Voi hyvä Sir Laardisaari, olet pian 65 v ja otat näppylää itseesi noin vakavasti Kympin vedätyksestä, koita nyt hyvä homppeli ymmärtää että Kymppi vain antaa sulle mitä tilaat korkojen kanssa.
> § <
Sitä saa mitä tilaa
14
206
Vastaukset
- Anonyymi
Voi rakas lapsi en ota näppylään mitään, kymppi on kokoajan altavastaaja, älä yritä vääntää tätä se on 100% factaa, ollut aina.
- Anonyymi
Niin ja otan Pupelta hanuriin, mulla on mukavaa amisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja otan Pupelta hanuriin, mulla on mukavaa amisten kanssa.
Olin tulla hulluksi kun Puppe kertoi minulla olevan näpylöitä hanurissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin tulla hulluksi kun Puppe kertoi minulla olevan näpylöitä hanurissa.
Saamme taas nauttia laadukkaasta Pattayan lahkolaisten huumorista, ihan mielisairaala tasoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamme taas nauttia laadukkaasta Pattayan lahkolaisten huumorista, ihan mielisairaala tasoa
Kerran olimme Numban ainakin kaksi kertaa Numban kanssa mielisairaalassa... ja meillä oli mukavaa.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran olimme Numban ainakin kaksi kertaa Numban kanssa mielisairaalassa... ja meillä oli mukavaa.
> § <Oliko Puppe samassa huoneessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Puppe samassa huoneessa?
Ja tasokas viestittely itsensä kanssa vaan jatkuu, 24/7 mahtaa lahkolla olla tärkeää sanottavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tasokas viestittely itsensä kanssa vaan jatkuu, 24/7 mahtaa lahkolla olla tärkeää sanottavaa..
Lähtökohtaisesti jos lähdetään factoista, niin lahkojen jäsenmäärä voi vaihdella suuresti riippuen lahkon koosta ja luonteesta. Jotkut lahkot voivat olla hyvin pieniä, vain muutaman ihmisen yhteisöjä, kun taas toiset voivat olla suuria, useita satoja tai jopa tuhansia jäseniä. Esimerkiksi suurilla uskonnollisilla liikkeillä voi olla tuhansia seuraajia eri puolilla maailmaa.
Factojen ollen nyt tiedossa herääkin epäilys, että tasomies ollen jälleen omassa kastissaan sekavasti sekoillessaan. Lahkolla hänen mukaansa muka ollen tärkeää sanottavaa koska lahko viestittelee itsensä kanssa jatkuvasti 24/7. Tuohan on voi herran jumala sentään aivan idioottimainen argumentti joka ei voi olla lähtöisin ihan terveestä päästä.
Kun sanotaan, että joku argumentti tai väite ei ole lähtöisin "ihan terveestä päästä," se tarkoittaa yleensä, että kyseinen ajatus on jollain tavalla epärationaalinen, epälooginen tai äärimmäinen. Ilmaisu viittaa siihen, että väitteen esittäjä saattaa ajatella tavalla, joka ei ole yleisesti hyväksytty tai joka poikkeaa voimakkaasti tavanomaisesta järkevästä ajattelusta.
Tällaisia ilmaisuja käytetään usein kuvaamaan mielipiteitä tai ajatuksia, joita pidetään outoina, äärimmäisinä tai jopa haitallisina. - AnonyymiUUSI
Joopa joo...
"Voi vakuuttaa että minut tapaa siellä missä sovitaan, käydään läpi autismi hieman tarkemmin, kunhan sinulla vain uskallus asiaan riittäisi, luulenpa että sinulla olisi tapaamisessa tuomiota hieman enemmänkin, jos vain uskallat, resupetteri. Mutta olet valinnut toisen tien puskajussina, vpn palvelun takaa, turvassa."
Aimo oli Meilahdessa pari viikkoa tsykiatrisella sydän osastolla. Olivat siellä jututtaneet rappusissa podareita jotka oli syönny niitä homorneja peilisalilla liikaa koko ikänsä. Aimo oli jo kolmannessa kerroksessa kun podarit oli vasta ekassa hikisinä.
Aimo tuli sieltä kotiin ja kertoi kaikista niistä amican keitoista joita oli saanut. Yhdessä sopassa oli ollut sisä vilettäkin hunajalla.
Aimo oli innoissaan ja sanoi lääkärin kutsuneen häntä rockabilly rebeliksi... Olin niin ylpeä aimosta... laitettiin se heti soimaan ja meinasin tulla hulluksi...
https://www.youtube.com/watch?v=hO3sHO8ZuIc&ab_channel=TopPop
Lääkäri oli määrännyt aimolle jotakin pahanhajuista salvaa joka heitettiin roskiin.
Aimon omaishoitajana toimiva pankki neiti heitti meidät sitten skoodalla jälkitarkastukseen samalle lääkärille Meikkuun. Lääkäri määräsi ensin hyvää iltaa ja kysyi että auttoikos se salva vai vieläkö sulla on se rokko siinä pilissä ja rektumissa?
Kotimatkalla oltiin kumpikin hiljaa kunnes aimo sanoi että Matspoks on ihan paska pändi muutenkin.- Anonyymi
Tässä yksi vakio lahkolainen pitää tasoa yllä itselleen, ja itsensä kanssa, hauskaa eikä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi vakio lahkolainen pitää tasoa yllä itselleen, ja itsensä kanssa, hauskaa eikä vain.
Senssuhan tuo on, ilmiselvä ainakin jutuista päätellen. Ihan samanlsista juttua kun että asutaan täällä chiang maissa, meidän perhe. Ym.
- AnonyymiUUSI
Alkaa tulla resupekka mitta täyteen tuohon sinun valehteluun, ja keksimisiisi naurettaviin juttuihin, kohta tuomin päivä koettaa 🚜 Ja 🤡, sekä 👿, ei voi muuta todeta.
- Anonyymi
Minä tilasin pientä pillua mutta sainkin ylisuuren pillun.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2484295- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051093
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44861
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842