Vaimokkeen tyttö yllätti. Kerron tässä miten minulle ja vaimokkeelle kävi jonka kanssa oltiin jo oltu useamman vuoden yhdessä, tämä tapahtui noin 30 vuotta siten uudenvuoden aikaan, oltiin lämmitetty perinteinen ulkosauna ja saunottu, saunasa tietenkin pestiin toisemme kun vaimoke pesi minua niin minulla nousi pikkupoika seisomaan niin hän sanoi että ei tehdä tällä vaan sisällä illalla kun on mukavampi nauttia toisistamme oikein rauhassa. Kun sitten mentiin illan tullessa sänkyyn niin aletiin hitaasti rakastelemaan ja nauttimaan toisistaan, oltiin nuoltu ja imety toisiamme oikein nautinnollisesti ja tuli aika jolloin minä menin oikein sisään ja siinä hiljalleen liikuttelin kullia märässä pillussa mutta ei kumpikaan halunnut vielä, vaimoke nousi päälleni ja liikkui siinä ihanasti, emme tiedä kyllä milloin oli hänen aikuinen tyttö tullut käymään kun hän asuu omasan ja hänen mies oli töissä, hän seisoi makuuhuoneen ovella ja nojasi ovi pieleen ja katseli meidän touhua, emme tiedä kauanko oli ollut jo, kun vaimoke huomasi tytön niin vaimoke sanoi että kuinka kauan olet ollut siinä niin tyttö sanoi että on olut jonkun aikaa, kun vaimoke nousi muun päältä pois niin mulla seisoi vielä oikein ja oli märkä, Tytön äiti sanoi tytölle että miten sinä noin tullit tänne mutta ei ollut oikein vihainen, tyttö tuumasi vain nyt minä näin mitä teete tällä, sanoi että onpa komea kulli ja siihen perään että halua kylä tuota oikein kun mulla on pillu ihan niin märkäkin että housut myös. Tytön äiti kysyi että oletko ennen nähnyt kun me ollaan rakastelut, tyttö sanoi että muutaman kerran mutta olen vaan salaa katsonut mutta kun nyt mulla rupesi halutaan kun katsoin salaa teidän touhua niin ajattelin että katsonpa ihan rehellisesti, tytön äiti sanoi leikisti että siinähän se on pystyssä vieläkin, Tyttö kysyi äidiltä että mitä sinä teet jos menen, tytön äiti sanoi että katson jos mies antaa tulla sinun niin minä sanoin jos äiti antaa luvan niin saa tulla. Äiti tulli ja otti minun kulin suuhun ja imi sitä ja sanoi tytöleen että nyt voit riisua vaatteet pois ja tulla hoitamaan tuo kulli kun niin kovasti haluat, tytö riisui vaatensa pois ja minä näin hänen täyteläiset tissi kuten äidilän on, näin myös tytön posliinipillun joka kiilteli kiimanesteistä, tyttö tuli ja otti minun kullin suuhunsa ja imi sitä ja sanoi että tämä on valtavan kova ja iso. Siten tyttö nousi minun päälle ja istui niin että kuli meni märkään pillun jonkun aika sinä likui niin että hän laukesi oikein rajusti ja sanoi että minkälainen mies tämä kun se ei laukea niin äiti sanoi että kyllä minäkin laukean monta kertaa ennen kun hän laukea. Tyttö sanoi äidilleen että saat nyt tulla kun minä vähän levähdän kun en ole saanut tämösiä orkkuja pitkään aikaan, äiti tulli uudestaan minun päälle ja jonkun aika siinä likuui niin sai oikein orkun ja sanoi minullekin voit kyllä laueta, mutta sanoin että saanko olla sun tyttösi kansa vielä, äiti kysyi tytöltä että haluaako vielä niin tyttö sanoi että haluan ja nousi päälle uudestaan, tyttö sanoi että on tämä mahdoton mies, tyttö sanoi että hän menee selälleen niin tämä mies saa tulla päälle ja naija minua omaan tahtiinsa, minä menin ja nuolin vähän pillua ensin siten laitoin auki olevaan pullea huulisten huulten välin ja työnsin ihan pohjaan saakka, kysyin äidiltä ja tytöltä että saanko laueta tänne työn pillun oikein, niin tyttö sanoi että saat ja äitikin sanoi että anna tytölle oikein kunnon mällit siinne pillun kun ne ei saa lasta vaikka kuinka yrittävät, minä sanoin että mitä sitten jos tulee raskaaksi, molemmat sanoi että se on ihan hyvä, minä nain nuoren tytön pillua oikein niin että tyttö sai valtavan orkun ja puristi minun kullia kovasti niin minäkin sain rajun orkun ja tohdin laskea spermat tytön pillun, mutta ei tullut raskaaksi. Tämän tapahtuman jälkeen olemme rakastelet kolmistaan joskus. Tämä juttu on ihan tosielämästä.
Vaimokkeen tyttö yllätti.
4
2808
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan ette ainut perhe jossa nautitaan. Tyttö sai kunnolla kyrpääsi teit hyvää hänelle.
- Anonyymi
Kyllähän se kulli seisoo jos on 2 naista joita panna ja toinen vielä nuori kireämpi pilluinen
- Anonyymi
Sulta on loppunut se järkikin jo syntyessä🤮
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792039- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691608Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031396- 1001057
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541038Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820