Tänään tai itse asiassa eilen minulle tuli semmoista ruskeeaa vuotoa aika paljon, olen käyttänyt kolmea sidettä mutta nyt ei ole tullut vuotoa 4h onko normaalia?
Olivatko ne todella kuukautiseni?
9
214
Vastaukset
- Anonyymi
On. Kyllä se ehdit niistä menkoista nauttimaan ihan tarpeeksi elämäsi aikana.
- Anonyymi
Kyllä se vaikuttaa, että nyt on kuukautiset alkanut. Alussa voi olla vähäisempää vuotoa, eikä se ruskehtava värikään mitään vaarallista ole. Ohimenevää, ennen kuin alkaa kunnolla veristä vuotoa tulemaan.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista! Elikkä voin sanoa esim kaverielleni että menkat ovat alkaneet. Siis lopulta tuli vuotoa myös
- Anonyymi
No niinpä, nyt voit sitten kertoa.
Oliko se joku helpotus sinulle ? Oliko kavereillasi jo alkanut, ja halusit sitten, että itselläsikin alkaisi ?
Ehdit kyllä vuosien varrella vielä tympääntyä kuukautisiin monet kerrat, mutta se on meidän naisten kohtalo.
Muista kuukautisten aikana huolehtia hygieniasta hyvin, alapesu on tärkeä.
- Anonyymi
Noniin päivä 2,, tänään ei lähes yhtään vuotoa olivatko ne kuukautiseni kyselen jotta tiiän kanntausuko sanoa äidille tai vaikka kavereilmeni että ne ovat alkaneet
- Anonyymi
Kyllä äidille voi sanoa kuukautisista koska hän on käynyt saman läpi
- Anonyymi
Elikkä ne olivat kuukautiseninjotka alkoivat vaikka tänään ei tullut vuotoa
- Anonyymi
Kyllä. Alussa vuoto voi olla epäsäännöllistä. Ehdit nauttimaan menkoista vielä seuraavat 40 vuotta joten kyllä sinä saat sen vuodon tuntea vielä monta kertaa elämäsi aikana. Ja saatat kokea myös ohivuodot siteiden kanssa. Mutta hienoa että odotat runsaita menkkoja. Harva nainen rakastaa kuukautisia varsinkin jos käyttää vain pelkkiä siteitä suojana.
- Anonyymi
Jepp kiitos vastauksista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849