Ei tarvi ihmetellä kun kauppa ei käy. no kun ei ole.
K-rauta Jämsä.
10
596
Vastaukset
- Anonyymi
Netin myymäläsaatavuuden kohdalla olen minäkin usein ihmetellyt, miksi tuotetta ei ole Jämsässä kun on esim Mäntässä. Toki tilaavat, mutta outoa silti.
- Anonyymi
Se vain, että taitaa olla sama kauppias molemmissa, sekä jämsässä että mäntässä.
- Anonyymi
Onkohan siellä makitan akkuja. ?
- Anonyymi
Samahan se on Jämsän Tokmannin suhteen, "katso myymäläsaatavuus" näyttää monesti Jämsässä ei oota, mutta Mäntässä "pilvin pimein"!
- Anonyymi
Onko aloittaja kysellyt kauppiaalta, että tietää, miten kauppa käy?
Vai onko vain omia oletuksia?- Anonyymi
joko tonnin saunan kiukaat on loppu k-raudasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minä just ostin yhden mökkisaunaan. Tosin maksoi jonkisenkin verran yli tonnin.
Mutta huikean hyvä kiuas ja kauppanteko oli hienosti hoidettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, minä just ostin yhden mökkisaunaan. Tosin maksoi jonkisenkin verran yli tonnin.
Mutta huikean hyvä kiuas ja kauppanteko oli hienosti hoidettu.Tämä kauppiaiden haukkuminen näkyy jämsässä olevan oikea kansantauti. Ainakin joillekin jämsäläisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kauppiaiden haukkuminen näkyy jämsässä olevan oikea kansantauti. Ainakin joillekin jämsäläisille.
Eikä pelkästään kauppiaiden haukkuminen. Täällähän haukutaan palstoilla kaikki asit, mitkä sattuu mieleen juolahtamaan.
Mikään ei ole hyvin ja kaikki ihmiset on ......en viitti edes sanoo. Haukutaan kaikki tuntemattomatkin, vaikka vain huhujen perusteella.
Kuka/mikä saa kehuja? No enpä muista pitkään aikaan ainuttakaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178