Lieksan kaupunki nyt huolissaan työntekijöidensä lihavuudesta

Anonyymi-ap

Olen n 64 v työtön mies ja olen lihava. Lieksan lehti sanoo että kaupunki haluaa nyt laittaa työntekijänsä painonhallinta ryhmään. Mutta ei ole helppoa hallita painoa jos työssä revitään ihmisestä kaikki irti. Ei ole mahdollista enää harrastaa liikuntaa jos ei pysty vapaapäivinä edes työstä palautumaan. Näin sanovat asian tuntijat. Painonhallinta on mahdollista vain johtajille koska heitä ei rääkätä työllä. Kaikkia muita rääkätään ja siksi he eivät pysty laihtumaan.

67

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni on nöyryyttävää että Lieksan kaupunki järjestää työntekijöille painonhallinta ryhmää. Ihan kuin kuka tahansa ei tajuaisi että lihavuus on pahasta mutta laihtuminen ei ole helppoa.

• Anonyymi

Lieksan kaupunki voisi näyttää esimerkkiä ja valtuuston kokouksessa voisi tarjoilla porkkanaa ja kasviksia pois pullat ja muut sokeripommit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksan kaupunki voisi näyttää esimerkkiä ja valtuuston kokouksessa voisi tarjoilla porkkanaa ja kasviksia pois pullat ja muut sokeripommit

Samoin jouluruokailu ja kaikki muu mässäily veronmaksajien piikkiin. Kilometrikorvaukset pois, myös valtuutetuilta, pyörä on keksitty ja kävelläkin voi.

• Anonyymi

Lihaville potkut ja tilalle hoikkia ja actiivicia työntekijöitä afrikan sarveta. Esim. masai kansaa.

• Anonyymi

Minä olen 165cm ja 140kg olen sopusuhtainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä olet. Yhtäpitkä kuin leveä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi sinunkin saada vähän lihaa luittesi päälle. Miten olisi sipuliteemakkara ja pircca?

• Anonyymi

Totta turiset.

• Anonyymi

Jos ihan oikeasti ollaan huolissaan työntekijän terveydestä, eikä ulkonäöstä, niin eikös ennemminkin pitäisi paneutua tupakointiin, päihteiden käyttöön ja ruokailutottumuksiin ja -rytmiin, sekä liikuntaan?

Väitän että monilla ylipaino johtuu alkoholin käytöstä ja siitä ettei ole aikaa liikkua ja syödä terveellisesti.

Tupakointi taas sinällään on yksi pahimpia uhkia terveydelle, mutta sitä ei jostakin syystä haluta korostaa.

Näitä läskiliikkeitä onnjo nähty, eikä niillä pelkästään ole kuin ihmistä syyllistävä vaikutus, missä viipyy vastaavat liikkeet tupakointia ja alkoholia vastaan?

• Anonyymi

Alkoholi ja tupakka kuuluu ihmisen perustarpeisiin ja niiden haittoja liioitellaan rajusti. Tupakka on harmitonta kun polttaa kohtuudella, aski päivässä on vielä ok eikä haitaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholi ja tupakka kuuluu ihmisen perustarpeisiin ja niiden haittoja liioitellaan rajusti. Tupakka on harmitonta kun polttaa kohtuudella, aski päivässä on vielä ok eikä haitaksi!

Veli todistaa väkevästi ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bonus-.sätkä on kuntoutujan huili pätkä. Orjatyö on rankkaa 9 euroa tauotta.

• Anonyymi

Lieksan kaupungilla on jo käynnissä "Savuton työpaikka"-kamppanja.
        Lienee sätkä sammunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksan kaupungilla on jo käynnissä "Savuton työpaikka"-kamppanja.
        Lienee sätkä sammunut?

Ja tupakka on korvattu karkeilla. No ei ihme. Suo siellä, vetelä täällä.

• Anonyymi

En riudu töissä koska olen työtön voittaja🏆

• Anonyymi

Olen lihava ja karenssissa. Karenssissa oleva lihava voittaa 🥇 aina.

• Anonyymi

Kasvisruokavalio ja työsuhdepolkupyörät. Ruohonleikkurit vaihdettava työnnettäviin ja kaivinkoneen sijaan lapiot.

• Anonyymi

Taxilla kaup.talolta Puustelliin. Maha pääsee LL: nettiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella hieno maha kuva Lieskan lehdessä haluan samanlaisen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puustellissa tarjolla hyvä valikoima kasviksia ja salaattia helppo syödä terveellisesti silti maha paisuu taksilla Puustelliin paluumatka kaupungin taloon kuorma-autolla

• Anonyymi

Lukion improbatur Maiannekarkit voi noutaa kotti kärrystä kun 9 euron kuntoutuja ei jaxa pyöriä liikenne ynpyrässä lihavuus pinpissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mällii kaarisillalla pinppiin

• Anonyymi

Päivä ilman laatikollista pircca-olutta on, kuin kotipolku ilmaan öistä rengin aittaankohti astelevat pikkupiikaa.

• Anonyymi

Sipuliteemakkara säännöllisesti nautittuna auttaa painonhallinnassa osana terveellistä elämää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sipuliteemakkara säännöllisesti nautittuna auttaa painonhallinnassa osana terveellistä elämää

Paras olisi sellinen työläinen joka tekisi ilman palkkaa, nälissään kun ei olisi ruokaa ja asuisi kylmässä kämpässä ilman lämmitystä. Se olisi työnantaja porvarin mieleen.

• Anonyymi

Olen lihava ja huolissani ympärysmitastani. Auttaisikohan tähän karenssi?

• Anonyymi

Vain työvoimatoimistosta saatu karenssi, saattaa auttaa liialliseen ympärysmittaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain työvoimatoimistosta saatu karenssi, saattaa auttaa liialliseen ympärysmittaan.

Riittävä ympärysmitta mahdollistaa liukumisen lisäksi myös pyörimisen työtön on aina voittaja ja pyörii tai luisuu voittoon

• Anonyymi

Kyl kannattaa ollakkin huolissaan toimistojen kantavuudesta!!!

• Anonyymi

Ei riitä alkuunkaan ☝️

• Anonyymi

Kiva kun sai laihana ollessa tehtyä 40v töitä ja nyt eläkkeellä ei haittaa jos ruoka maistaa ja on ylipainoakin. Ei vituta enää työpaikkojen kyttääminen ja aamulla aikaiset herätykset.
        Tehköön nyt laihemmat työhommat, niitä kun tuntuu riittävän, jos laiskat viitsisi tehdä.

• Anonyymi

Paljonko Jeesus painoi? 🤔

• Anonyymi

Ennen vai jälkeen ristinkuoleman? Ihmisen sielu painaa 21 grammaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen vai jälkeen ristinkuoleman? Ihmisen sielu painaa 21 grammaa.

Eli jälkeen se olisi 71kg - 21g = 70, 889kg Tämä on tulkintani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jälkeen se olisi 71kg - 21g = 70, 889kg Tämä on tulkintani.

Vahvaa teologista osaamista jälleen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvaa teologista osaamista jälleen!

• Anonyymi

Höpö höpö

• Anonyymi

Sulla on mahdollisuus päästä liitonrahoille eläkkeeseen asti ja anoa tulevasta kuukausieläkkeestä 50% etukäteen, sillon pärjäis jollakin lailla ja saattas lihoakin. Jos et ole jo eläkkeellä?.

• Anonyymi

Liiton rahoilla näkeenälkää.

• Anonyymi

Mikä ihme on liitonraha? Ei sellaista ole olemassakaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihme on liitonraha? Ei sellaista ole olemassakaan!

Kyllähän mie sen sulle selittäsin mutt edellisen teinin kanssa meni kaikki rautalanka, ei ole mistä vääntää.

• Anonyymi

KAUPUNKIEN TYÖ ON, YKSI JOHTAA, TOINEN SUUNNITTELEE, KOLMAS HYVÄKSYY, NELJÄS KULJETTAA, VIIDES PIÄLYSMIES, KUUDES PORUKALLA LUURAIN TEKEE- SEITSEMÄS VALVOO JA TUOTE KÄYTTÖÖN HYVÄKSYTÄÄN.

• Anonyymi

Nyt olisi hyvä aika karsia organisaatiosta työnjohto pois ja antaa tekijöille tulosvastuu. Ainakin ennen pomot oli tyhmiä ja lapio-osasto tiesi kuinka hommat tehdä.

• Anonyymi

lihavuus on seuraus siitä etä vetää epäterveellistä ruokaa ja juomaa enemmän kuin kulutusta. monen liikunta ihan mahdottoman vähäistä.istutaan työssä, istutaan työmatkat tai etätyötä, istutaan sohvalla.
      liikunta satunnaista ja sitten kunto niin heikko ettei pysty koska kroppa ei kestä,
      monen kävely keinuu kun lonkka on kovilla.
      läskiä' on enemmän ja enemmän kaikissa ikäryhmissä lapsista ikäihmisiin.
      vähäkaorisiksi mainitut täysin puppua, SOKERITTOMAT JA VÄLIPALAJUTU monesti tosi kaloripitoisia.
      KOTONA EI KEITETÄ KUNNON RUOKAA.
      Ei arvosteta kotimaisia juureksia, ei perunaa
      makaroni aivan vitamiinittomia vailla ravintoarvoja
      riisi samoin ja vielä kaukomailta tuotettua ja tänne kuljetettua , paljon hiilijälkeä
      SITTEN JUOMAKULTTURI , PALJON LIMUA, ENERGIAJUOMIA, SEKÄ ALKOHOLIA SISÄLTÄVÄT TUOVAT ERITTTÄIN PALJON KALOREITA jalisäävät ruokahaluja
      nykyään kyllä peilataan paljon mutta eikö peili näytää pehmeitä ihraisia pakaroita, selluliittisiä reisia jotka hinkaa yhteen, vatsamakkaroita jotka pönöttää kuin olisi yhdeksännellä raskaana.
      nykyään ei mittanauhassa metsin alle jää moneenkaan vyötärimitta ja ja naisten vaatekoko lähentelee numeroa 50 tai xxxl , aiemmin koko 38 tai m riitti

• Anonyymi

Näin se on tämän päivän lehdessä lääkärit varoittaa maksakirroosiepidemiasta kaikilla kohta rasva maksa

• Anonyymi

Lieksalaisilla on väärät ruokailutottumukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksalaisilla on väärät ruokailutottumukset.

Lihavuus on laiskuutta huolehtia omasta kehostaan ja terveydestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihavuus on laiskuutta huolehtia omasta kehostaan ja terveydestään.

Laiskana pankolla pötkötellen lihon, pirccaa siemailen ja äiti tuopi vellii...
        Olen erittäin tyytyväinen elämääni, kiitos kysymästä.

• Anonyymi

Olet siis työtön ja kaupunki laittaa työntekijänsä painonhallintakursseille? No, eihän se sua koske.
      Siinä sen näkee, kun nojataan vaan lapioon, mitä seuraa.

• Anonyymi

Aloittaja on harvinaisen oikeassa.

• Anonyymi

Julkusuudessa on paljon läskejä esim burkerin ahmija määkijäalma edustaja fatima nuoria ihmisiä.Ei oo ruusuinen tulevaisuus.

• Anonyymi

Ei maha mittää laardi kertyy läskeillä joka paikkaan.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4593
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      388
      1363
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      960
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      867
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe