Tekisi mieli päästä sahaamaan. Painaa kaasu pohjassa tukkia niin että saha huutaa ja bensa haisee. Oliko muita?
Tekisi mieli
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Sahaile pois vain!......
- Anonyymi
Itse tykkään enemmän sahata polttopuu rankkaa, kun niitä jaksaa pinota paremmin kuin tukkia ja ne voi tehdä pienemmällä ja näppärällä sahalla. Metsäkone hoitaa tukit minun metsistä.
- Anonyymi
itse sahaan metrin pätkiin ja kuljetan jalaksien päällä poikittain...hyvin onnistuu vahvemmalla reellä...toki voi tehdä lavan siihen parireen väliin...itse kuskailen sillä etumaisella pätkällä jalaksien päällä... muutama tukikeppi jalaksiin ettei puut karkaa ja sitten liinalla puiden ympäri varmistus..
- Anonyymi
vanhan savuavan lynxin 520 valjastin reen eteen....hyvin savuaa ja haisee..4% seos bensa..ilmasto kiittää..saha mukaan ja metsään..
- Anonyymi
Asia meininki 💪💪💪
- Anonyymi
Palstan aktivoinnissa on aina asia meininkiä !
- AnonyymiUUSI
Kannattaa käydä tekemässä Dbi testi ja hakea apua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käydä tekemässä Dbi testi ja hakea apua.
BDI testi se taitaa kylläkin olla, mutta joo. Mieli RYhyn kannattaisi näiden palstan sotkijoiden kanssa olla yhteyksissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
BDI testi se taitaa kylläkin olla, mutta joo. Mieli RYhyn kannattaisi näiden palstan sotkijoiden kanssa olla yhteyksissä.
Kannattaisi tarkistaa faktat ennenkuin alkaa viisastelemaan. 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766