Ei tarvi ihmetellä kun kauppa ei käy. no kun ei ole.
K-rauta Jämsä.
10
639
Vastaukset
- Anonyymi
Netin myymäläsaatavuuden kohdalla olen minäkin usein ihmetellyt, miksi tuotetta ei ole Jämsässä kun on esim Mäntässä. Toki tilaavat, mutta outoa silti.
- Anonyymi
Se vain, että taitaa olla sama kauppias molemmissa, sekä jämsässä että mäntässä.
- Anonyymi
Onkohan siellä makitan akkuja. ?
- Anonyymi
Samahan se on Jämsän Tokmannin suhteen, "katso myymäläsaatavuus" näyttää monesti Jämsässä ei oota, mutta Mäntässä "pilvin pimein"!
- Anonyymi
Onko aloittaja kysellyt kauppiaalta, että tietää, miten kauppa käy?
Vai onko vain omia oletuksia?- Anonyymi
joko tonnin saunan kiukaat on loppu k-raudasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minä just ostin yhden mökkisaunaan. Tosin maksoi jonkisenkin verran yli tonnin.
Mutta huikean hyvä kiuas ja kauppanteko oli hienosti hoidettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minä just ostin yhden mökkisaunaan. Tosin maksoi jonkisenkin verran yli tonnin.
Mutta huikean hyvä kiuas ja kauppanteko oli hienosti hoidettu.Tämä kauppiaiden haukkuminen näkyy jämsässä olevan oikea kansantauti. Ainakin joillekin jämsäläisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kauppiaiden haukkuminen näkyy jämsässä olevan oikea kansantauti. Ainakin joillekin jämsäläisille.
Eikä pelkästään kauppiaiden haukkuminen. Täällähän haukutaan palstoilla kaikki asit, mitkä sattuu mieleen juolahtamaan.
Mikään ei ole hyvin ja kaikki ihmiset on ......en viitti edes sanoo. Haukutaan kaikki tuntemattomatkin, vaikka vain huhujen perusteella.
Kuka/mikä saa kehuja? No enpä muista pitkään aikaan ainuttakaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741