Kaipaisin juopottelu seuraa? Käy mies tahi nainen,,,
Vastaukset 30
- Anonyymi
Kelpaisiko seuraksi muunsukupuolinen PERSU?🌈
- Anonyymi
Käykö seuraksi homo Kepu?
- Anonyymi
Käykö etäjuopottelu teamsin kautta?
- Anonyymi
Käy,,, laita sähköpostisi,,,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy,,, laita sähköpostisi,,,?
Firma ei salli juopottelua etänä, sori siitä
- Anonyymi
haetko , ei oo kyytiä eikä ikää mutta viina ym kyll maistuu varsinkin jos ilmasta
- Anonyymi
Ei alaikäisille,,,
- Anonyymi
Kuinka tämä yksilö saa kirjoitella typeryyksiä.
Nyt poistettu rehellistä kommunikointia, ko. aloitus on alentavaa, alaikäisiä houkuttelevaa manipulaatiota.
Kuka kunnassa on näiden juttujen "suosion" takana? Herää kysymyksiä...
Kesällä torin kulmalla nuoria tyttöjä, siideripurkit lenteli pitkin nurmikkoa...- Anonyymi
Tämä Suomi24 on outo muutenkin, miten voi olla, että tällaisia inhottavia, alatyylin juttuja saa kierrättää.
Sairasmielisiä on pari jotka sanailee omaan, typerään tyyliinsä.
Todella inhottavaa.
- Anonyymi
Ex-jääkiekkoilija kyselee?
- Anonyymi
ryyppääkö alottaja viikolla vai onko tarjous vaiin vloppuna jos tässä riehaantus vähän tylsää on kyllä itelläkin eikä työkiireet paina just oli koorinaatti suunnittelu saan olla vielä rauhassa
- Anonyymi
Olen lomautettu,, käypi millon vaan,,,
- Anonyymi
Lamminaholta löytyy seuraa sulle.
- Anonyymi
Harmitus että oot niin kaukana.
- Anonyymi
Pääasia, ettei vituta
- Anonyymi
Eikös alkoholisteilla yleensä ole se mielikuvitus kaveri pöydän toisella puolella ryyppäämässä
- Anonyymi
Jos mielikuvitus kaveri alkaa käydä väkivaltaiseksi kannattaa tulla uskoon ja lukea Raamattu sanasta sanaan kannesta kanteen
- Anonyymi
Ritiratirallaa, rastaa pukkaa???
- Anonyymi00048
...siis lopullinen sekoaminen, on uskonlahkolaisten houkutus, ehkä vähäisen omaisuuden houkuttama koukutus.
Lyhyestä virsi kaunis.
- Anonyymi
Tartar pihvi porsaan fileestä vähän graavilohta perään
- Anonyymi
Torilla nukutaan joka ilta.
- Anonyymi
Onko sulla juomana viskit ja rommit?
- Anonyymi
Onko mummoista seuraa ?
- Anonyymi
Mummot on mukavaa seuraa, kun ne on hukannut tekohampaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummot on mukavaa seuraa, kun ne on hukannut tekohampaansa.
Hupsista!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520