Volkswagenin TSI-moottorien jakoketjuongelmat

Anonyymi-ap

Alkuperäinen julkaisu 9.7.2013 | Päivitetty 28.1.2025

Lukijoiden suosikkijuttu vuodelta 2013: Keskustelupalstojen mukaan Volkswagenin TSI-moottoreissa on ollut yllättäviä jakopääongelmia. On käynyt ilmi, että jakopään käyttöketjun mitoitus ja laatu ovat olleet liian heikot. Maahantuoja myöntää, että ongelmia on ollut.

https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagenin-tsi-moottorien-jakoketjuongelmat

11

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trollitehtaan aaapina aauutisti narsu seeekopää Niuvan asuikin massapostaus trollausta ! ! Älä kommentoi ! ! Äläruoki Niuvan seekopään trollitrhdasta ! ! Yli 90 % kaikesta on Niuvan trollitehtaan paskaa ! ! Älä kommentoi ! !

• Anonyymi

Tarkoitat varmaankin tuota Tuulilasi-lehteä.

• Anonyymi

Artikkeli vuodelta 2013, eli 12 vuotta vanha, eli ongelmat ovat paljon vanhempien autojen.
      Nuo ongelmat on paikattu jo kauan sitten.

• Anonyymi

Eikös se ollut se surullisenkuuluisa käyttäjävirhe kun huoltovapaata kejua oli väärin huollettu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ollut se surullisenkuuluisa käyttäjävirhe kun huoltovapaata kejua oli väärin huollettu?

Longlife öljyillä ajettiin yli 30 000 km ja ajettiin min öljyillä kun ei viitsitty lisäillä. Lopuksi, auto jyrkässä mäessä vähillä öljyillä ja siitä heti liikkeelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Longlife öljyillä ajettiin yli 30 000 km ja ajettiin min öljyillä kun ei viitsitty lisäillä. Lopuksi, auto jyrkässä mäessä vähillä öljyillä ja siitä heti liikkeelle

No nythän tuli ihan järkyttävän uskottava selitys?

• Anonyymi

Vuonna 2025 Volkswagenin, Audin ja Skodan TSI-moottorien ja DSG-vaihdelaatikkojen ongelmat eivät enää ole mikään yllätys. Ne tunnetaan herkästi särkyvinä ja niissä on suunnitteluvirhe molemmissa. Netti on pullollaan moottori- ja laatikkovikaisia VAG-autoja, joita myydään pikkurahalla eteenpäin, koska korjaus maksaisi maltaita eikä takuu enää ole voimassa. Ehjiäkin yritetään myydä pois ennen kuin hajoaa.

• Anonyymi

Tällainen käyttökelvottoman tavaran kauppaaminen ja hyväuskoisten petoksella huijjaaminen tulisi saattaa rikoslain piiriin.

• Anonyymi

Taas on yksi muumi vähemmän laaksossa.
      kuinka köyhää pitää olla korvien välissä jos ainoa mitä saa aikaiseksi on jotain yli kymmenen vuoden takaisten asioiden uudelleenlämmittäminen?
      Eikö oikeasti ole mitään tapahtunut sun päässä yli kymmeneen vuoteen?

• Anonyymi

Tojopetterit yrittävät aiheettomasti mustamaalata suosittuja automerkkejä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2787
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2326
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2017
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2003
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      99
      1818
    Aihe