Itse kun työtön olen ja kaupassa sen hernekeiton purkin käyn ostamassa ja samalla nään nämä muun maan kansalaiset maahanmuuttajat ostoskärryillä ruokaa ostavat missä menee raja?
Työttömän ostoskori
29
300
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kituutan mutta maahanmuuttajat saa kaiken ruuan ilmatteeksi vaikkei töissä käy.
- Anonyymi
No eivät saa!
- Anonyymi
Ei todellakaan saa.
- Anonyymi
Ostoskärry täynnä ruokaa noilla on.
- Anonyymi
Miksi ostat hernekeittopurkin? Osta pussi kuivattuja herneitä niin voit keittää siitä 15 purkkia hernekeittoa.
- Anonyymi
Herneiden keittämiseen kuluu paljon enemmän kallista sähköä, kuin hernepurkin lämmittämiseen.
- Anonyymi
laita videoo
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Jauhoja kuiva hiivaa,suolaa ja voita leivo huolesi pois, sokeria hedelmiä superhiivaa,vettä ja juo huolesi pois. Koululaisen taskualennuksella voit myös kierrellä kauppoja ja napata mitä vain haluat.
- Anonyymi
Terve tuloa! kutsun sinut kylään
- Anonyymi
Persupojalta hyvä avaus, ainakin omasta mielestä.
- Anonyymi
Katoin taas kateellisena kaupan jonossa,naama värkki tummempi oli kärry täynnä ruokaa ja juomaa täynnä suomea eivät puhuneet oli nike kengät ja hyvät vaatteet muutenki ja minä hernekeittopurkin kanssa
- Anonyymi
Olen saman huomannut aikoja sitten kelassa asioineena.Ukrainalaset yhdessä mustalaisten kanssa tuulettelevat päätöksiä ihan julkisesti kun rahaa tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saman huomannut aikoja sitten kelassa asioineena.Ukrainalaset yhdessä mustalaisten kanssa tuulettelevat päätöksiä ihan julkisesti kun rahaa tulee.
vittu itellä 5 euroo tilillä ja tuet perutaan
- Anonyymi
Kuka ne tuet on peruneet, ei varmasti maahanmuuttajat vaan teidän oma Purra. Tämä talouden nero joka on ottanut talousoppinsa Nicolae Ceaușesculta.
- Anonyymi
No ne lainat sannan pitää kuitenkin maksaa ja maksaja on me veronmaksajat.
- Anonyymi
maahanmuuttajat on ´vaan vero menoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maahanmuuttajat on ´vaan vero menoja
ei näistä partureista ole eläkkeiden maksajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei näistä partureista ole eläkkeiden maksajia
ja ihan tunnetusti häippäsevät kotimaahan kun tarpeeksi nyhdetty tukia tyhmältä suomelta//kelalta
- Anonyymi
olin ruokajonossa ja ukralainen oli täynnä kori tavaraa miksi ei minulla??
- Anonyymi
Jos se osti koko perheelle ruokaa.
- Anonyymi
olenko huonompi kun olen kanta suomalainen
- Anonyymi
Mites kanta astuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kanta astuja?
Niin, tai (baarin) kanta-asiakas?
- Anonyymi
Mamun näköinen voi myös olla ihan ansiotyössä taikka yrittäjä, mistä tulonsa saa.
- Anonyymi
Mene töihin, näinhän Purra on sanonut.
- Anonyymi
Kannatta syödä kotimaisia juureksia ja tehdä niistä herkullisia ruokia., unohtaa kaikki dipit ja majonneessit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatta syödä kotimaisia juureksia ja tehdä niistä herkullisia ruokia., unohtaa kaikki dipit ja majonneessit.
Meille Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä on tärkeää saada dipata tavaramme majoneesiin, vaikka ei siitä sinänsä mitään hyötyä olisikaan.
- Anonyymi
Ole rehellisesti kantasuomalainen ja suomen kansalainen kelasta et saa apua kun olet suomen kansalainen hyväksy että rahaa et saa ruokaan tai muuhun elämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337