Paras rap biisi jonka oon koskaan kuullu..
https://youtu.be/2puS79ZGPC8?si=yOdxI7IOPimBcHTK
Kuuntelen tätä aina silloin tällöin ja aina saa hymyn huulille..
Mikkelin valkoinen roskasakki
10
521
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa kuunnella mut, mainitaaks Armi tos?
- Anonyymi
Mikkelin Armi, huutokauppa keisarissa esitteli ittesä...siis kuka tää Armi? Pitäskö tietää???
- Anonyymi
On kyllä melkoista pula-ajan räpäyttämistä.
- Anonyymi
Kyllä, karu ja koruton, oman aikansa mestariteos.
- Anonyymi
Aivan karmeaa. Onneksi kaikki taitaa olla jo linnassa.
- Anonyymi00007
yhtärillä korista!
- Anonyymi00008
Edelleen maistuu
- Anonyymi00009
taas on kuunneltu!
- Anonyymi00012
Duutsonien ohjelmassa Mikkeliläis perheen vanhemmat olivat koulutettuja
ja hyvissä hankkeissa. Lähes kaikki muut Duutsonit ohjelman perheet olivat
juuri tuota valkoroskaa. Mutta onko kenelläkkään päkähtänyt päähän, ketkä
oikeasti pitävät yhteiskunnan rattaat pyörimässä? Ne ovat juuri nämä valkoroskaksi
haukutut ihmiset, jotka heräävät vaikka aamu 5:tä auraamaan katuja, että hra tai rva
johtaja pääsee aamulla töihin ja viemään pilalle hemmotellut kakaransa tarhaan
että itse pääsevät istumaan työpöytiensä ääreen pätemään, pompottamaan ja
päsmäröimään. Heiltä ei ikinä onnistuisi ne raskaat työt, mitä alaisensa tekevät. - Anonyymi00013UUSI
Taas on kuunneltu. Edelleen kova biisi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482