Soitto eläkevakuutusyhtiöön paljasti, että minulle on kertynyt eläkettä osatyökyvyttömyysaikana jota ei sitten jäädessäni vanhuuseläkkeelle ei olekaan pantu maksuun. Syy on siinä etten ole hakenut minulle kertynyttä eläkettä jonka olemassaolosta en tiennyt mitään. Nämäkin 5000€ jotka menetin olisi olleet tarpeen elämiseeni.
Meillä kyllä säädetään kaiken maailman lakeja, mutta eläkevakuutusyhtiöiden toiminta on kaikkien lakien ulkopuolella. Luulisi olevan päivänselvää, että kun joku on maksanut eläkettä ja se on nostettavissa siitä tiedotettaisiin edun saajalle. Nyt asian saa selville vasta kun soittaa eläkevakuutusyhtiöön ja pyytää tarkastamaan onko eläkkeitä jäänyt anomatta.
Vähintä mitä tässä nyt voisi tehdä on se, että maksamatta jääneet eläkkeet maksetaan takautuvasti, mutta ne jäävät eläkevakuutusyhtiölle, eli ne varastetaan eläkeläiseltä.
Eläkevakuutusyhtiöt pimittävät eläkeläisten eläkkeitä
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Katsohan peiliin.
Sinullako ei siis ole mitään velvollisuutta itse pitää huolta omista etuuksistasi? Eikä käynyt pienessä mielessäkään, että tekemästäsi työstä maksettaisiin eläkettä?- Anonyymi
Kyllähän se näin on että ei sitä aina edes tiedä kaikista etuuksista.
Vaimoni kuoli -04 ja meni useita vuosia ennenkuin tajusin että vaimollani oli työn kautta henkivakuutus, vakuutusyhtiö kyllä tiesi vaimoni kuolmasta mutta sieltäpäin ei missään nimessä otettu yhteyttä.
No onneksi saimme lasten kanssa nuo henkivakuutusrahat sitten vuosia myöhemmin.
Ihmeellisintä oli että samasta yhtiöstä alettiin maksamaan lapsilleni lasten eläkettä ja minulle jonkin aikaa leskeneläkettä, henkivakuutuksen vain panttasivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se näin on että ei sitä aina edes tiedä kaikista etuuksista.
Vaimoni kuoli -04 ja meni useita vuosia ennenkuin tajusin että vaimollani oli työn kautta henkivakuutus, vakuutusyhtiö kyllä tiesi vaimoni kuolmasta mutta sieltäpäin ei missään nimessä otettu yhteyttä.
No onneksi saimme lasten kanssa nuo henkivakuutusrahat sitten vuosia myöhemmin.
Ihmeellisintä oli että samasta yhtiöstä alettiin maksamaan lapsilleni lasten eläkettä ja minulle jonkin aikaa leskeneläkettä, henkivakuutuksen vain panttasivat.Se ns. sama yhtiö ei välttämättä ole sama. Henkivakuutusyhtiöt ovat yleensä yhtiöitetty erilleen muusta vakuutustoiminnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886