Miksi kaupoilla ei ole

Anonyymi-ap

Ruoan kotiinkuljetusta täällä orimattilassa, tuleeko edes prismalle? Minua ei enää kiinnosta käydä kaupassa niin tämmöinen palvelu olisi erittäin hyvä.

13

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä ole persu. Mene ihmisten joukkoon. Ole sosiaalinen.

• Anonyymi

Kaupat eivät Orimattilassa hoida sapuskojen kotiinkuljetuksia, joten ole hyvä ja soita vaikka TMT-kuljetukseen niin saat hyvää palvelua.

• Anonyymi

TMT kuljetus hoitaa kauppakassit kotiin. Tee tilaus kauppaan netin kautta ja sitten taxilla kamat kotiin.

• Anonyymi

Aika outoa on jos tämä uusi tuleva prisma ei ota kotiinkuljetusta hoidettavakseen, vaan kalliilla taksilla pitäisi safkat kotia tilata.

• Anonyymi

Mitä outoa siinä on? Prismalla on parempaakin tekemistä kuin kuskata jonkun yksittäisen asiakkaan kauppatavaroita kotiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä outoa siinä on? Prismalla on parempaakin tekemistä kuin kuskata jonkun yksittäisen asiakkaan kauppatavaroita kotiin.

Prisma Laune, kauppakassin kotiin kuljetus alk. 12.90€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prisma Laune, kauppakassin kotiin kuljetus alk. 12.90€.

Eli halvempi kuin tmt taksilla.

• Anonyymi

Ei niitä kukaan ilmaiseksi tuo kotiin, Prismakaan.
      Ootko kysynyt mitä se TMT maksaa?

• Anonyymi

Näin vaallvuonna voit saada edullisesti kuljetuksen kauppaostoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin vaallvuonna voit saada edullisesti kuljetuksen kauppaostoille.

Pitää kysyä kokkelinokalta paljon velottaa.

• Anonyymi

En ihan ymmärrä miksi kyselet, mutta minä siirryin kotiinkuljetuksiin joulukuussa 2022, koska kaikki Orimattilan kaupat vainosi minua lopulta.

No, vajaan 2kk tilasin ruuat Lahden Prismasta ja se taisi olla 19€ kerta. Se silti heti lopetettiin ja just Orimattilan keskusta rajattiin kuljetusten alueesta pois. Pennalaan siis esimerkiksi vielä saa kotiinkuljetuksia.

No... siinä meni selvitellessä Sossun kanssa ja sieltä ohjattiin mut jollekin. Se oli kamala, mutta hoiti hommat vuoden. Sitten se flippasi. Olen S-market ketjuun kiukutellut asiaa ajallaan, mutta mitä tuossa äsken tarkistin, niin siellä ei taida niitä olla enää yhtään. Aika hyvin seuloin, muttei mitään mainintaa asiasta löytynyt.

Sitten taas otin yhteyttä Sossuun ja sain uuden tyypin, joka on ollut selkeästi parempi :)

Kyllä valtio hoitaa, kun niiden on pakko. Sitähän nää Orimattilassa ei ymmärrä ettei se ole heidän päätettävissään. Se mikä multa poistataan, pitää jonkun toisen tuoda tilalle.

• Anonyymi

"Sitten se flippasi."

...Se oli alusta asti todella tyly ja päätti kaikesta. Kaikkeen tottuu, ja osasin ennakoida sen temppuiluja. Aika se kiukutteli minulle, vaikka vika oli hänessä itsessään. Se ei KOSKAAN suostunut esimerkiksi kertoa mulle etukäteen koska seuraava kerta on. En tiedä ymmärrättekö ongelmaa, mutta vasta kun se jo toi mun ruuat, niin SILLOIN se kertoi, koska se tuo seuraavan kerran. Tästä samasta asiasta me tapeltiin loppuun asti ja silloin maaliskuussa 2024 sillä meni lopullisesti hermo... ja siis juurikin tästä aiheesta.

Silloin maaliskuussa 2024 se ei ollut edes kriittinen tilanne, se oli periaatekysymys meillä molemmilla. Se vasta ruuat tuotuaan taas ilmoitti että seuraava aika on sitten 2 viikon ja 1 päivän päästä. Meillä oli usein 2 viikon välein eli siihen tuli vain se yksi päivä lisää. Mä olin jo moiseen asennoitunut -.- Mä kuitenkin huomautin sille siitä että sä TAAS teit on mulle kertomatta. Se vaan yksistään päätti noita ja jätti minut ilmeisen pulaankin monesti, kun ei sitä kiinnostanut lainkaan. Vaikka me tapeltiin tästä aiheesta, niin se ei ikinä suostunut kertoa mulle sitä seuraavaa aikaa kuin vasta just kun toi ruuat. Asiasta huomautettuani se sai raivarin. Se jo visko mun kamoja siihen malliin että tiesin sen olevan vihainen, mutta käytin sen kerran lievästi rumaa sanaa hänestä ja hän sillä hetkellä flippas täysin ja irtisanoi sopimukselle siltä istumalta! Ja ajaa pois.

Sitten yritin yhä rauhallisesti keskustella tekstiviestitse sen kakaran kanssa, koska se nyt oli aina tuollainen. Sitten se vain alkoi syyttää minua siitä että on minun vika että hän on hoitanut sairasta lastaan väärin ja muuta ihan järjetöntä syytöstä (joka ei edes liittynyt mitenkään aiheeseen), vaikken voi mitenkään olla syyllinen mistään moisesta. Ilmoitin muuten Poliisille siitäkin. Tää nainen on niin "uranainen" että laiminlyö sitten lastensa hyvinvointia. En ihmettellyt tosin hänestä, se oli niin armottoman itsekäs kaikessa.

Joo, mutta... hiukan vaikea oli mun sen vuoden ajan suunnitella mitään ja just tehdä sitä ruokatilausta, kun ei minulle ei KOSKAAN suostuttu kertoa että kuinka kauan sillä pitää elää. Moni päivä oli vaikea eli onko se nyt just ennen, kun mulle tulee taas rahaa vai sen jälkeen. Kotivara on hyvä olla, kun se just teki tota että tullessaan vain ilmottaa että seuraava kerta onkin sitten vähän myöhemmin :DDD

Ei se tosissaan edes sinä aamuna voinut kertoa mulle sitä että koska on seuraava aika. Erästä kertaa juuri tästä tapeltiin. Tuli miten tuli jossain sinä päivänä, joskus kaupan noutoajan jälkeen ja joskus ennen sitä. Raivosi sitten MINULLE että olen hankala. Hän silti kiitteli miten kaupat on niin kivoja ettei tartte hänen kuulemma välittää niistä noutoajoista mitään, hän vain hakee miten hakee ja koko muu maailma saa yrittää sopeutua hänen aikatauluihinsa.

Mulla vain todellakin annettiin aina se aika. En minä saanut mitään päättää.

Tuli ihan lapsuus mieleen :) Mun ei ole ikinä annettu päättää mistään, mutta on pelkkä vitsi että nää samat tyypit sitten väittää että olen muka hankala!!! :DDD Sä ITSE päätät jo ihan kaikesta ja jos asiat vielä SENKIN jälkeen on pielessä, niin katsopa peiliin että kenen syy sen täytyy olla.

Kuten koko Orimattila (kaupat ja huoltoyhtiöt mukaan lukien), kun minun ei ole annettu päättää yhtään mistään, niin tämä nykyinen tilannehan on 100% juuri niin kuin te itse sen halusitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sitten se flippasi."

...Se oli alusta asti todella tyly ja päätti kaikesta. Kaikkeen tottuu, ja osasin ennakoida sen temppuiluja. Aika se kiukutteli minulle, vaikka vika oli hänessä itsessään. Se ei KOSKAAN suostunut esimerkiksi kertoa mulle etukäteen koska seuraava kerta on. En tiedä ymmärrättekö ongelmaa, mutta vasta kun se jo toi mun ruuat, niin SILLOIN se kertoi, koska se tuo seuraavan kerran. Tästä samasta asiasta me tapeltiin loppuun asti ja silloin maaliskuussa 2024 sillä meni lopullisesti hermo... ja siis juurikin tästä aiheesta.

Silloin maaliskuussa 2024 se ei ollut edes kriittinen tilanne, se oli periaatekysymys meillä molemmilla. Se vasta ruuat tuotuaan taas ilmoitti että seuraava aika on sitten 2 viikon ja 1 päivän päästä. Meillä oli usein 2 viikon välein eli siihen tuli vain se yksi päivä lisää. Mä olin jo moiseen asennoitunut -.- Mä kuitenkin huomautin sille siitä että sä TAAS teit on mulle kertomatta. Se vaan yksistään päätti noita ja jätti minut ilmeisen pulaankin monesti, kun ei sitä kiinnostanut lainkaan. Vaikka me tapeltiin tästä aiheesta, niin se ei ikinä suostunut kertoa mulle sitä seuraavaa aikaa kuin vasta just kun toi ruuat. Asiasta huomautettuani se sai raivarin. Se jo visko mun kamoja siihen malliin että tiesin sen olevan vihainen, mutta käytin sen kerran lievästi rumaa sanaa hänestä ja hän sillä hetkellä flippas täysin ja irtisanoi sopimukselle siltä istumalta! Ja ajaa pois.

Sitten yritin yhä rauhallisesti keskustella tekstiviestitse sen kakaran kanssa, koska se nyt oli aina tuollainen. Sitten se vain alkoi syyttää minua siitä että on minun vika että hän on hoitanut sairasta lastaan väärin ja muuta ihan järjetöntä syytöstä (joka ei edes liittynyt mitenkään aiheeseen), vaikken voi mitenkään olla syyllinen mistään moisesta. Ilmoitin muuten Poliisille siitäkin. Tää nainen on niin "uranainen" että laiminlyö sitten lastensa hyvinvointia. En ihmettellyt tosin hänestä, se oli niin armottoman itsekäs kaikessa.

Joo, mutta... hiukan vaikea oli mun sen vuoden ajan suunnitella mitään ja just tehdä sitä ruokatilausta, kun ei minulle ei KOSKAAN suostuttu kertoa että kuinka kauan sillä pitää elää. Moni päivä oli vaikea eli onko se nyt just ennen, kun mulle tulee taas rahaa vai sen jälkeen. Kotivara on hyvä olla, kun se just teki tota että tullessaan vain ilmottaa että seuraava kerta onkin sitten vähän myöhemmin :DDD

Ei se tosissaan edes sinä aamuna voinut kertoa mulle sitä että koska on seuraava aika. Erästä kertaa juuri tästä tapeltiin. Tuli miten tuli jossain sinä päivänä, joskus kaupan noutoajan jälkeen ja joskus ennen sitä. Raivosi sitten MINULLE että olen hankala. Hän silti kiitteli miten kaupat on niin kivoja ettei tartte hänen kuulemma välittää niistä noutoajoista mitään, hän vain hakee miten hakee ja koko muu maailma saa yrittää sopeutua hänen aikatauluihinsa.

Mulla vain todellakin annettiin aina se aika. En minä saanut mitään päättää.

Tuli ihan lapsuus mieleen :) Mun ei ole ikinä annettu päättää mistään, mutta on pelkkä vitsi että nää samat tyypit sitten väittää että olen muka hankala!!! :DDD Sä ITSE päätät jo ihan kaikesta ja jos asiat vielä SENKIN jälkeen on pielessä, niin katsopa peiliin että kenen syy sen täytyy olla.

Kuten koko Orimattila (kaupat ja huoltoyhtiöt mukaan lukien), kun minun ei ole annettu päättää yhtään mistään, niin tämä nykyinen tilannehan on 100% juuri niin kuin te itse sen halusitte.

"100% juuri niin kuin te itse sen halusitte."

...Oudon - TODELLA oudon - äkäistä sakkia siellä on silti ollut. Just kuten toi eka asiointipalvelu, niin se vain raivosi muulle maailmalle sitä että se itse oli elämänsä pilannut. Sehän oli jo (muka) tosi kiireinen että minun pitäisi vain polvillani kiittää häntä siitä että hän edes vaivautuu tuomaan mulle ruokaa, vaikka todellakin MAKSOIN tästä "palvelusta". Eihän se mitään hyväntekeväisyyttä ollut!

No, sitten se alkoi opiskella siinä työnsä lomassa ja "hoiti" pientä lastaan siinä samalla. Ilmeisesti hän ei ollut koskaan kuullut että ihmisillä on vaikeuksia yhdistää lastenhoito työhän/opiskeluun tai opiskelu työntekoon, mutta ilmeisesti tämä superihminen tekee sen kaiken ja raivoaa ilmitulleista ongelmista aina asiakkailleen, koska HEIDÄN vikahan se on. Tietenkin!!

Se tosissaan syytti minua siitä että se oli sairasta lastaan kiikuttanut autossaan mukana joku kerta, kun tuonut mulle ruokaa. En minä sitä lasta vaatinut, ruuasta minä maksoin! Hoida itsellesi lastenhoitoapua, kuten NORMAALIT ihmiset, duh!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2463
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      927
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe