Narsisismia vaiko epävakaata käytöstä.. ?
Viime syksynä tapasin viehättävän jo aikuisikään + 40 v. tulleen naishenkilön, mielenkiintoinen ja omalla tavallaan salaperäinen, joka avautui melkoisen pian karusta lapsuudestaan. Taustalla hänellä on ollut useita miessuhteita ja useita työpaikkoja, joista oman kertoman mukaan lähtenyt impulsiivisest, kun työyhteisö tai esimiehet eivät olleet erityisen kivoja. Suhdetta häneen on kestänyt 6 kuukautta, joulu vietettiin yhdessä. Hän saattaa impulsiivisesti räjähtää milloin mistäkin ja on äärettömän mustasukkainen, jos keskustelen jonkun naisen kanssa tai kaupassa olen katsonut liian pitkään jotain naishenkilöä saattaa hän räjähtää. Hyvin erikoista.
Joulun jälkeen hän kimmastui ja lähti kotoani, antamansa joululahjat minulle hän otti takaisin itselleen ja yhden jopa palautti kauppaan, kun se ei mielstään ollut minulle sopiva, olin asiasta eri mieltä, mutta hän ei koskaa tuonut mitään vastaavaa " sopivaa " tilalle. Aivan ihmeissäni olen ollut, suhde on yhtä on-off tilannetta kahden viikon välein.
En tiedä miten tälläiseen ihmiseen pitäisi suhtautua, olen kuulemma ilkeä yms. Sitä en ole käsityksen mukaan ole ollut, mutta kaikkiin hänen toiveisiinsa en ole heti pystynyt asettumaan. Mitä mieltä olette, olen jäänyt miettimään onko tämä nainen narsistinen ja kannattako tälläista suhdetta jatkaa mikä on vuoroin kuumaa ja välillä täysin tunnekylmää.
Narsistista käytöstä, ihmetyksen aihetta kerrakseen.
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Pyryharakka tuollainen on, vaihda lapinharakkaan.
- Anonyymi
Ei kai sillä ole väliä, onko hän narsisti vai mikä. Joka tapauksessa hankala ihminen. Tilanne ei parane, se on varmaa.
Itse irrottautuisin suhteesta pikaisesti. - Anonyymi
Laittaisin juoksulenkkarit jo jalkaan.
- Anonyymi
Voi olla narsismia, mutta ainakin epävakaata käytöstä. Joka tapauksessa kannattaa poistua suhteesta mahdollisimman nopeasti. Tilanne tuskin muuttuu paremmaksi kuitenkaan, ja lopulta parempi on olla yksin kuin yksinäinen parisuhteessa.
Ihmiset, joiden ainoa varmuus on arvaamattomuus, eivät usein ole kovinkaan yhteistyökykyisiä missään. Voivat alkuun jaksaa esittää ihanaa ja mukavaa, ehkä jopa liian hyvää ollakseen totta. Ja sitä se onkin: valheellinen kuori. Siksi kannattaa poistua ennen kuin tunnetasolla jäät jumiin ja alat vähitellen uskoa toisen valheellisia puheita ja epäillä omaa järkeäsi.
40+ ihmisellä pitäisi olla jo sen verran itsereflektoititaitoja, että ymmärtää ja tunnistaa oman huonon käytöksensä ja osaa pyytää anteeksi, haluaa kehittää itseään. Jos näitä ei ole, niin lienee turha toivoa, että ne yht'äkkiä ilmestyisivät tyhjästä. Ja jos ilmestyvät tyhjästä, on se tietoista "minä muutun" sumuttamista.
Teot määrittävät enemmän kuin sanat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806552- 1486087
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013916Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232371- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4201458- 741265
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611076Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033