, joiden vuoksi possondertaali ei kykene käsitteelliseen ajatteluun, kieleen eikä itsetarkkailuun.
Vaikka possondertaali kulkee miltei pystyasennossa ja hänellä on ihmisenkaltaiset yläraajat, hän on kykenemätön käyttämään minkäänlaisia työkaluja taikka ruoanlaittovälineitä

Possondertaalinihminen elää yksin erakkona vältellen ihmiskontakteja. Hänellä on heikko vastustuskyky ja varsinkin tyttöbakteerit ovat myrkkyä.

Possondertaali kulkee bussilla paikasta toiseen, lyhyetkin matkat, sillä possondertaalilla on iso maha ja lyhyet jalat, ja se välttää viimeiseen saakka fyysisiä ponnistuksia kaikissa muodoissaan. Possondertaali saattaa elää osan elämästään trooppisissa maissa, mutta sielläkin hän piileskelee vain sisätiloissa vältellen kontaktia ulkomaailmaan. Toisinaan possondertaali pälyää verhon raosta varovasti ettei vaan kukaan ole tulossa kylään, muut kuin lippalakkipäinen viinalähetti.

Suurin osa possondertaalin elämästä kuluukin vältellessä erilaisia asioita, kuten ruoanlaittoa, käsitöitä, rakentamista, siivoamista, harrastuksia, liikuntaa, ulkoilua, maaseutua, maanviljelystä, töitä, kasviksia, naisia, lapsia, mopoilua, autoilua, baareja, yökerhoja, tapahtumia, juhlia, joulua, pääsiäistä, vappua, juhannusta ja uuttavuotta.

Possondertaali poistuu kotoaan vain nälkäisenä bussilla Lidliin, tai bussilla sairaalaan ja apteekkiin. Possondertaali örähtää apteekissa ja saa muovikassillisen erivärisiä pillereitä ja tabletteja sekä ampulleja täysin ilmaiseksi. Muovipussi maksaa 10 senttiä mutta possondertaali tuijottaa kassaneitiä niin kauan, että tämä luovuttaa ja merkkaa muovikassin hävikiksi ja näyttää sormella possondertaalille ulko-ovea.

Possondertaali tajuaa vinkin nopeasti, ja tuijottaa sormea intensiivisesti.

33

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Possulainen välttelee ennenkaikkea tietoa. Hänellä on luontaiset ikiomat uniikit versiot jokaisesta asiasta, jotka on vakavasti ristiriidassa yleisen tiedon kanssa.

Siellä possulaisen maailmassa menee uusiksi biologiat ja tähtitieteet ja eilen jopa painovoimakin on saanut aivan uuden teorian.

Mielikuvituskaveri Senssu vahvistaa possulaisen näkemykset viralliseksi totuudeksi. Heillä kummallakin on vahva sidos henkisen ja fyysisen olemuksen liittymässä.

Possulaisen kertomuksissa faktojen ei anneta pilata hyvää tarinaa.

2010

• Anonyymi

Eipä tarvitse paljon vältellä facta tietoa kun katselee näitäkin kirjoituksia, mies joka uskaltaa kertomansa mukaan kirjoitella mitä sylkisuuhun tuo, 24/7 thaimaasta, vpn liitynnän takaa, ei voi hyvälläkään mielellä kutsua mieheksi, et uskalla julkaista tietojasi, mutta minun tiedot uskalsit kun sinulle antoi siihen mielikuvitushahmo luvan, nakke nakuttaja...

Eikä se totuus herjoissasi miksikään muutu, olen joka tapauksessa paremmassa kunnossa kuin sinä, niin fyysisesti kuin psyykkisesti, tilanne mihinkään siitä muutu kun aijailet vanhoja kuvia jotka joku vielä sinuakin sairaampi on muokannut halujensa mukaan...

Mitä painovoimaan tulee se pyrkii siirtämään nestekertymää niin alas kuin on elimistössä vain mahdolista, siksi sormet ovat vielä turvoksissa, mutta se menee kuukaudessa kahdessa varmasti kondikseen... se on jo nyt paremmat kuin muutama päivä sitten...

Jos minä ole keholtani löysä, sinä poika olet todistetusti päästäsi.

Laitahan hieman tuoreempia kuvia itsestäsi, tuokin on vuosia vanha, missä luuhaat korealaisten lasten äidin kanssa.

Mutta tärkein facta, olen sinua paremmassa kunnossa, et pysty muuta todistamaan koskaan, puskajussukka.

• Anonyymi

Lopeta jo se sokea usko Darwinin seputuksiin niin voi olla että sinustakin saadaan vielä ihminen jos et ole ns. Toivoton tapaus

• Anonyymi

No, aloittajalta on unohtunut hyvin hallitseva ja elinvoimainen laji eli Homo sovieticus.
      Tuota hyvätapaista lajia esiintyy myös kaikkialla Thaimaassa.

• Anonyymi

Noita löytyy myäskin Kiinan tasavallasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noita löytyy myäskin Kiinan tasavallasta.

Simonkylässä yleisiä.

• Anonyymi

Onko Baccuksen kellohamekansa oma lajinsa?

• Anonyymi

"olen joka tapauksessa paremmassa kunnossa kuin sinä, niin fyysisesti kuin psyykkisesti"

Höpöarska kertoili.

Tottakai olet. Olethan kuitenkin Meilahden sairaalan ja Bangkok hospitalin rappusissa tuttu näky, lempinimeltään "Kalpea Salama".

Kun otetaan huomioon että olet vielä filosofian tohtori, data-analyytkko ja Helsingin entinen nuorisotoimenjohtaja, niin eihän tässä ole kuin hopeaa tarjolla.

Aloitin aamulenkkeilyn 2006, kun lopetin Muay Thain harrastamisen. Seuraavat viisi vuotta käytiin exän kanssa myös uimahallin kuntosalilla ja uimassa noin viisi kertaa viikossa ja sinne mentiin hölkäten.

2010 vuonna kokeilin ensimmäistä kertaa eläissäni voimanoston maksimeja. Aiemmin en uskaltanut, ettei välilevyt pullistele niinkuin ne oli joskus aiemmin tehneet ennen Jannen käsittelyä.

Silloinen naisten maailmanennätys oli 287 kiloa jonka nostaja oli 90 kiloinen itäblokin neito. Lisäilin painoja ja rauta oli kevyttä. Nostin kevyesti tuon silloisen naisten maailmanennätyksen.

Selkä mökötti muutaman päivän jäykkänä sen jälkeen, niin jatkoin kevyemmillä ja kokeilin seuraavaksi maksimeja noin kuukauden päästä. Maaginen 300 kilon raja meni rikki, muistaakseni neljällä kilolla.

Kyykyssä meni miltei sama, penkkipunnerrus ei ollut mikään kummoinen tulos ja se jäi 180 kiloon.

Mutta tulokset oli siihen nähden erittäin kovia, miltei voimamiestasoisia siitä huolimatta että painoin itse tuolloin 93 kiloa ja en ollut koskaan roinannut lisäproteiinia kummempaa.

En myöskään käyttänyt vyötä enkä remmejä, en nostopaitaa enkä mitään apuvälineitä.
      En ole tähän päivään mennessä koskaan edes omistanut mainittuja apuvälineitä.

Siihen nähden nuo tulokset olivat ikä- ja painoluokassaan valtavia. Vastaaviin tuloksiin treenanneet ja roinanneet nuoremmat voimamiehet ovat kuitenkin lajiharrastajia olleet koko ikänsä ja heidän keskipaino lienee siellä 120 kilon paikkeilla.

Minun lajitaustani nuoruudessa oli aivan muu kuin voimanosto ja saliharjoittelu oli vain kamppailulajia tukevaa, eikä sillä tähdätty maksimien nostoon.

Ilkka Nummisto taitaa olla maailman ainoa voimamies, joka vielä viisikymppisenä oli lajinsa huipulla ja maailman vahvimpia miehiä.

Viiskymppinen 135 kiloinen karju kun kiipeää kymmenen metrin korkeuteen köyttä pitkin pelkillä käsillään alle kymmenessä sekunnissa, niin voidaan sanoa että ainutlaatuiset oli miehen voimat.

Nuoremmista voimamiehistä jotkut eivät edes päässeet ylös saakka.

Kymmenen kilometrin hölkkä on mennyt minulla aina alle 50 minuutin, silloinkin kun painoin 113 kiloa.

Nykyisin olen täysin tietoisesti pitänyt painon alle 90 kilossa, jotta ei tarvisi tekoniveliä alkaa polviin asentelemaan ja selkävaivat pysyvät poissa, kuten ne on pysyneet jo 20 vuotta.

Itsellä toimii painonhallinnassa parhaiten se että syön jotakin kevyttä välipalaa reilusti ennen ruokailua, niin jää annoskoot sitten pieniksi.

En syö sipsejä enkä karkkia koskaan, tummaa suklaata terveyssyistä pari palaa päivässä.
      Jätskiä syön kyllä ja Amazonin kakkupaloja pari kertaa viikossa. En myöskään juo olutta käytännössä laisinkaan. Valkoisen riisin määrän jätän pieneksi ja korvaan sen kasviksilla.

Näillä eväillä on pärjätty, eikä ole diabetesta, uniapneaa, sepelvaltimotauteja, verenpainetauteja, korkeaa kolestrolia eikä kroonisia tulehduksia kropassa. Sydän on kuvattu ja kunnossa. Leposyke 40 paikkeilla aamuisin.

Voin kertoa sinulle Possolainen että kinkkaan yhdellä jalalla nopeammin kuin sinä ja nostan yhdellä kädellä vähintään kaksi kertaa enemmän kuin sinä kahdella kädellä.

Etusormessani on enemmän voimaa kuin sinulla koko kädessä ja teen minuutissa yli 50 puhdasta vatsalihasliikettä, kun sinä et tee yhtään. Juoksen cooperissa arviolta 2950 metriä, kun sinä "juokset" sellaisen 800 metriä.

Sen verran meillä on eroa voimassa ja nopeudessa.

Monet vanhat lihavat ukkelit kuvittelevat olevansa kokonsa vuoksi vahvoja ja pelottavia. Se vaan tuo ihmiskeho ei toimi sillä tavalla että voimaa kertyy kroppaan itsestään. Läskiä ja nestettä kyllä kerääntyy, mutta lihasta kehittyy vain treenaamalla.

Ja sen treenaamisen tulee olla niin kovaa, että liikutaan kipurajoilla, jos mielii sitä voimaa ja nopeutta kasvattaa. Nopeutta ei ole olemassa ilman voimaa. Sen näet vaikkapa sadan metrin pikamatkojen juoksijoiden kropasta.

2010

• Anonyymi

Kyllä 2010.
        Sinä olet esimerkillinen ihminen kaikille jotka tahtovat sinua esimerkkinään pitää.
        Olet ylivertainen.

• Anonyymi

Possoilemalla ei Sha'Carri Richardson olisi 24 vuotiaana maailman tämän hetken nopein nainen, eikä olisi tienannut kymmentä miljoonaa dollaria possoa sohvalla mutustellen.
        https://www.youtube.com/shorts/Y-rNVzv5eE4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Possoilemalla ei Sha'Carri Richardson olisi 24 vuotiaana maailman tämän hetken nopein nainen, eikä olisi tienannut kymmentä miljoonaa dollaria possoa sohvalla mutustellen.
        https://www.youtube.com/shorts/Y-rNVzv5eE4

Toden totta, 2010:n esikuva Halmekin olisi vielä elossa mikäli ei olisi toiminut kuten toimi.

• Anonyymi

Sinulla on kova tarve sanoihin, sanoihin, sanoihin jotak poikkeuksetta ovat minä alkuista paskaa,, minua ei kiinnosta nyrkkeilysi, aktiviteettisi... Jota kerrot harrastaneesi, yritä edes kuunnella mitä yritän sinulle sanoa, elän täysi eriarvoilla ja asenteilla, sen miten olet laittanut fyysiseen kuntoosi hyvä niin mutta henkinen ei omat tasapainossa, minä katson molempia, ja olen joka tapauksessa sinua paremmassa kunnossa....fyysisesti ehkä en mutta henkisesti pesen sinut neljä nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on kova tarve sanoihin, sanoihin, sanoihin jotak poikkeuksetta ovat minä alkuista paskaa,, minua ei kiinnosta nyrkkeilysi, aktiviteettisi... Jota kerrot harrastaneesi, yritä edes kuunnella mitä yritän sinulle sanoa, elän täysi eriarvoilla ja asenteilla, sen miten olet laittanut fyysiseen kuntoosi hyvä niin mutta henkinen ei omat tasapainossa, minä katson molempia, ja olen joka tapauksessa sinua paremmassa kunnossa....fyysisesti ehkä en mutta henkisesti pesen sinut neljä nolla.

Appelsiinikainaloisille peilisalipelleille papu on tärkein, jopa PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 2010.
        Sinä olet esimerkillinen ihminen kaikille jotka tahtovat sinua esimerkkinään pitää.
        Olet ylivertainen.

Enhän minä voi olla ylivertainen, kun Posso Possolainen ilmoittaa olevansa huomattavasti paremmassa kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti.

Olen varmaan todella huonossa hapessa, kun sohvaperunakin on paljon paremmassa kunnossa kuin minä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä voi olla ylivertainen, kun Posso Possolainen ilmoittaa olevansa huomattavasti paremmassa kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti.

Olen varmaan todella huonossa hapessa, kun sohvaperunakin on paljon paremmassa kunnossa kuin minä.

2010

Harmittaa kyllä että hukkaan on mennyt kaikki ne vuodet jolloin harrastelin järjestäytyneesti urheilua vuodesta 1980, vuoteen 2006 saakka.

Sen jälkeen liikuntaa monipuolisesti mutta omatoimisesti aina tähän päivään saakka.

Nyt on sitten ilta tullut meikäläisenkin elämään, kun viinalla ja possoilla itsensä vuonomursuksi turvottanut jokisikakin Simonkylässä on paremmassa kunnossa ja vieläpä tekemättä mitään sen eteen.

45 vuotta siis elämästäni meni aivan turhaan.

Olisi pitänyt olla kaukaa viisas ja jumiutua himaan syömään äitin voisilmäpullia ja räpeltämään kotitietokoneita... Olisin minäkin sitten niin kovassa kunnossa että pääsisi sairaalan kanttiiniin possolle potilasalennuksella.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaa kyllä että hukkaan on mennyt kaikki ne vuodet jolloin harrastelin järjestäytyneesti urheilua vuodesta 1980, vuoteen 2006 saakka.

Sen jälkeen liikuntaa monipuolisesti mutta omatoimisesti aina tähän päivään saakka.

Nyt on sitten ilta tullut meikäläisenkin elämään, kun viinalla ja possoilla itsensä vuonomursuksi turvottanut jokisikakin Simonkylässä on paremmassa kunnossa ja vieläpä tekemättä mitään sen eteen.

Olisi pitänyt olla kaukaa viisas ja jumiutua himaan syömään äitin voisilmäpullia ja räpeltämään kotitietokoneita... Olisin minäkin sitten niin kovassa kunnossa että pääsisi sairaalan kanttiiniin possolle potilasalennuksella.

2010

Voi hyvä Kymppinen, olet pian 60 v ja otat näppylää itseesi noin vakavasti Numban vedätyksestä, koita nyt hyvä mies ymmärtää että Numba vain ruokkii sun napaas.

Sulla on ongelmia pääsi kanssa ja sen johdosta sulla on suomessa 2 exää.

Rauhotu nyt hyvä mies ja lopeta nuo typeryydet, sekä palaa takaisin maanpinnalle todellisuuteen sieltä sun haaveilluusiostas.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Voi rakas nyt tuli pari kyyneltä, kun ajattelin sitä miten huonosti olet elämäsi hoitanut, paljon helpommalla pääsee kun ei aseta tavoitteita korkealle ei koskaan putoa korkealta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas nyt tuli pari kyyneltä, kun ajattelin sitä miten huonosti olet elämäsi hoitanut, paljon helpommalla pääsee kun ei aseta tavoitteita korkealle ei koskaan putoa korkealta.

Mitä enemminkin tajuat tämä sen älykkäämpi olet, kaikista hölmöimmät alkavat yrittäjiksi, ilman mitään osaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkisesti sinä elät ainoastaan Suomi24 palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet pahasti päästäsi sairas, miksi et hae apua?

• Anonyymi

Onko Baccuksen kellohamekansa oma lajinsa?

• Anonyymi

KEVÄT TUO TULLESSAAN GRANH-LAASONEN LAJIN, JOKA KOTIVELLAAN ODOTTELEE ALKON LÄHETTIÄ JA VIINAA. LISÄÄNTYVÄ IHMISLAJI, LÄMPIMISSÄ SISÄTILOISSA VIIHTYVÄ.

• Anonyymi

Possonderin vaimo kertoo läskisilmän sairastavan myös autismia
      https://aijaa.com/pNiq2E

Possonderilla on kehitysvamma ja laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, joista hän on kertonutkin kuinka häntä pidettiin koulussa tyhmänä.

Autismi diagnosoidaan käyttäytymisessä havaittavien sosiaalisen vuorovaikutuksen poikkeavuuksien perusteella, kuten Possosta on havaittavissa.

Kielen kehityksen häiriöt ovat tavallisia, kuten Possosta on havaittavissa. Erittäin paha lukihäiriö ja ymmärryshäiriö.

Autististen ihmisten hermojärjestelmä kuormittuu yleensä tavallista nopeammin. Lisäksi muiden ihmisten toiminta ja muut ympäristöstä tulevat ärsykkeet koetaan yleensä tavanomaista voimakkaammin, joka Possosta on havaittavissa.

Sairaus aiheuttaa tarpeen vetäytyä rauhalliseen ympäristöön ja pysytellä omissa oloissa tai laukaista stressiä niin sanotun stimmailun eli toistavan ja erikoiselta näyttävän käyttäytymisen avulla, kuten Posso tekee jatkuvasti.

Autistisilla ihmisillä on usein myös uni-valverytmin häiriöitä, kuten Posso on kertonut ja valvoo aamuöisin parhaina nukkumiseen tarkoitetuilla tunteina.

Autismiin liittyy immuunijärjestelmän häiriöiden lisäksi myös hormonitoiminnan poikkeavuuksia, kuten Possosta on havaittavissa erikoinen ulkomuoto, läskikaula, korvat miltei pään sisällä ja naismainen olemus.

On viitteitä myös sellaisesta, että suolistomikrobit pahentaisivat tai jopa aiheuttaisivat autismiin liittyviä oireita, kuten Possolla on näitä suolisto-ongelmia ja siihen nyt etsitään lääkettä.

Autistilapset katsovat silmien sijaan hieman useammin toisen ihmisen suuta ja vartaloa sekä ympäristössä näkyviä esineitä, aivan kuten Posso tekee ja analysoi kuvista maiseman sijasta peukaloita.

Autisteilla esiintyy yleisesti jonkinasteista kasvosokeutta. Aivan kuten Possolla, joka ei erota kahta aivan erinäköistä ihmistä kahdesta kuvasta. Ei kahta eriväristä uima-allasta toisistaan jne.

Autisteilla tavataan esimerkiksi ekolaliaa eli kaikupuhetta, joka tarkoittaa yksittäisten sanojen tai lauseiden toistelua. Posson tapauksessa esimerkiksi sana "osakaslaina".

Autistit keksivät tilanteissa omia sanoja korvaamaan niitä, jotka eivät muistu mieleen.
      Aivan kuten Posson kehittämät sanat kuten lildo ja krotiili, tai porpeli.

Aistiyliherkkyydet johtavat pahimmillaan siihen, että ihmisen on mahdoton osallistua työelämään tai edes normaaliin perhe-elämään. Siitä se Posson sairaseläke sitten johtui.

Autistiset ihmiset kokevat tavanomaiset sukupuoliroolit itselleen usein epäluonteviksi ja keinotekoisiksi, aivan kuten Posso ajattelee ja toimii.

Vakavasta autismista kärsivältä puuttuu kokonaan huumorintaju. Hän ei erota huumorista sen pointtia, vaan keskittyy ihmettelemään sen merkitystä ja etsii siitä oman tulkintansa.

Tutimuksessa havaittiin, että autistilla on epätyypillinen sukupuoli-identiteetti jolloin hän ei tiedä onko hän HD:lla Chiang Maissa ajeleva hieno neiti, vaiko karu karpaasi Simonkylässä.

Majuri Posso täyttää kaikki autismin tunnusmerkit. Asia on loppuunkäsitelty ja vahvistettu.

2010

• Anonyymi

Autismi on tulehdustila aivoissa, joka tuhoaa aivosoluja. Tulehdukset jyllää sitten koko kropassa aiheuttaen reumoja, aineenvaihduntahäiriöitä, liikalihavuutta, sydänongelma jne.

• Anonyymi

Kiitos aloittajalle tästä aloituksesta.

Hyvin kirjoitettu kirjoitus ja siksikin hauska.

Toisen pilkkaaminen ja etenkin kiusaaminen ovat aina taitamattomia tekoja, olen koettanut mieleeni ohjelmoida. Luulen että olen tässä jotakin kehitystä saanut aikaiseksi. Silti en rehellisesti oikein tiedä, onko oikein antaa Xxxx:lle omaa lääkettään ja oivaltaako hän tästäkään aloituksesta kuitenkaan mitään.

Aloittajan ja X:n tasot ja kastit... näkyvät aloituksen kommenteissa-

• Anonyymi

Pasanen on selkeästi autisti, joka ei itse tunnusta tilaansa. Ei vaimo huvikseen ole tuota meemiä postannut ja Pasanen on itse kertonut ongelmistaan sanojen ja kirjaimien kanssa ja kertoo että saattaa huomata virheensä vasta kuukausien päästä tai ei ollenkaan.
        Pasanen "muisteli nähneensä" Kympin tyttären kuvan kymmeniä vuosia sitten, joka ei ole mahdollista muutaman vuoden vanhan tyttören kohdalla. Pasanen väitti kahta aivan erinäköistä naista samaksi naiseksi, koska molemmilla oli nuttura.
        Pasasen ongelmat eivät rajoitu vain sanoihin ja kasvoihin vaan ne ulottuu matemaattisiin ongelmiin saakka. Siksi ei ole mitenkään mahdollista että hän olisi työskennellyt data-analyytikkona, kun ei erota metsää puilta eikä takuulla tajua edest tuota mitä tuo metsää puilta sanonta tarkoittaa.

Kukaan ei antaisi Pasaselle palautetta jos hänellä ei olisi kroonista pakkomiellettä vittuilla koko ajan. Hän on huono siinäkin, koska hyvä vittuilu vaatii älliä ja Pasasella ei sitä ole.
        Pasanen sanoo olevansa kaikin puolin paremmassa kunnossa kuin Kymppi, minä en tiedä Kympin kunnosta mutta on hän ainakin 40 kiloa kevyempi kuin Pasanen, ryhti ja logiikka vaikuttaa olevan hyvä, kun taas Pasanen lytyssä kuin Jabba the Hutt ja logiikasta ei ole tietoakaan. Hermostuessaan alkaa hokemaan korealaisista lapsista ja osakaslainoista.
        Omien lapsiensa haukkumista ei kukaan katsele hyvällä ja Pasasen kannattaa hieman varoa sanomisiaan, samassa kaupungissa kun asutaan. Otan äijän puhutteluun kohdattaessa ja silloin täytyy olla tarkkana sanavalintojensa kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen on selkeästi autisti, joka ei itse tunnusta tilaansa. Ei vaimo huvikseen ole tuota meemiä postannut ja Pasanen on itse kertonut ongelmistaan sanojen ja kirjaimien kanssa ja kertoo että saattaa huomata virheensä vasta kuukausien päästä tai ei ollenkaan.
        Pasanen "muisteli nähneensä" Kympin tyttären kuvan kymmeniä vuosia sitten, joka ei ole mahdollista muutaman vuoden vanhan tyttören kohdalla. Pasanen väitti kahta aivan erinäköistä naista samaksi naiseksi, koska molemmilla oli nuttura.
        Pasasen ongelmat eivät rajoitu vain sanoihin ja kasvoihin vaan ne ulottuu matemaattisiin ongelmiin saakka. Siksi ei ole mitenkään mahdollista että hän olisi työskennellyt data-analyytikkona, kun ei erota metsää puilta eikä takuulla tajua edest tuota mitä tuo metsää puilta sanonta tarkoittaa.

Kukaan ei antaisi Pasaselle palautetta jos hänellä ei olisi kroonista pakkomiellettä vittuilla koko ajan. Hän on huono siinäkin, koska hyvä vittuilu vaatii älliä ja Pasasella ei sitä ole.
        Pasanen sanoo olevansa kaikin puolin paremmassa kunnossa kuin Kymppi, minä en tiedä Kympin kunnosta mutta on hän ainakin 40 kiloa kevyempi kuin Pasanen, ryhti ja logiikka vaikuttaa olevan hyvä, kun taas Pasanen lytyssä kuin Jabba the Hutt ja logiikasta ei ole tietoakaan. Hermostuessaan alkaa hokemaan korealaisista lapsista ja osakaslainoista.
        Omien lapsiensa haukkumista ei kukaan katsele hyvällä ja Pasasen kannattaa hieman varoa sanomisiaan, samassa kaupungissa kun asutaan. Otan äijän puhutteluun kohdattaessa ja silloin täytyy olla tarkkana sanavalintojensa kanssa.

Voi rakas kuten sanoin minulla ei ole mitään viitteitä autismista, mutta sille tosiasialle en voi mitään että olen sinua selvästi paremmassa kunnossa, totaalisesti, missä olen haukkunut kenenkään lapsia, harhaista horinaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas kuten sanoin minulla ei ole mitään viitteitä autismista, mutta sille tosiasialle en voi mitään että olen sinua selvästi paremmassa kunnossa, totaalisesti, missä olen haukkunut kenenkään lapsia, harhaista horinaa...

Hulluutesi pahin ja vakavin ilmentymä on tämä sivupersoona Senssu, johon tunnut toisinaan oikeasti uskovan. Tällä sivupersoonallasi on siviilisääty ja sukupuoli-identiteetti täysin hukassa, kuin myös kotiosoite ja asuinmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluutesi pahin ja vakavin ilmentymä on tämä sivupersoona Senssu, johon tunnut toisinaan oikeasti uskovan. Tällä sivupersoonallasi on siviilisääty ja sukupuoli-identiteetti täysin hukassa, kuin myös kotiosoite ja asuinmaa.

Niinkö olet diagnoosin asettanut, ei, en usko mutta sinä tunnut uskovan satuihin... Oletko siis hullu kuin vakavin ilmentymä on Senssusi...

• Anonyymi kirjoitti:

Uskossa on hyvä elää ❤️ Kymppi uskovainen.

• Itsellenne kaikille teille rattoisaa palsta päivää.

• Anonyymi

Pasanen, palstapäivää on yhdyssana. Erikseen kirjoitettuna sanot palstalle päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pasanen, palstapäivää on yhdyssana. Erikseen kirjoitettuna sanot palstalle päivää.

Siinä pittää olla pilkku välissä:
        Palsta, päivää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      135
      5708
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      4295
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      12
      1831
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      165
      1143
    5. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      105
      1093
    6. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      176
      1048
    7. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      68
      985
    8. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      983
    9. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      44
      861
    10. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      119
      842
    Aihe