Ei tarvi ihmetellä kun kauppa ei käy. no kun ei ole.
K-rauta Jämsä.
10
604
Vastaukset
- Anonyymi
Netin myymäläsaatavuuden kohdalla olen minäkin usein ihmetellyt, miksi tuotetta ei ole Jämsässä kun on esim Mäntässä. Toki tilaavat, mutta outoa silti.
- Anonyymi
Se vain, että taitaa olla sama kauppias molemmissa, sekä jämsässä että mäntässä.
- Anonyymi
Onkohan siellä makitan akkuja. ?
- Anonyymi
Samahan se on Jämsän Tokmannin suhteen, "katso myymäläsaatavuus" näyttää monesti Jämsässä ei oota, mutta Mäntässä "pilvin pimein"!
- Anonyymi
Onko aloittaja kysellyt kauppiaalta, että tietää, miten kauppa käy?
Vai onko vain omia oletuksia?- Anonyymi
joko tonnin saunan kiukaat on loppu k-raudasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minä just ostin yhden mökkisaunaan. Tosin maksoi jonkisenkin verran yli tonnin.
Mutta huikean hyvä kiuas ja kauppanteko oli hienosti hoidettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minä just ostin yhden mökkisaunaan. Tosin maksoi jonkisenkin verran yli tonnin.
Mutta huikean hyvä kiuas ja kauppanteko oli hienosti hoidettu.Tämä kauppiaiden haukkuminen näkyy jämsässä olevan oikea kansantauti. Ainakin joillekin jämsäläisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kauppiaiden haukkuminen näkyy jämsässä olevan oikea kansantauti. Ainakin joillekin jämsäläisille.
Eikä pelkästään kauppiaiden haukkuminen. Täällähän haukutaan palstoilla kaikki asit, mitkä sattuu mieleen juolahtamaan.
Mikään ei ole hyvin ja kaikki ihmiset on ......en viitti edes sanoo. Haukutaan kaikki tuntemattomatkin, vaikka vain huhujen perusteella.
Kuka/mikä saa kehuja? No enpä muista pitkään aikaan ainuttakaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1903554Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572217Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210- 432072
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591004