Kaupungin lihavuus ryhmä, keneltä idea? Onko aiheellista, ehkäpä?
Lihavuus ryhmä Lieksan Lehti
12
168
Vastaukset
- Anonyymi
Hirvittävän rasistista vihapuhetta, sillä lieksalaiset ei halua kuullakaan mitään sellaista joka edistäisi terveyttä ja hyvinvointia. Puhumattakaan mistään muustakaan järjellisestä ajatuksesta ja etenkin jos siihen sen ja sen eteen joutuisi jotain tekemään! Lieksalaiset haluaa olla oman elämänsä herroja / rouvia, ja elää kuten itse tahtovat ylipainoisina ja huonokuntoisina. Siihen kun on uuninpankolla ja Kelan elättinä elämänsä ajan totutellut.
- Anonyymi
Nyt ei puhuta Kelan asiakkaista vaan Lieksan kaupungin työntekijöistä jotka kaupunki haluaa laittaa lihavuusryhmään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei puhuta Kelan asiakkaista vaan Lieksan kaupungin työntekijöistä jotka kaupunki haluaa laittaa lihavuusryhmään
Nyt puhutaan lieksalaista yleensäkin, olivatpa he kaupungin työntekijöitä tai uuninpankkolaisia Kelan elättejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhutaan lieksalaista yleensäkin, olivatpa he kaupungin työntekijöitä tai uuninpankkolaisia Kelan elättejä.
Kukaan ei kuitenkaan laita kelan asiakkaita lihavuus ryhmään he saavat elää niin kuin haluavat
- Anonyymi
Minkäpä siinä kukaan tekee jos niin haluaa elää?
Ei pakolla ketään laihduteta muuten kuin keskitysleirillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei kuitenkaan laita kelan asiakkaita lihavuus ryhmään he saavat elää niin kuin haluavat
Nimenomasan Kelan asiakkaat olisi laitettava lihavuusryhmään, niin sääästyisi edes terveydenhoito ja lääkekuluja. Eivät ne itse ymmärrä liikunnalla olevan hyötyä. Töiltään hyvin joutaisivat kavelemään muuallekin kuin tupakan, kaljan ja makkaran hakuun lähimpään kauppaan.
- Anonyymi
Laihdutus aloitteen tekijälle kymmenen pistettä!
- Anonyymi
Mitenpä meinaa saada porukan laihtumaan? Keskitysleirilläkö?
Siihen pitää olla oma motivaatio ja se ei tule käskemällä eikä syyllistämällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenpä meinaa saada porukan laihtumaan? Keskitysleirilläkö?
Siihen pitää olla oma motivaatio ja se ei tule käskemällä eikä syyllistämällä.Pitää olla motivaatio, aikaa, voimia ja keinot. Käskeminen ei vielä riitä.
- Anonyymi
Olen lihonut ja maha on paisunut nyt on vaikeaa saada kengän nauhat solmittua se vaikuttaa toiminta kykyyn olen n 64 vuotias lihava mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varma merkki että....https://aijaa.com/fshLMO....ja sille et maha mittää!😱
Korjaan: https://aijaa.com/fshLMO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856