Hei! Onko täällä kukaan käynyt ylivieskan vanhassa teurastamossa? Olen kuullut siellä päin asuvilta teurastamosta tarinoita, joissa tapahtunut yli luonnollisia asioita. Olen itse kiertänyt suomessa paljon hylättyjä/vanhoja rakennuksia ja tämän paikan historia ja olemus kuulostaa minun korvaan hyvin mielenkiintoiselta ellei jopa vähän pelottavalta! Toivon että saan tarinoita teurastamosta!
Vanha teurastamo
8
597
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä teuradtettiin eläimiä ja leikattiin lihaa. Eikös olekkin erikoista jotta teurastamossa tehtiin veristä työtä
- Anonyymi
Kummittelee kuulemma, kuolleet elukat kulkevat siellä öisin ja valittavat karmealla äänellä!
- Anonyymi
ja peltejä kolistelevat,
- Anonyymi
Enpä pelkäisi aave-eläimiä, mutta jos joku teurastaja kummittelee, sitten on tosi kyseessä.
- Anonyymi
Kuulemma siellä oli työntekijöillä koko ajan puukot kädessä,varmaan pelkäsivät aaveita ja kummituksia.
- Anonyymi
Joo ja siinähän hautuumaa vieressä, että kyllä siellä aaveita ja kummituksia riittää.
Ei kannata pimeällä kulkea jos on heikot hermot.- Anonyymi
Näin on ja niitä pyöreitä palloja on näyttö täynnä jos otat pimeässä kuvan kännykällä, en suosittele paikkaa heikkohermoiselle voi psyyke järkkyä
- Anonyymi
Kuolleet pysykööt kuolleina siellä Aida
n toisella puolella.
Sinne ei ole asiattomilla eikä myöskään ylimääräisillä asiaa. Ei elävillä eikä kuolleilla.
Kiinteistö on vartioitu liiketila.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276