Sitä saa mitä tilaa

Anonyymi-ap

Voi hyvä Sir Laardisaari, olet pian 65 v ja otat näppylää itseesi noin vakavasti Kympin vedätyksestä, koita nyt hyvä homppeli ymmärtää että Kymppi vain antaa sulle mitä tilaat korkojen kanssa.

> § <

13

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi rakas lapsi en ota näppylään mitään, kymppi on kokoajan altavastaaja, älä yritä vääntää tätä se on 100% factaa, ollut aina.

• Anonyymi

Niin ja otan Pupelta hanuriin, mulla on mukavaa amisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja otan Pupelta hanuriin, mulla on mukavaa amisten kanssa.

Olin tulla hulluksi kun Puppe kertoi minulla olevan näpylöitä hanurissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin tulla hulluksi kun Puppe kertoi minulla olevan näpylöitä hanurissa.

Saamme taas nauttia laadukkaasta Pattayan lahkolaisten huumorista, ihan mielisairaala tasoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saamme taas nauttia laadukkaasta Pattayan lahkolaisten huumorista, ihan mielisairaala tasoa

Kerran olimme Numban ainakin kaksi kertaa Numban kanssa mielisairaalassa... ja meillä oli mukavaa.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran olimme Numban ainakin kaksi kertaa Numban kanssa mielisairaalassa... ja meillä oli mukavaa.

> § <

Oliko Puppe samassa huoneessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Puppe samassa huoneessa?

Ja tasokas viestittely itsensä kanssa vaan jatkuu, 24/7 mahtaa lahkolla olla tärkeää sanottavaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tasokas viestittely itsensä kanssa vaan jatkuu, 24/7 mahtaa lahkolla olla tärkeää sanottavaa..

Lähtökohtaisesti jos lähdetään factoista, niin lahkojen jäsenmäärä voi vaihdella suuresti riippuen lahkon koosta ja luonteesta. Jotkut lahkot voivat olla hyvin pieniä, vain muutaman ihmisen yhteisöjä, kun taas toiset voivat olla suuria, useita satoja tai jopa tuhansia jäseniä. Esimerkiksi suurilla uskonnollisilla liikkeillä voi olla tuhansia seuraajia eri puolilla maailmaa.

Factojen ollen nyt tiedossa herääkin epäilys, että tasomies ollen jälleen omassa kastissaan sekavasti sekoillessaan. Lahkolla hänen mukaansa muka ollen tärkeää sanottavaa koska lahko viestittelee itsensä kanssa jatkuvasti 24/7. Tuohan on voi herran jumala sentään aivan idioottimainen argumentti joka ei voi olla lähtöisin ihan terveestä päästä.

Kun sanotaan, että joku argumentti tai väite ei ole lähtöisin "ihan terveestä päästä," se tarkoittaa yleensä, että kyseinen ajatus on jollain tavalla epärationaalinen, epälooginen tai äärimmäinen. Ilmaisu viittaa siihen, että väitteen esittäjä saattaa ajatella tavalla, joka ei ole yleisesti hyväksytty tai joka poikkeaa voimakkaasti tavanomaisesta järkevästä ajattelusta.

Tällaisia ilmaisuja käytetään usein kuvaamaan mielipiteitä tai ajatuksia, joita pidetään outoina, äärimmäisinä tai jopa haitallisina.

• Anonyymi

Joopa joo...

"Voi vakuuttaa että minut tapaa siellä missä sovitaan, käydään läpi autismi hieman tarkemmin, kunhan sinulla vain uskallus asiaan riittäisi, luulenpa että sinulla olisi tapaamisessa tuomiota hieman enemmänkin, jos vain uskallat, resupetteri. Mutta olet valinnut toisen tien puskajussina, vpn palvelun takaa, turvassa."

• Aimo oli Meilahdessa pari viikkoa tsykiatrisella sydän osastolla. Olivat siellä jututtaneet rappusissa podareita jotka oli syönny niitä homorneja peilisalilla liikaa koko ikänsä. Aimo oli jo kolmannessa kerroksessa kun podarit oli vasta ekassa hikisinä.
      Aimo tuli sieltä kotiin ja kertoi kaikista niistä amican keitoista joita oli saanut. Yhdessä sopassa oli ollut sisä vilettäkin hunajalla.
      Aimo oli innoissaan ja sanoi lääkärin kutsuneen häntä rockabilly rebeliksi... Olin niin ylpeä aimosta... laitettiin se heti soimaan ja meinasin tulla hulluksi...
      https://www.youtube.com/watch?v=hO3sHO8ZuIc&ab_channel=TopPop

Lääkäri oli määrännyt aimolle jotakin pahanhajuista salvaa joka heitettiin roskiin.
      Aimon omaishoitajana toimiva pankki neiti heitti meidät sitten skoodalla jälkitarkastukseen samalle lääkärille Meikkuun. Lääkäri määräsi ensin hyvää iltaa ja kysyi että auttoikos se salva vai vieläkö sulla on se rokko siinä pilissä ja rektumissa?
      Kotimatkalla oltiin kumpikin hiljaa kunnes aimo sanoi että Matspoks on ihan paska pändi muutenkin.

• Anonyymi

Tässä yksi vakio lahkolainen pitää tasoa yllä itselleen, ja itsensä kanssa, hauskaa eikä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä yksi vakio lahkolainen pitää tasoa yllä itselleen, ja itsensä kanssa, hauskaa eikä vain.

Senssuhan tuo on, ilmiselvä ainakin jutuista päätellen. Ihan samanlsista juttua kun että asutaan täällä chiang maissa, meidän perhe. Ym.

• Anonyymi

Alkaa tulla resupekka mitta täyteen tuohon sinun valehteluun, ja keksimisiisi naurettaviin juttuihin, kohta tuomin päivä koettaa 🚜 Ja 🤡, sekä 👿, ei voi muuta todeta.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5308
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2088
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1010
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    Aihe