>Hei!!
>
>Etsin positiivisia ihmisiä yhteistyökumppaneiksi kotimaasta ja ulkomailta, joita saattaisi kiinnostaa tienata rahaa palveluilla, joita ihmiset joka tapauksessa käyttää päivittäin eli puhuvat puhelimeen, käyttävät kännykkää, internetiä ja sähköä. Tätä hommaa voi tehdä jokainen ihminen ja "työmaan" saa valita itse. Liiketoiminta on kansainvälistä ja tällä hetkellä varsinkin Suomessa, ja muualla Euroopassa sekä Australiassa tapahtuu isoja asioita alalla.
>
>Jos tämä pieni alustus herättää sinussa mielenkiintoa niin laita minulle yhteystietojasi ja otan sinuun pikaisesti yhteyttä esim soittamalla!!
>
>Ystävällisin terveisin
>
>Kari Pelttari
>[email protected]
[email protected]
NETTIHUIJAUSTA??!!
1
789
Vastaukset
- Kale
Vaikuttaa nettihuijaukselta. Sanoppa Kari-boy, paljonko on aloitusmaksu tai muulla nimellä oleva summa jonka joutuu maksamaan, ennenkuin rahat alkavat virtaamaan suorastaan jokena tililleni.
Taas näitä verkostomarkkinointipaskoja.
Huijausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778