Tekisi mieli

Anonyymi-ap

Tekisi mieli päästä sahaamaan. Painaa kaasu pohjassa tukkia niin että saha huutaa ja bensa haisee. Oliko muita?

18

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sahaile pois vain!......

    • Anonyymi

      Itse tykkään enemmän sahata polttopuu rankkaa, kun niitä jaksaa pinota paremmin kuin tukkia ja ne voi tehdä pienemmällä ja näppärällä sahalla. Metsäkone hoitaa tukit minun metsistä.

      • Anonyymi

        itse sahaan metrin pätkiin ja kuljetan jalaksien päällä poikittain...hyvin onnistuu vahvemmalla reellä...toki voi tehdä lavan siihen parireen väliin...itse kuskailen sillä etumaisella pätkällä jalaksien päällä... muutama tukikeppi jalaksiin ettei puut karkaa ja sitten liinalla puiden ympäri varmistus..


    • Anonyymi

      vanhan savuavan lynxin 520 valjastin reen eteen....hyvin savuaa ja haisee..4% seos bensa..ilmasto kiittää..saha mukaan ja metsään..

    • Anonyymi

      Asia meininki 💪💪💪

    • Anonyymi

      Palstan aktivoinnissa on aina asia meininkiä !

      • Anonyymi

        Kannattaa käydä tekemässä Dbi testi ja hakea apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa käydä tekemässä Dbi testi ja hakea apua.

        BDI testi se taitaa kylläkin olla, mutta joo. Mieli RYhyn kannattaisi näiden palstan sotkijoiden kanssa olla yhteyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BDI testi se taitaa kylläkin olla, mutta joo. Mieli RYhyn kannattaisi näiden palstan sotkijoiden kanssa olla yhteyksissä.

        Kannattaisi tarkistaa faktat ennenkuin alkaa viisastelemaan. 😂


    • Anonyymi

      Tekisi taas mieli päästä tekemään turhia palstojen aktivointeja....

    • Anonyymi

      Kyllä nyt jännittää.

    • Anonyymi

      Sahasin mutta bensa ei haissut. Kierrokset ei kovin korkeat sahattaessa ja silloin se nopein sahaus.

      Paksuhkoa 2-3 metrin runkoa oli mukava vipata matalahkon kärrin päälle, 50x50 rhs tolpat sivusta kasattaessa pois edestä. Tuollainen itsetehty kompakti kärry kantaa aika paljon, pakettiauton renkaillakin. Tämänkin vedin käsin traktorin koukkuun pihassa. Menee metsään puiden väliin ja muualla. Paikkoja johon peruutin kärrin ja siitä vaijeri kiinni runkoon ja veto pois parempaan paikkaan.

    • Anonyymi

      Eihän se sahaaminen, mutta se viilaaminen ja höylääminen.

      • Anonyymi

        Hampaiden pito moitteettomassa toimivuudessa on vaivatonta kun kerran sisäistää tietyt asiat, sitten ei mene viilalla huonompaan suuntaan kun tulee se ensimmäinen leikkaavan särmän terän haku Eikä turhaan hampaan viilausta pois.

        Hampaat jotku muuttuneet huonoiksi, ei pidetty kunnossa. Voi olla 3-5 kertaa hitaampi saha kun ei vuole lastua vaan hankaa pölyä ja murusta irti. Myös polttoainetta kuluu paljon, öljyää maastoa ja kuormittaa.


    • Anonyymi

      Akkukäyttöinen saha sen olla pitää. Ei käryä ja ei tarvitse käynnistellä. Nykyisin niissä jo hyvät tehot, jotka riittää osaavalle

      • Anonyymi

        On jos ei osta mitään Tamforcea tai vastaavaa. Metsättömälle sahaajalle joka touhua vain pihallaan, niin sille varmaan paras olisi johdollinen sähkösaha. Ei maksa paljoa laatumerkitkään ja teho riittää isompiinkin pihapuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jos ei osta mitään Tamforcea tai vastaavaa. Metsättömälle sahaajalle joka touhua vain pihallaan, niin sille varmaan paras olisi johdollinen sähkösaha. Ei maksa paljoa laatumerkitkään ja teho riittää isompiinkin pihapuihin.

        Pokasaha paras vaihtoehto niille jotka tamforcea tai bryggeä innosta vapisevin käsin kaupassa hipelöi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pokasaha paras vaihtoehto niille jotka tamforcea tai bryggeä innosta vapisevin käsin kaupassa hipelöi.

        Hyvällä pokasahalla katkoo rankkaa sahapukissa melkein samalla nopeudella kuin jollain halvalla akkusahalla, jonka akku on tyhjä muutaman rangan jälkeen


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe