Vanha teurastamo

Anonyymi-ap

Hei! Onko täällä kukaan käynyt ylivieskan vanhassa teurastamossa? Olen kuullut siellä päin asuvilta teurastamosta tarinoita, joissa tapahtunut yli luonnollisia asioita. Olen itse kiertänyt suomessa paljon hylättyjä/vanhoja rakennuksia ja tämän paikan historia ja olemus kuulostaa minun korvaan hyvin mielenkiintoiselta ellei jopa vähän pelottavalta! Toivon että saan tarinoita teurastamosta!

8

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä teuradtettiin eläimiä ja leikattiin lihaa. Eikös olekkin erikoista jotta teurastamossa tehtiin veristä työtä

• Anonyymi

Kummittelee kuulemma, kuolleet elukat kulkevat siellä öisin ja valittavat karmealla äänellä!

• Anonyymi

ja peltejä kolistelevat,

• Anonyymi

Enpä pelkäisi aave-eläimiä, mutta jos joku teurastaja kummittelee, sitten on tosi kyseessä.

• Anonyymi

Kuulemma siellä oli työntekijöillä koko ajan puukot kädessä,varmaan pelkäsivät aaveita ja kummituksia.

• Anonyymi

Joo ja siinähän hautuumaa vieressä, että kyllä siellä aaveita ja kummituksia riittää.
      Ei kannata pimeällä kulkea jos on heikot hermot.

• Anonyymi

Näin on ja niitä pyöreitä palloja on näyttö täynnä jos otat pimeässä kuvan kännykällä, en suosittele paikkaa heikkohermoiselle voi psyyke järkkyä

• Anonyymi

Kuolleet pysykööt kuolleina siellä Aida
      n toisella puolella.
      Sinne ei ole asiattomilla eikä myöskään ylimääräisillä asiaa. Ei elävillä eikä kuolleilla.
      Kiinteistö on vartioitu liiketila.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1453
    4. 177
      1332
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1101
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe