Härmän häjyt aiheuttavat ongelmia naapuruussuhteisiin täällä Länsi-Uudellamaalla. Häjyvanhukset eivät rauhoitu, vaikka ikääkin olisi jo yli 80 vuotta. Pari viikkoa sitten eräs häjyvanhus tukki kadun kasaamalla lumet noin 50 senttiä korkeaksi kasaksi, ja esti minulta auton ajaamisen pihaani.
Tämä lumen kasaaminen kadulle on vastoin tieliikennelakia ja kunnan sääntöjä. Kun tästä huomautin ja otin kuvia kinoksista, häjy alkoi uhkailemaan ja oli tulla läpi ikkunanlasin. Normaali ihminen ei hakkaa ikkunaa niin kovin, että se menee melkein rikki. En ole koskaan nähnyt vastaavaa.
Ottakaa häjyt täältä Länsi-Uudeltamaalta takaisin sinne Pohjanmaalle pilaamasta alueemme rauhallista mainetta.
Pohjalaiset aiheuttavat hämminkiä Länsi-Uudellamaalla
Anonyymi-ap
1
258
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämä häjy tiedetään ja tunnetaan. Valittaa kaikista naapureista ja itse rikkoo lakia ja sääntöjä. Näistä häjyn toimista huomauttaminen johtaa uhkailemiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839