Pyöräilyn hulmilta entiselle rottikoululle nykyiselle kaupungintalolle päin ja talutin pyöräni pyöräteitä ylös turku-tamperetielle.
Olin just päässyt ylös kun Turusta päin tulee pieni punaruskea auto ja ajaa alas pyörätie rampilta koulun päätyyn ja siitä koulun pihalle ja hulmilla.
Ovat keksineet että voi hiukan oikaista koska ramppi hulmille menee noin 500 m päästä kun ajaa pikatietä eteenpäin.
Onneks koulun pihalta ei tullut kukaan ois jäänyt auton alle.
Olin niin pöllähtänyt etten älynnyt ottaa kuvaa, mutta rekkaria mulla on ylhäällä. Siihen maantielle pitäs laittaa puomi että näin ei enään pääsisi tapahtuun.
Mistä nää loimaalaiset on saaneet ajokortin ,kun ei oo minkäänlaista käsitystä mistä ajetaan??????
Autoilijat oikaisee
Anonyymi-ap
1
259
Vastaukset 1
- Anonyymi
Tavallaan ymmärrän, kun on noin ajettu, enkä usko kyse olleen käsityksestä ym.
Miksi ihmeessä liittymä Hulmille on siellä kun on?
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 79604
- 47591
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568- 50563
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541