Orpon hallitus on itse vauroittanut talouskasvua ja heikentänyt työntekijän asemaa laeilla,

Anonyymi-ap

että on teeskentelyä häneltä toivoa sopimukseen pääsyä. Itse hän ei suostunut
keskustelemaan mistään, vaan laati lakeja, kun ei muuten saanut työntekijäpuolta
suostumaan EK:n ja hallitukseen vaatimuksiin. Sitä saa mitä on tilannut.

17

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täyttä asiaa!

      • Anonyymi

        PETTERI PILATUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PETTERI PILATUS.

        Nyt tuli huti.


    • Anonyymi

      "Kykypuolueen talousmiehen" itsetyytyväiset huuhaapuheet herättävät
      ainoastaan sarkastisen naurun.

      Leikata osaa kuka vain, mutta sillä ei talouskasvua tule,
      vaan lisää työttömyyttä ja konkursseja ja Purra ottaa mielettömästi
      lisää velkaa ja pumppaa rahaa varakkaalle eliitille,
      vaikka velanoton piti loppua 2023 keväällä.
      Kansalle jää velkojen maksu eikä niitä saa maksettua viiteensataan
      vuoteen.

      • Anonyymi

        Tuo kaikki on "hyvinvointivaltion" takaamista seuraavillekin sukupolville 🤣
        HAHHHAAHAHAHAHAAHAHHHAHAAHAAAAAAAAAAA


      • Anonyymi

        EI NAURATA.
        PAKKOLAIT
        KANSALAISTOIMINNAN RAJOITTAMINEN


    • Anonyymi

      Nordea: Julkinen talous syöksynyt nykyisen hallituksen aikana
      HS: Suomen julkisen talouden alijäämä oli vielä kesällä 2022 lähellä nollaa.
      Nyt se on jo 4,5 % . Syynä Orpon hallituksen "talouspolitiikka".

    • Anonyymi

      Onko tämä keskustelupalsta ? Kannattako tänne kommentoida ?
      Tunnissa 4 poistoa.

      • Anonyymi

        Ehkä on syytä katsoa peiliin ja kirjoittaa sellaista tekstiä, joka on julkaisukelpoista.


    • Anonyymi

      Tarkoitus onkin heikentää työntekijän asemaa, koska se on mennyt liian pitkälle. Kun potkujen antaminen helpottuu, myös työhön ottoon liittyvä riski pienenee ja pääsee helpommin töihin.

      • Anonyymi

        Työntekijän asema on heikennetty jo niin, ettei juuri enemmän ole heikennettävää
        ja mitä v*tun sopimista työehdoista on, kun hallitus on betonoinut
        laeilla kaiken ?


    • Anonyymi

      Tutkimus: Hallituksen kykyyn vahvistaa julkista taloutta ei enää uskota
      Jopa yritysjohtajienkin luotto hallitukseen on rapissut. Petteri Orpon (kok.) hallitus lähti toteuttamaan pitkälti sitä pelikirjaa, jota elinkeinoelämä oli toivonut ja esittänyt, mutta epäonnistui pahasti. Kolme neljästä tutkimuksen vastaajasta sanoo, että poliittinen johtaminen on merkittävä epävarmuuden lähde.

    • Anonyymi

      Persuhallituksen tavoite on nuijia työtätekevät maahan ja polkea
      vielä natsisaappailla päälle, että palkansaaja ei varmasti nouse
      vaatimaan mitään.

    • Anonyymi

      ORPOPETTERI SANELEE.
      EMME TEE SOPIMUKSIA.

    • On nääs niin, ettei työntekijäpuoli ole ansainnut sitä, mitä sille luvattiin ay mafian kiristyksen seurauksena. Siitä seurauksena meillä on jättimainen joukko ilman työtä yhteiskunnan ruokittavana. Kaikki heidän kustannuksensa pitäisi laskuttaa ay mafialta, koska ay mafia on nykyisen tilanteen takana, jossa palkat eivät jousta taloustilanteen mukaan, kuten ne yrittäjillä tekevät.

      Yrittäjät ja yritykset ovat kuitenkin koko maamme talouden selkäranka!

    • Jos nyt hieman kärjistetään, niin vallankumoukset ja muut konfliktit maassa ovat usein lähteneet siitä, että kansa ja monesti tavallinen kansa kuten köyhät, maatyöläiset, kaupunkien työläiset yms. ovat kyllästyneitä maan johtoon ja niin sanottuun eliittiin ja siihen, että verot kiristyy, palkat ja elinolot huononee jne. Orpo ja Purra ikään kuin kaivavat tällaista hautaa jossain mielessä. Ottavat lisää ja lisää velkaa, kiristävät kansalaisten elinoloja jne.

    • Se kärjistys oli tuossa sanassa vallankumous, sillä tokkopa tänne nyt ihan suoranaisesti sellaista tulee, mutta vallankumouksetkin ovat lähteneet usein juuri kansan tyytymättömyydestä kuten vaikka Ranskan vallankumous aikoinaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe