Sekoilu täysin kierroksin jatkuu... Naama rupsahtaa ... miehet entistä väsyneempiä ja köyhempiä...
Maisa Torppa : naurunalaisena. Hällä Sahran exä ja Sahralla Maisan exän exä...
43
675
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhän tavara on yhteistä ja onhan se sanomakin oikeesti sellainen 🤭.
- Anonyymi
Kylläpä on tosiaankin rupsahtanut, parasta ennen päiväys on armottavasti ohi. Ei taida enää kelvata juorulehtien palstoillekaan. Joutuu miehissäkin tottumaan jo rupusakkiin.
- Anonyymi
On Maisa ollut kyllä nuorena todellakin kaunis. On pyöristynyt kyllä kasvoiltaan, ei kai taaskin odota vauvaa tällekin uudelle miehelle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Maisa ollut kyllä nuorena todellakin kaunis. On pyöristynyt kyllä kasvoiltaan, ei kai taaskin odota vauvaa tällekin uudelle miehelle ?
14:51 maisa ei ole koskaan ollut todella kaunis, vain nätti.
Todella kauniin naiset kriteerit eivät täyty maisalla
- Anonyymi
Erittäin hoikka on ollut.. nykyisin järkyttävä
- Anonyymi
maisa on laittanut poski-implantit, oli kaunis ennen,nyt ihan possun näköinen.
- Anonyymi
Onko hän kertonut sinulle jotain poski-implanteista? Vai keksitkö taas lämpimiksesi tuonkin?
- Anonyymi
Tuskin implantit, täyteaineita ruiskutettu reilusti. Jos reilu 3-kymppisenä alottaa, pitkä tie edessä koska uusinta täyttöjä tehtävä säännöllisesti. Iän myötä nahka venyy joten määrää lisättävä jokaisella täytekerralla.
- Anonyymi
Mitä Axl Roselle nykyään kuuluu? Tietääkö joku?
- Anonyymi
Jos sinua kiinnostaa kyseinen henkilö, niin miksi et vaivaudu itse ottamaan selvää kyseisestä miehestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinua kiinnostaa kyseinen henkilö, niin miksi et vaivaudu itse ottamaan selvää kyseisestä miehestä?
Onko kyseinen mies selvä nykyään ,vai missä ottaa?
- Anonyymi
Yhtä naurettava pelle tuo Sahra Ali on! Miestarjonta ilmeisen vähissä kun pitää samoja miehiä pyörittää.
Toki ne miehetkään eivät taida tavallisia miehiä olla, jotain "ämmiä." - Anonyymi
Pollari on lyhyt tunkki. Maisan täytyy olla todella epätoivoinen..
- Anonyymi
Sahra seurustelee Maisan exän kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sahra seurustelee Maisan exän kanssa.
Maisan vitutuksen määrä jos tuo ex olisi Aisala?
- Anonyymi
Niin, kukahan niistä kaikista on saanut kunnian?
- Anonyymi
On se vaan kumma asia, kun eivät saa miestä pitää kelvata mikä vaan vaikka ystävän miehen turahke sänkyn lämittäjäksi.
- Anonyymi
Toi noiden kuvio on aivan sairas. Kohta varmaan asuvat yhdessä kaikki ukot ja akat.
- Anonyymi
Kimppaa kivaa mikäs tuollaisille sehän on itsestään selvää asia niille.
- Anonyymi
Voi kele sanon mie. Jos nää pölvästit tekee vielä muksuja, muksut olis veli, tai sisarpuolia keskenään.
- Anonyymi
Maisa on niin kaunis noissa kuvissa. Ei mulla muuta. Jos Maisan kauneus herättää kateutta, niin sori siitä.
- Anonyymi
Kuka turvonneesta pallokalasta olisi kateellinen ?
- Anonyymi
Kateus saa monen puhumaan hyvin rumasti kadehtimansa ihmisen ulkonäöstä. Etenkin, jos tämä henkilö on erityisen kaunis. Maisa on kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus saa monen puhumaan hyvin rumasti kadehtimansa ihmisen ulkonäöstä. Etenkin, jos tämä henkilö on erityisen kaunis. Maisa on kaunis.
Ei ruma ei kovin kauniskaan ole Maisa. Nuorena oli kyllä hyvännäköinen ja hoikka pirtsakka nainen.
- Anonyymi
Torppa ja Tuksu samanlaisia. Voisivat olla siskoja.
- Anonyymi
TörppöTunkio, siinä hyvä nimi pariskunnalle. Täyteaineet tuhonneet molemmilta naaman ja pään, sekoilut lisääntyy.
- Anonyymi
Kaunis Maisa ❤️
- Anonyymi
Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
T. Pappa palvelutalosta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maisa on Suomen kaunein nainen❤️
T. Pappa palvelutalosta .Pappa on pitkän elämänkokemuksen ansiosta täysin oikeassa! Tästä olemme yhtä mieltä: Maisa on Suomen kaunein nainen 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa on pitkän elämänkokemuksen ansiosta täysin oikeassa! Tästä olemme yhtä mieltä: Maisa on Suomen kaunein nainen 👍
17:43 on palstan ainoa pappa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pappa on pitkän elämänkokemuksen ansiosta täysin oikeassa! Tästä olemme yhtä mieltä: Maisa on Suomen kaunein nainen 👍
Kyllä. Mutta myös me nuoret miehet ihailemme kaunista Maisaa.
- Anonyymi
Miksiköhän näillä ”julkkiksilla” alkaa tuo takamus riippumaan ikääntymisen myötä, siitäkö tuo sanonta juontuu että ovat ns ”kermaperseitä”.
- Anonyymi
Sama vaiva näyttää olevan betonilähiöiden ryhävalailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vaiva näyttää olevan betonilähiöiden ryhävalailla.
Sääli jos et saa kuin ryhävalaita. Puutteessa eläminen ei ole kivaa sinun pitää tyytyä ryhävalaisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääli jos et saa kuin ryhävalaita. Puutteessa eläminen ei ole kivaa sinun pitää tyytyä ryhävalaisiin
En ole vailla mitään ryhävalaita. Nyt teit ihan väärän johtopäätöksen. Olen hoikka nainen ja minulla on ihan ikioma mies. Olen vain katsellut ympärilleni ja tehnyt ko. havainnon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vailla mitään ryhävalaita. Nyt teit ihan väärän johtopäätöksen. Olen hoikka nainen ja minulla on ihan ikioma mies. Olen vain katsellut ympärilleni ja tehnyt ko. havainnon.
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Sinä kysyit ja sinulle vastattiin. Näkee, että vastaus yllätti sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kysyit ja sinulle vastattiin. Näkee, että vastaus yllätti sinut.
21:51 Mikään ei yllätä kun teistä valehtelevista pöljistä on kysymys😁😂🤣
- Anonyymi
Jo riittää, olisko huoli-ilmoitus tahtävä, on lapsia perheessä tai pitäis olla. Nää naiset ja miehet tässä tarinassa on kaikki pöjölästä kotoisin. Älkää julkaisko heistä enää mitään juttuja.
- Anonyymi
Kirjoita pyyntösi suoraan lehtien toimitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita pyyntösi suoraan lehtien toimitukseen.
Kierrätys kunniaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrätys kunniaan !
Hyvä, että sinä olet sen jo aloittanut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sinä olet sen jo aloittanut!
Eikös tuo Torppa ole aina ollut huvittava? Esitti aikoinaan jotain seurapiirinaista toisten rahoilla ja elätettävänä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728