Tänään tai itse asiassa eilen minulle tuli semmoista ruskeeaa vuotoa aika paljon, olen käyttänyt kolmea sidettä mutta nyt ei ole tullut vuotoa 4h onko normaalia?
Olivatko ne todella kuukautiseni?
9
238
Vastaukset
- Anonyymi
On. Kyllä se ehdit niistä menkoista nauttimaan ihan tarpeeksi elämäsi aikana.
- Anonyymi
Kyllä se vaikuttaa, että nyt on kuukautiset alkanut. Alussa voi olla vähäisempää vuotoa, eikä se ruskehtava värikään mitään vaarallista ole. Ohimenevää, ennen kuin alkaa kunnolla veristä vuotoa tulemaan.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista! Elikkä voin sanoa esim kaverielleni että menkat ovat alkaneet. Siis lopulta tuli vuotoa myös
- Anonyymi
No niinpä, nyt voit sitten kertoa.
Oliko se joku helpotus sinulle ? Oliko kavereillasi jo alkanut, ja halusit sitten, että itselläsikin alkaisi ?
Ehdit kyllä vuosien varrella vielä tympääntyä kuukautisiin monet kerrat, mutta se on meidän naisten kohtalo.
Muista kuukautisten aikana huolehtia hygieniasta hyvin, alapesu on tärkeä.
- Anonyymi
Noniin päivä 2,, tänään ei lähes yhtään vuotoa olivatko ne kuukautiseni kyselen jotta tiiän kanntausuko sanoa äidille tai vaikka kavereilmeni että ne ovat alkaneet
- Anonyymi
Kyllä äidille voi sanoa kuukautisista koska hän on käynyt saman läpi
- Anonyymi
Elikkä ne olivat kuukautiseninjotka alkoivat vaikka tänään ei tullut vuotoa
- Anonyymi
Kyllä. Alussa vuoto voi olla epäsäännöllistä. Ehdit nauttimaan menkoista vielä seuraavat 40 vuotta joten kyllä sinä saat sen vuodon tuntea vielä monta kertaa elämäsi aikana. Ja saatat kokea myös ohivuodot siteiden kanssa. Mutta hienoa että odotat runsaita menkkoja. Harva nainen rakastaa kuukautisia varsinkin jos käyttää vain pelkkiä siteitä suojana.
- Anonyymi
Jepp kiitos vastauksista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712