Milloin joku puuttuu savonlinnassa kiihdytyskaistojen erittäin huonosta aurauksesta. Miekkoniemeltä keskustaan ja pihlajaniemeltä keskustaan. Ahdasta on raskaan liikenteen vieressä yrittää eteen päin
Vt 14 auraus
3
188
Vastaukset
- Anonyymi
Liian kauan oli myös Laitaatsilta putsaamatta.
- Anonyymi
VT14 ja Enonkoskentien risteys.
Punkkaharjun suunnasta kääntyjille on kiva ylläri.
Siinä on kaksi kaistaa, eli kääntyville oma, mutta aurattu kapeaksi ja viistoksi, joten ei kannata tunkea samaan aikaan Kartanonväylältä tai kaupungin suunnasta tulijoiden kanssa, ei mahdu kahta autoa rinnakkain.
Nyt se ei ole enää niin paha, mutta vähän aikaa sitten lunta vielä ollessa veinasin ajaa kolarin.
Kanttasin sinne samaan aikaan kaupungista kääntyvien kanssa ja hetki kurvin jälkeen latu kapeni ja kaiken lisäksi se on niin kalteva, että taisi siinä etuvedosta ja luistonestosta huolimatta peräkin hieman luistaa alamäen suuntaan. Naapurin kaistalla oltiin ja reilusti.
Onneksi takaviistossa oli autoilija hereillä ja hoiti väistötilanteen tyylikkäästi. - Anonyymi
Kyllä se aarinko kesällä lumet sulattaa... hehhehheh...kiähkiäh... koettakee pärjätä...hehhehheh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264