Miksi kaupoilla ei ole

Anonyymi-ap

Ruoan kotiinkuljetusta täällä orimattilassa, tuleeko edes prismalle? Minua ei enää kiinnosta käydä kaupassa niin tämmöinen palvelu olisi erittäin hyvä.

19

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ole persu. Mene ihmisten joukkoon. Ole sosiaalinen.

• Anonyymi

Kaupat eivät Orimattilassa hoida sapuskojen kotiinkuljetuksia, joten ole hyvä ja soita vaikka TMT-kuljetukseen niin saat hyvää palvelua.

• Anonyymi

TMT kuljetus hoitaa kauppakassit kotiin. Tee tilaus kauppaan netin kautta ja sitten taxilla kamat kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TMT kuljetus hoitaa kauppakassit kotiin. Tee tilaus kauppaan netin kautta ja sitten taxilla kamat kotiin.

Tuoko myös olutta kotiin?

• Anonyymi

Aika outoa on jos tämä uusi tuleva prisma ei ota kotiinkuljetusta hoidettavakseen, vaan kalliilla taksilla pitäisi safkat kotia tilata.

• Anonyymi

Mitä outoa siinä on? Prismalla on parempaakin tekemistä kuin kuskata jonkun yksittäisen asiakkaan kauppatavaroita kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä outoa siinä on? Prismalla on parempaakin tekemistä kuin kuskata jonkun yksittäisen asiakkaan kauppatavaroita kotiin.

Prisma Laune, kauppakassin kotiin kuljetus alk. 12.90€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prisma Laune, kauppakassin kotiin kuljetus alk. 12.90€.

Eli halvempi kuin tmt taksilla.

• Anonyymi

Ei niitä kukaan ilmaiseksi tuo kotiin, Prismakaan.
      Ootko kysynyt mitä se TMT maksaa?

• Anonyymi

Näin vaallvuonna voit saada edullisesti kuljetuksen kauppaostoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin vaallvuonna voit saada edullisesti kuljetuksen kauppaostoille.

Pitää kysyä kokkelinokalta paljon velottaa.

• Anonyymi

En ihan ymmärrä miksi kyselet, mutta minä siirryin kotiinkuljetuksiin joulukuussa 2022, koska kaikki Orimattilan kaupat vainosi minua lopulta.

No, vajaan 2kk tilasin ruuat Lahden Prismasta ja se taisi olla 19€ kerta. Se silti heti lopetettiin ja just Orimattilan keskusta rajattiin kuljetusten alueesta pois. Pennalaan siis esimerkiksi vielä saa kotiinkuljetuksia.

No... siinä meni selvitellessä Sossun kanssa ja sieltä ohjattiin mut jollekin. Se oli kamala, mutta hoiti hommat vuoden. Sitten se flippasi. Olen S-market ketjuun kiukutellut asiaa ajallaan, mutta mitä tuossa äsken tarkistin, niin siellä ei taida niitä olla enää yhtään. Aika hyvin seuloin, muttei mitään mainintaa asiasta löytynyt.

Sitten taas otin yhteyttä Sossuun ja sain uuden tyypin, joka on ollut selkeästi parempi :)

Kyllä valtio hoitaa, kun niiden on pakko. Sitähän nää Orimattilassa ei ymmärrä ettei se ole heidän päätettävissään. Se mikä multa poistataan, pitää jonkun toisen tuoda tilalle.

• Anonyymi

"Sitten se flippasi."

...Se oli alusta asti todella tyly ja päätti kaikesta. Kaikkeen tottuu, ja osasin ennakoida sen temppuiluja. Aika se kiukutteli minulle, vaikka vika oli hänessä itsessään. Se ei KOSKAAN suostunut esimerkiksi kertoa mulle etukäteen koska seuraava kerta on. En tiedä ymmärrättekö ongelmaa, mutta vasta kun se jo toi mun ruuat, niin SILLOIN se kertoi, koska se tuo seuraavan kerran. Tästä samasta asiasta me tapeltiin loppuun asti ja silloin maaliskuussa 2024 sillä meni lopullisesti hermo... ja siis juurikin tästä aiheesta.

Silloin maaliskuussa 2024 se ei ollut edes kriittinen tilanne, se oli periaatekysymys meillä molemmilla. Se vasta ruuat tuotuaan taas ilmoitti että seuraava aika on sitten 2 viikon ja 1 päivän päästä. Meillä oli usein 2 viikon välein eli siihen tuli vain se yksi päivä lisää. Mä olin jo moiseen asennoitunut -.- Mä kuitenkin huomautin sille siitä että sä TAAS teit on mulle kertomatta. Se vaan yksistään päätti noita ja jätti minut ilmeisen pulaankin monesti, kun ei sitä kiinnostanut lainkaan. Vaikka me tapeltiin tästä aiheesta, niin se ei ikinä suostunut kertoa mulle sitä seuraavaa aikaa kuin vasta just kun toi ruuat. Asiasta huomautettuani se sai raivarin. Se jo visko mun kamoja siihen malliin että tiesin sen olevan vihainen, mutta käytin sen kerran lievästi rumaa sanaa hänestä ja hän sillä hetkellä flippas täysin ja irtisanoi sopimukselle siltä istumalta! Ja ajaa pois.

Sitten yritin yhä rauhallisesti keskustella tekstiviestitse sen kakaran kanssa, koska se nyt oli aina tuollainen. Sitten se vain alkoi syyttää minua siitä että on minun vika että hän on hoitanut sairasta lastaan väärin ja muuta ihan järjetöntä syytöstä (joka ei edes liittynyt mitenkään aiheeseen), vaikken voi mitenkään olla syyllinen mistään moisesta. Ilmoitin muuten Poliisille siitäkin. Tää nainen on niin "uranainen" että laiminlyö sitten lastensa hyvinvointia. En ihmettellyt tosin hänestä, se oli niin armottoman itsekäs kaikessa.

Joo, mutta... hiukan vaikea oli mun sen vuoden ajan suunnitella mitään ja just tehdä sitä ruokatilausta, kun ei minulle ei KOSKAAN suostuttu kertoa että kuinka kauan sillä pitää elää. Moni päivä oli vaikea eli onko se nyt just ennen, kun mulle tulee taas rahaa vai sen jälkeen. Kotivara on hyvä olla, kun se just teki tota että tullessaan vain ilmottaa että seuraava kerta onkin sitten vähän myöhemmin :DDD

Ei se tosissaan edes sinä aamuna voinut kertoa mulle sitä että koska on seuraava aika. Erästä kertaa juuri tästä tapeltiin. Tuli miten tuli jossain sinä päivänä, joskus kaupan noutoajan jälkeen ja joskus ennen sitä. Raivosi sitten MINULLE että olen hankala. Hän silti kiitteli miten kaupat on niin kivoja ettei tartte hänen kuulemma välittää niistä noutoajoista mitään, hän vain hakee miten hakee ja koko muu maailma saa yrittää sopeutua hänen aikatauluihinsa.

Mulla vain todellakin annettiin aina se aika. En minä saanut mitään päättää.

Tuli ihan lapsuus mieleen :) Mun ei ole ikinä annettu päättää mistään, mutta on pelkkä vitsi että nää samat tyypit sitten väittää että olen muka hankala!!! :DDD Sä ITSE päätät jo ihan kaikesta ja jos asiat vielä SENKIN jälkeen on pielessä, niin katsopa peiliin että kenen syy sen täytyy olla.

Kuten koko Orimattila (kaupat ja huoltoyhtiöt mukaan lukien), kun minun ei ole annettu päättää yhtään mistään, niin tämä nykyinen tilannehan on 100% juuri niin kuin te itse sen halusitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sitten se flippasi."

...Se oli alusta asti todella tyly ja päätti kaikesta. Kaikkeen tottuu, ja osasin ennakoida sen temppuiluja. Aika se kiukutteli minulle, vaikka vika oli hänessä itsessään. Se ei KOSKAAN suostunut esimerkiksi kertoa mulle etukäteen koska seuraava kerta on. En tiedä ymmärrättekö ongelmaa, mutta vasta kun se jo toi mun ruuat, niin SILLOIN se kertoi, koska se tuo seuraavan kerran. Tästä samasta asiasta me tapeltiin loppuun asti ja silloin maaliskuussa 2024 sillä meni lopullisesti hermo... ja siis juurikin tästä aiheesta.

Silloin maaliskuussa 2024 se ei ollut edes kriittinen tilanne, se oli periaatekysymys meillä molemmilla. Se vasta ruuat tuotuaan taas ilmoitti että seuraava aika on sitten 2 viikon ja 1 päivän päästä. Meillä oli usein 2 viikon välein eli siihen tuli vain se yksi päivä lisää. Mä olin jo moiseen asennoitunut -.- Mä kuitenkin huomautin sille siitä että sä TAAS teit on mulle kertomatta. Se vaan yksistään päätti noita ja jätti minut ilmeisen pulaankin monesti, kun ei sitä kiinnostanut lainkaan. Vaikka me tapeltiin tästä aiheesta, niin se ei ikinä suostunut kertoa mulle sitä seuraavaa aikaa kuin vasta just kun toi ruuat. Asiasta huomautettuani se sai raivarin. Se jo visko mun kamoja siihen malliin että tiesin sen olevan vihainen, mutta käytin sen kerran lievästi rumaa sanaa hänestä ja hän sillä hetkellä flippas täysin ja irtisanoi sopimukselle siltä istumalta! Ja ajaa pois.

Sitten yritin yhä rauhallisesti keskustella tekstiviestitse sen kakaran kanssa, koska se nyt oli aina tuollainen. Sitten se vain alkoi syyttää minua siitä että on minun vika että hän on hoitanut sairasta lastaan väärin ja muuta ihan järjetöntä syytöstä (joka ei edes liittynyt mitenkään aiheeseen), vaikken voi mitenkään olla syyllinen mistään moisesta. Ilmoitin muuten Poliisille siitäkin. Tää nainen on niin "uranainen" että laiminlyö sitten lastensa hyvinvointia. En ihmettellyt tosin hänestä, se oli niin armottoman itsekäs kaikessa.

Joo, mutta... hiukan vaikea oli mun sen vuoden ajan suunnitella mitään ja just tehdä sitä ruokatilausta, kun ei minulle ei KOSKAAN suostuttu kertoa että kuinka kauan sillä pitää elää. Moni päivä oli vaikea eli onko se nyt just ennen, kun mulle tulee taas rahaa vai sen jälkeen. Kotivara on hyvä olla, kun se just teki tota että tullessaan vain ilmottaa että seuraava kerta onkin sitten vähän myöhemmin :DDD

Ei se tosissaan edes sinä aamuna voinut kertoa mulle sitä että koska on seuraava aika. Erästä kertaa juuri tästä tapeltiin. Tuli miten tuli jossain sinä päivänä, joskus kaupan noutoajan jälkeen ja joskus ennen sitä. Raivosi sitten MINULLE että olen hankala. Hän silti kiitteli miten kaupat on niin kivoja ettei tartte hänen kuulemma välittää niistä noutoajoista mitään, hän vain hakee miten hakee ja koko muu maailma saa yrittää sopeutua hänen aikatauluihinsa.

Tuli ihan lapsuus mieleen :) Mun ei ole ikinä annettu päättää mistään, mutta on pelkkä vitsi että nää samat tyypit sitten väittää että olen muka hankala!!! :DDD Sä ITSE päätät jo ihan kaikesta ja jos asiat vielä SENKIN jälkeen on pielessä, niin katsopa peiliin että kenen syy sen täytyy olla.

Kuten koko Orimattila (kaupat ja huoltoyhtiöt mukaan lukien), kun minun ei ole annettu päättää yhtään mistään, niin tämä nykyinen tilannehan on 100% juuri niin kuin te itse sen halusitte.

"100% juuri niin kuin te itse sen halusitte."

...Oudon - TODELLA oudon - äkäistä sakkia siellä on silti ollut. Just kuten toi eka asiointipalvelu, niin se vain raivosi muulle maailmalle sitä että se itse oli elämänsä pilannut. Sehän oli jo (muka) tosi kiireinen että minun pitäisi vain polvillani kiittää häntä siitä että hän edes vaivautuu tuomaan mulle ruokaa, vaikka todellakin MAKSOIN tästä "palvelusta". Eihän se mitään hyväntekeväisyyttä ollut!

No, sitten se alkoi opiskella siinä työnsä lomassa ja "hoiti" pientä lastaan siinä samalla. Ilmeisesti hän ei ollut koskaan kuullut että ihmisillä on vaikeuksia yhdistää lastenhoito työhän/opiskeluun tai opiskelu työntekoon, mutta ilmeisesti tämä superihminen tekee sen kaiken ja raivoaa ilmitulleista ongelmista aina asiakkailleen, koska HEIDÄN vikahan se on. Tietenkin!!

Se tosissaan syytti minua siitä että se oli sairasta lastaan kiikuttanut autossaan mukana joku kerta, kun tuonut mulle ruokaa. En minä sitä lasta vaatinut, ruuasta minä maksoin! Hoida itsellesi lastenhoitoapua, kuten NORMAALIT ihmiset, duh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sitten se flippasi."

"Sitten se flippasi."

...ja flippasi seuraavakin. Jäi vain vahva mielikuva että se(kin?) oli pakotettu näin tekemään. Onko jollain nyt todella NOIN paha olla että vuosikausia estää minua saamasta ruokaa? Yritätkö nyt jotenkin väkisin painostaa sillä tahtosi läpi? No, mikähän se tahto sitten edes on? Rikolliseksi minä EN ole ryhtymässä. Pitäisi jo tajuta, kun minua on siihen jo vuosikymmenien ajan painostettu.

Ja kun muutin Orimattilaan, niin se vaino todellakin on heti ja paljon. Mitään ilmiantojakaan en silloin ollut vielä tehnyt enkä olisi edes tehnyt ilman sitä ja mistä mä nyt ilmiantaisinkaan ellette te jatkuvasti tekisi lisää kerrottavaa. Tää on ihan loputon suo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sitten se flippasi."

...ja flippasi seuraavakin. Jäi vain vahva mielikuva että se(kin?) oli pakotettu näin tekemään. Onko jollain nyt todella NOIN paha olla että vuosikausia estää minua saamasta ruokaa? Yritätkö nyt jotenkin väkisin painostaa sillä tahtosi läpi? No, mikähän se tahto sitten edes on? Rikolliseksi minä EN ole ryhtymässä. Pitäisi jo tajuta, kun minua on siihen jo vuosikymmenien ajan painostettu.

Ja kun muutin Orimattilaan, niin se vaino todellakin on heti ja paljon. Mitään ilmiantojakaan en silloin ollut vielä tehnyt enkä olisi edes tehnyt ilman sitä ja mistä mä nyt ilmiantaisinkaan ellette te jatkuvasti tekisi lisää kerrottavaa. Tää on ihan loputon suo.

...Ja mulle uhkailtiin ja mulle varoiteltiin ennen tätä... noin kuukauden ajan. Pah! Mä vain kerroin esim. että multa varastettiin lihat laatikosta. Ne on sieltä varastettu. En koskaan sanonut KUKA sen teki, koska en tiedä. Joku ruuantuoja tai joku kaupassa. No, kauppa siitä otti syyt niskoilleen, mutta vain ilmeisesti vartijoinnin suhteen. Ketään VARASTA tästä ei ole olettu kiinni, joten asia ei ole mitenkään selvitetty.

15.06.2021 multa varastettiin läppäri ja tästäkin vedettiin hirveät putkit, kun tein rikosilmoituksen. Tosissaan ei VARASTA, jos ei kestä sitä että siitä tehdään rikosilmoitus. Sitten mä maksan kotiinkuljetuksesta, mutta se menee silti noudettavaksi. Siinä oli kaikenlaista, mutta ei mun tartte sitä hakea eikä maksaa mitään siitä että joku MUU mokaa. No tän jälkeen mulle sitten varoiteltiin, minua ei kiinnostanut ja hämmentävästi multa kuoli SIM-kortti sen jälkeen, se pakettiviesti oli vika joka tuli. Ja oudompi tää juttu on koska, sitten se SIM vain palautuikin toimimaan yllättäen. Otin siitä DNA yhteydettä... sähköpostitse, kun ei puhelin siis toiminut. Ja se "kuollut" SIM taas toimiikin. Wtf? Se niinku vain skarppas ja taas toimii. Miten... noin voi tapahtua?

Ja sitten ne on taas muka vihaisia jostain ja multa taas lopetetiin ruuan tuominen. TAAS. Alunperinkin ne hääti perusteettomasti mut pois ruokakaupoista ja lopulta siis KAIKISTA niistä. Joulukuusta 2022 asti olen sitten käyttänyt vain kotiinkuljetuksia. Joku niitä KÄSKEE.
        Se on kuin normaali kassa, joka saa jotain korvanappiinsa ja sekoaa sen jälkeen. Näitä käsketään tekemään näin, mutta miksi...

Miksei se joku (tuskin Keijo Vilhunen) nyt vain niinku sano että mikä sulla on se ongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Ja mulle uhkailtiin ja mulle varoiteltiin ennen tätä... noin kuukauden ajan. Pah! Mä vain kerroin esim. että multa varastettiin lihat laatikosta. Ne on sieltä varastettu. En koskaan sanonut KUKA sen teki, koska en tiedä. Joku ruuantuoja tai joku kaupassa. No, kauppa siitä otti syyt niskoilleen, mutta vain ilmeisesti vartijoinnin suhteen. Ketään VARASTA tästä ei ole olettu kiinni, joten asia ei ole mitenkään selvitetty.

15.06.2021 multa varastettiin läppäri ja tästäkin vedettiin hirveät putkit, kun tein rikosilmoituksen. Tosissaan ei VARASTA, jos ei kestä sitä että siitä tehdään rikosilmoitus. Sitten mä maksan kotiinkuljetuksesta, mutta se menee silti noudettavaksi. Siinä oli kaikenlaista, mutta ei mun tartte sitä hakea eikä maksaa mitään siitä että joku MUU mokaa. No tän jälkeen mulle sitten varoiteltiin, minua ei kiinnostanut ja hämmentävästi multa kuoli SIM-kortti sen jälkeen, se pakettiviesti oli vika joka tuli. Ja oudompi tää juttu on koska, sitten se SIM vain palautuikin toimimaan yllättäen. Otin siitä DNA yhteydettä... sähköpostitse, kun ei puhelin siis toiminut. Ja se "kuollut" SIM taas toimiikin. Wtf? Se niinku vain skarppas ja taas toimii. Miten... noin voi tapahtua?

Ja sitten ne on taas muka vihaisia jostain ja multa taas lopetetiin ruuan tuominen. TAAS. Alunperinkin ne hääti perusteettomasti mut pois ruokakaupoista ja lopulta siis KAIKISTA niistä. Joulukuusta 2022 asti olen sitten käyttänyt vain kotiinkuljetuksia. Joku niitä KÄSKEE.
        Se on kuin normaali kassa, joka saa jotain korvanappiinsa ja sekoaa sen jälkeen. Näitä käsketään tekemään näin, mutta miksi...

Miksei se joku (tuskin Keijo Vilhunen) nyt vain niinku sano että mikä sulla on se ongelma?

...Ja kun KÄÄNTEISESTI ajattelee... niin mitä te muut ootte? Mitä.

Sitä mä mietin, kun mä en edes ole tehnyt mitään ja nimenomaan EN suostu rikkomaan lakia ja tää on mun elämä sitten? Ja minua vainotaan aina joka... ikisessä... kaupassa. Mitä te ootte? Onko kiva olla? Onko kiva olla?

Mä sen verran karmasta tiedän että jos tää mun elo on sitä HYVÄÄ, niin voi luoja mitä teillä siellä se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...Jäin miettimään sitä että minkä tahansa palvelun mä löydän, niin se jossain vaiheessa flippaa. Mä jo luulin päässeeni eroon perheestäni, kun keksikin käyttää paikallista tietokonekorjaajaa. Se korjasi kaksi konettani, mutta kolmannella kerralla tuhosi mun tiedostot ja piti muo löyhässä hirressä parin kuukauden ajan. Miksi?

Kassa on ok, mutta muuttuu. Ne lopulta kohtelee minua huonosti KAIKISSA kaupoissa. Silti vielä loppuaikoina sattui vanhingossa (?) käydä niin että olin kassalla ja meni normaalisti, kuten kaikki muutkin olettaisi että se menee. Ne vaino LAITETAAN siihen. Miksi? Nyt jo toinen asiointipalveluja flippaa ja samalla tavalla. Joku käskee niitä. Ei mitään järjellistä selitystä. Toinen sekoaa täysin aja alkaa valehdella ummet lammet ja sitten vain irtisanoo ilman selitystä! Kirsi Nummi KKV:stä oli samanlainen. Se ensin auttoi, mutta sitten alkoi hajota ja puhui ihan pehmeitä jo loppua kohti! Sekosi täysin koko tyyppi!

Ne muuttuu,

Mutta miksi?

No... ihan kaikki, aivan kaikki sekoaa jossain vaiheessa. Kaikki muuttuu... Orimattilassa. Miksi vain Orimattilassa. Vaikka minua kohdeltiin järkyttävän huonosti heti Orimattilaan palattuani on ehkä jännempi huomata että Lahdessa minua EI kohdeltu niin huonosti. Missä ero. Eikö tän "jonkun" lonkerot" yllä sinne? Miksi vaino on pahaa vain Orimattilassa?

Mitä te muut ootte, jos te ette saa tätä samaa? Mä olen jopa kysellyt tässä kaikki nämä vuodet että MIKSI? Mitä mä muka tein väärin? Sitten pääasiassa ainoa viesti on (jos se on viesti) etten saisi tehdä teistä valituksia. No, MIKSI... sitä vainoa sitten oli vuosikausia jo ENNEN kuin mitään valituksta oli tehnyt?

Se ero oli VALTAVA. Kun mä tulin Lahdesta Orimattilaan, niin oli kuin olisi muuttanut toiselle planetaalle. Kaikki ihmiset muuttui heti häiriintyneiksi. Miksi te olette tuollaisia? Kuka tästä mitään voittaa? Ei tällaista ole järkeä pyörittää ettei siitä joku hyötyisi?

Mä vain sanon että Mukkulaankin tuli joku huoltomies mulle sänköttämään mun isästä tai näin ainakin ymmärsin. Mä vain sanon että nimenomaan S-kaupan liikkeissä (Liipolan Sale, Launeen Prisma) minua kohdeltiin todella huonosti ne pari kertaa kun siellä Lahdessakin sitä tapahtui. Ne molemmat kerrat oli sellaisia että minua ilmiselvästi luultiin varkaaksi. Prisman kassa just käski avata kassin ja alkoi ihan pokkana penkoa mun reppua! Toivottavasti h* myös kirjaa ylös AINA nämä kun todistit itsekin ettei siellä ollut mitään. Kirjaa se sinne, ok.

Ja... kun Orimattilassa te kuitenkin olette ilmeisen rikollisia, niin on ollut erikoinen epätasapaino siinä että ne väitätte vainoavanna minua koska luulette minun olevan rikollinen. Orimattilassa se kassa tonki kassini ilman lupaani. Todistit itsekin ettei siellä ole mitään. Te kovin vahvasti oletatte että olisin rikollinen. Ihanko muka oikeasti täällä koruuption luvatussa maassa te väitätte vain toimivanne jottei rikosta tapahtuisi? Oikeastiko uskotte itseänne? Oletteko koskaan pohtineet niitä, joita vainoatte että miten ne valitaan. Minä nimittäin olen ja kaikki on enemmänkin niitä.

Multa siis TAAS vietiin ruokapalvelu ja taas täysin ilman mitää selitystä. Tätä on ollut nyt koko mun Orimattilassa olon ajan. Ei mitään järkeä, ei mitään tolkkua tai syytä. Sitä sun tätä pientä, mutta just viimeisimmäksi oli dramaa kun mun Tokmanni-tilaus vandalisoitiin monin osin. Siitäkö mulle se "raivari" tuli. Siitä v* lampusta, jota en mennyt hakemaan. Ei vissiin kannata viedä niitä NOUDETTAVIKSI, kun ne on kuitenkin maksettu kotiinkuljetuksina.

Tää meni niin että... näen palautusohjeista että mä menettäisin sen kuljetusmaksun verran. Mulla oli jo 01.10. tullut tyyny hajustettu, joten haistattelin heille että se KOKO raha palautuu mulle, koska maksoin kotiinkuljetuksen, jolloin se PITÄÄ tulla kotiinkuljetuksena. En ole vielä tililtä katsonut, mutta ainakin mulle luvattiin se palauttaa. Sen jälkeen multa kuolee SIM ja niissä ... niissä pienissä jutuissa mä koin selkeää uhkailua ja selkeää varoittelua. Mä kerroin taas poliisillekin ja kerroin jo silloin ETTEN MÄ VAIKENE. Ihan älytöntä jonkun tilauksen kanssa temppuilla... taas. Ihme raivareita teillä joittenkin mun pakettien(kin) kanssa. Sitten kuolee mun SIM ja sitten "mystisesti" ruokapalvelu ei enää suostu mulle tuoda. Ai... se v*tun Tokmannipaketin takiako?? Siitäkö te nyt suutuitte? Mikä nyt on kun noin ahdistaa?

Kun mä muutin Orimattilaan, niin mulle HETI hyssyteltiin. Se oli Iivosen Harri kun alkoi ihan kauhu naamalla hyssytellä, kun kirosin Vuorkataloja. Silloin ja yhä sanon niin kuin asia ok. V-talot vain lopettaa ne p*rseilynsä, jos ei halua että ihmiset valittaa... ja toivoo että tulee joku uusi sukupolvi, jonka asioita te ette ole vielä kerenneet pilata. Sitten tässä paketti-tai-jossain draaman aikana mulle selkeästi jo varoitellaan että ne* on sitten tosi vihaisia. Tää oli sellaista vihjailua, mutta kyllä mä nyt tajusin ja sitten tosissaan tuli draamaa. Et OLI ne vihaisia. Joo, mutta MIKSI? Mistä? Mun postipaketista?

• Anonyymi

Erite-Mummo suoltaa tarinoita. Aika mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      26
      5137
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      64
      3055
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2930
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2841
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      19
      1612
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1580
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1556
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      413
      1243
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1120
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      222
      1046
    Aihe