Jos Jeesus puhalsi opetus lasten päälle syntien anteeksi antamiseksi mikä oli Jordanin virta tietääkseni syntejä ei annettu vielä silloin anteeksi Paavalin kastettiin ja pestiin synnit
Jäi epäselväksi seurapuheessa
19
141
Vastaukset
- Anonyymi
Opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa”, onkin syytä ottaa vakavasti. Jeesus on käskenyt muun muassa seuraavaa: ”Julistakaa: ’Taivasten valtakunta on tullut lähelle.’ Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa spitaalisia ja ajakaa pois pahoja henkiä. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.” Matt. 10:7, 8
- Anonyymi
Luukkaan evankeliumin lähetyskäskyn (Luuk. 24:46-49) sama kohta osoittaa kuitenkin samaan suuntaan kuin Markus: ”Minä lähetän teille sen, minkä Isäni on luvannut. Pysykää tässä kaupungissa, kunnes saatte varustukseksenne voiman korkeudesta.” Luukas
- Anonyymi
enka ymmarra miksi puhujat puhuu vanhasta liitosta jeesuksen seuraajat elaa uudessa liitossa
- Anonyymi
ehtoollisessa tama on uusi liitto minun veressani sano jeesus kun nostaa ehtoolis maljan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehtoollisessa tama on uusi liitto minun veressani sano jeesus kun nostaa ehtoolis maljan
jeesuksen verella latraaminen ei sovi kuvioihin jeesus on vain apu valine heidan touhuissa jeesuksen pilkkaa ja hylkaamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeesuksen verella latraaminen ei sovi kuvioihin jeesus on vain apu valine heidan touhuissa jeesuksen pilkkaa ja hylkaamista
ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan sama
usko jeesukseen pelastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
usko jeesukseen pelastaa
Puhujan puheet on ehtoollisen pilkkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhujan puheet on ehtoollisen pilkkaa
Koko lesta porukka menee helvettiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko lesta porukka menee helvettiin
Ellei ne tee parannusta jeesukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellei ne tee parannusta jeesukseen
veikkaan et porukasta pelastuu 40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
veikkaan et porukasta pelastuu 40
Tai 40 000
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai 40 000
tai 50 000
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai 50 000
mailman kristityista pelastuu 666 666 666
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mailman kristityista pelastuu 666 666 666
plus yksi profeetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
plus yksi profeetta
Muita pelastuu 333 333 333
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
usko jeesukseen pelastaa
Niin miltä?
Ongelmalta, mitä ilman uskomuksia ei edes ole.
- Anonyymi
Lapsiltakin otetaan kipu pois puhaltamalla, ja uskovaisilta rahat.
- Anonyymi
Milläs pascanpuhuminen otetaan pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776