Narsisismia vaiko epävakaata käytöstä.. ?
Viime syksynä tapasin viehättävän jo aikuisikään + 40 v. tulleen naishenkilön, mielenkiintoinen ja omalla tavallaan salaperäinen, joka avautui melkoisen pian karusta lapsuudestaan. Taustalla hänellä on ollut useita miessuhteita ja useita työpaikkoja, joista oman kertoman mukaan lähtenyt impulsiivisest, kun työyhteisö tai esimiehet eivät olleet erityisen kivoja. Suhdetta häneen on kestänyt 6 kuukautta, joulu vietettiin yhdessä. Hän saattaa impulsiivisesti räjähtää milloin mistäkin ja on äärettömän mustasukkainen, jos keskustelen jonkun naisen kanssa tai kaupassa olen katsonut liian pitkään jotain naishenkilöä saattaa hän räjähtää. Hyvin erikoista.
Joulun jälkeen hän kimmastui ja lähti kotoani, antamansa joululahjat minulle hän otti takaisin itselleen ja yhden jopa palautti kauppaan, kun se ei mielstään ollut minulle sopiva, olin asiasta eri mieltä, mutta hän ei koskaa tuonut mitään vastaavaa " sopivaa " tilalle. Aivan ihmeissäni olen ollut, suhde on yhtä on-off tilannetta kahden viikon välein.
En tiedä miten tälläiseen ihmiseen pitäisi suhtautua, olen kuulemma ilkeä yms. Sitä en ole käsityksen mukaan ole ollut, mutta kaikkiin hänen toiveisiinsa en ole heti pystynyt asettumaan. Mitä mieltä olette, olen jäänyt miettimään onko tämä nainen narsistinen ja kannattako tälläista suhdetta jatkaa mikä on vuoroin kuumaa ja välillä täysin tunnekylmää.
Narsistista käytöstä, ihmetyksen aihetta kerrakseen.
Anonyymi-ap
3
84
Vastaukset
- Anonyymi
Pyryharakka tuollainen on, vaihda lapinharakkaan.
- Anonyymi
Ei kai sillä ole väliä, onko hän narsisti vai mikä. Joka tapauksessa hankala ihminen. Tilanne ei parane, se on varmaa.
Itse irrottautuisin suhteesta pikaisesti. - Anonyymi
Laittaisin juoksulenkkarit jo jalkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004997404- 2272588
- 262561
- 1591879
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145- 741143