Yöt vejetää kykimyyryy keskustassa ja sen ohessa haukutaan ja panetellaan ihmisiä täällä S24 palstalla tai muuten avataan täysin jonninjoutavia keskusteluja. Huomaa että miten näivettynny ja masentavaa paikka pelkästään ämmänsaari
Kylläpäs on ihme kylä tää Suomussalmi
56
1678
Vastaukset
- Anonyymi
Suomussalmi olisi maailman kehittynein paikka, jos pannaan tuulemaan.
- Anonyymi
Kirjoitusvirheistä päätellen aloittajalla tähän aikaan jo useampi promille veressä.
- Anonyymi
Kyllä kesällä on kaunista, pajon kukka istutuksia ja kiantajärvi hohtaa auringon paisteessa.
- Anonyymi
Eikä mikään ihmekylä, tavallinen pieni kuntataajama. Joka kyläpahasessa on samanlaista juoruilua ym. Ja sellaisia me ihmiset ollaan, ei aina niin viisaita sanomisissamme tai teoissamme.
- Anonyymi
Tänne Suomi24 Suomussalmi-palstalle saattaa kirjoitella vaikka eskimo Gröönlannista tai Vinku-Intian aborginaali.
Ei läheskään kaikki tänne kirjoittelijat ole suomussalmelaisia. Ihmeellistä, eikö ookkin?- Anonyymi
Grönlannissa asuu inuiitteja ja aborginaalit Australiassa.
Taetsapi käyvvä julumasti katteeksi alottajalla. Eihän näen hyvvää paekkaa löyvvy ees ehtimälläkkää mistään koskaan.Arska aena höpötti että eikö oo mukava kun on kiva.....ja onhan se.
- Anonyymi
Vain sinun mielestäsi
- Anonyymi
S. A. A. T. A. N. A. N
T. O. L. L. O
R. A. P. E. N
A. N. A. A. L. I
P. A. N. O
K. A. V. E. R. I!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S. A. A. T. A. N. A. N
T. O. L. L. O
R. A. P. E. N
A. N. A. A. L. I
P. A. N. O
K. A. V. E. R. I!!Tämä on sumin miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on sumin miehiä
Aika lapsen tasolla oleva Sumilaine. ainakin sama viesti toistuu joka keskustelussa. Todennäköisesti joku Hakalan tai Sossun piirissä oleva tapaus. Mutta lumpeen ja johonkin raipeen näyttää vetoa tuntevan. 😂
- Anonyymi
Hyvä että asioista keskustellaan ja jokainen saa sanoa oman näkemyksen,tuskin täällä on montakaan aihetta joka olisi täyttä p....skaa!
- Anonyymi
Juuump.
- Anonyymi
Voisiko Kianta Opistoon saada iltakurssin Suomussalmen kielen kääntäminen, oikein kirjoitus ja ymmärtäminen.
Pitäisikö olla myös teknisen sanaston kurssi- Anonyymi
Pitäisi, ainakin sinulle.
- Anonyymi
Vink vink! Täältä pääsee pois, ainakin kahteen suuntaan!
- Anonyymi
..jopa kolmeenkin , nyt kun valtio Valpulle maksaa ...
- Anonyymi
nousen ylös taivaaseen
- Anonyymi
Kirotusvirheet ne on paha mutta mä ei ymmärrä mitä täällä kirjoitetaan
- Anonyymi
Hyvä ettet ymmärrä!
- Anonyymi
Mene ähly kotimaahas🤣
- Anonyymi
Eihän täällä ole edes sähköjä
- AnonyymiUUSI
Ei olekaan. Piisitulen valossa ollaan ja päre on pihdissä.
Sähköt on katkaistu aikoja ja aggregaattiin ei oo polttoainetta 🥵😨
Mitä se on se raha?🙃
- Anonyymi
Eikö ne älyä lähteä täältä kun tuntuu olevan niin vaikeeta.
- Anonyymi
Kylpylään suunnitellaan gaysaunaa, voi hyvänen aika, jos ei vielä olla koko Suomen pilkan kohteena niin sitten viimeistään.
- Anonyymi
Haaveissasi?
- Anonyymi
Ei huono
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveissasi?
Kaikille yrittäjille hyvä uutinen.
- Anonyymi
Nuorille miehille ahdistava paikka naisen puutteineen, ei oo ihme että ovat kalastus/ metsästysseuran aktiivijäseniä koska siellä homostelua katsotaan läpi sormien.
- Anonyymi
Sen takkii erosin seurasta, meno oli pahimmillaan ihan sairasta perreelliselle miehelle.
- Anonyymi
Ei läpi kiikaritähtäimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei läpi kiikaritähtäimen.
Sekin taitaa tähtäillä jossain reijän uumenissa
- Anonyymi
Sairas paikka koko kylä
- Anonyymi
Suomalaisia vaivaa tunnetusti myös harvinainen humalaväkivallalle altistava geenimutaatio. Humalaväkivallalle altistavaa geeniperimää esiintyy erityisesti Itä- ja Pohjois-Suomessa. Tutkimuksen mukaan ”känniräyhäämisgeeniä” voi kantaa jopa 100 000 suomalaista.
Dadaa.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisia vaivaa tunnetusti myös harvinainen humalaväkivallalle altistava geenimutaatio. Humalaväkivallalle altistavaa geeniperimää esiintyy erityisesti Itä- ja Pohjois-Suomessa. Tutkimuksen mukaan ”känniräyhäämisgeeniä” voi kantaa jopa 100 000 suomalaista.
Dadaa....Molemmissa sukupuolissa ilmenee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmissa sukupuolissa ilmenee
Niinpä tekee. Se ei viina juuri ketään tee paremmaksi. Ei miestä, ei naista.
- Anonyymi
Pärjäähän täällä
- Anonyymi
Tottakai pärjää missä vain.
- Anonyymi
On tää tää on! Kateus, katkeruus, köyhyys, kaikki on muiden syytä.
Periaatteella leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä! - Anonyymi
Itse olemme tiemme pohjalle raivanneet 😮💨
- Anonyymi
Ne ei nuo kylkimyyryn vetäjät oo samoja ihmisiä jotka täällä palstalla kaikesta ulisee. Täällä vinkuu kotikonttorilla tissuttelevat hissukat. Hyvä että kylillä jotain liikennettä yleensä on.
- Anonyymi
Paljonko olet kotikonttorilla tissutellut itse? 😉 Älä toki muita syytä, kun itsekin täällä palstalla olet. Outo olettamus muutenkin että täällä vain juopot vaikuttavat. On tässä pitäjässä muitakin kuin Alkon mannekiineja.
Sehän on tosiaankin työpäivä jo päättymässä tuossa klo 16.00 monilla. Näytät kirjoitelleen 16.46 eilen.
- Anonyymi
Minun nimeni on Mulkvist ja olen päästä halki. Olen käynyt lääkärissä mutta minua ei voi parantaa.
- Anonyymi
Sirkkeliäkö päissäsi yritit astua ?
- Anonyymi
Lämmin osanotto.
Minulla on taas takapää halki. - Anonyymi
Jos Kullbergilla on talli, niin mikä on
Tallbergilla?
- Anonyymi
Jospa aloittajalla itsellään on ongelma ja voihan täältä muuttaa muualle ettei toiset kärsi sinun ongelmasta!
- Anonyymi
Kyllä aloittaja on täysin oikeassa.
- Anonyymi
Aloittaja on ihan vajakki .
- Anonyymi
Fu Retard muthafucka 🖕🤡🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fu Retard muthafucka 🖕🤡🖕
NPC
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla näitä surullisenkuuluisia Schwartzeja!
- Anonyymi
Kerrankin joku puhuu asiaa.. Harmi vain että kaikki eivät sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Tosi asioista saa ja pitää puhua,valheellista panettelua ei kukaan hyväksy!
- AnonyymiUUSI
Kyllä lähtee! Kohta napsahtaa! Pelataan sen mukaan...
Kummeli😇
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886