Olen ostamassa omakotitalon tonttia vanhemmiltani ja rakennan sinne talon jossa on jo valmis kaava eikä rakennusluvassa ole ongelmia, olisiko jotain hyvää vero vinkkiä kuinka tuo kauppa tulisi tehdä, että vanhemmat säästyisivät kohtuuttomista veroista. Olen muutenkin ainoa rintaperillinen.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Tontin ostaminen vanhemmilta!
5
353
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mistä kohtuuttomista veroista mahdat puhua?
- Anonyymi
Ei kannata ostaa tonttia, koska vanhemmat maksavat luovutusvoittoveroa.
Vuokraat sen edullisesti maanvuokrasopimuksella ja saat aikanaan perintönä, jolloin maksat perintöverot tontinta ym. saamastasi perinnöstä. - Anonyymi
Saako naapurin tontille rakentaa. - Sokkeli valettu
- Anonyymi
Kiitti, olen ajatellut ostaa sen tontin koska se vähentää huomattavasti jäljelle jääviä maa-alueiden arvoja koska ranta-aöueet tulisivat kaupan mukana eikä jäljelle jääville tonteille jäisi ranta-aluetta.
- Anonyymi
Nyt kuulostaa ihan siltä ettei ainakaan kannata neuvoja kysellä Suolesta.
Lakitoimisto tai asiansa osaava kiinteistön välittäjä neuvoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801239
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151046En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61980- 65878
- 60760
- 59754
- 62681
- 69662
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24660Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39628- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36555- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 42474
- 40467