Kuinka voit tyttöystävä
Huomenta tyttöystävä
11
371
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en anna
- Anonyymi
...Kyl mä sen usko...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Kyl mä sen usko...
Alokas sen ja sen kaappi
- Anonyymi
Älä tuu tänään töissä käymään, kun vaimo tulee heti kun päivystykseltään ehtii ja työtyttöystävät tulee kateellisiksi!!
- Anonyymi
Hei tyttöystäväni
Loukkaannuin taas viesteistä ja poistelin niitä, vaikka itse sanon mitä sylki suuhun tuo ja toimin miten sattuu. Mutta niitä ei saa kertoa julkisesti.
Varoituksiakin olen saanut. Tänään taas joku uusi temppu, koska olen läppäjätkä ja isäkin on.- Anonyymi
Katkeraa settiä sieltä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkeraa settiä sieltä ;)
Sanoitko tissit. Haha olipa hauska
- Anonyymi
Kiva päivä oli, onneksi nähtiin "salaa" kaikilta. Tosi jännä tää neidän salasuhde josta kaikki tietää.
- Anonyymi
Muistatko kun kerroin, että mulla tuli kakkat housuun. Oli eri hauska juttu, tyttöystävä. Ei johtanut toimenpiteisiin niin en voinut tietää että oli eri sairas juttu.
- Anonyymi
Hei tyttöystävä.
Tänään töissä tapasi yhden joka syö tofua ihan varmaan, luulen niin. Aika jännää.
Pitää keksiä joku jäynä äkkiä. Mikäköhän se olis?
Ota tästä näyttökuva ja kysy kampaamon naisilta, eiks joo?
Pusi pusi - Anonyymi
Haluaisitko lakupiippua tyttöystävä?
Tekiskö mieli?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595