Työttömän ostoskori

Anonyymi-ap

Itse kun työtön olen ja kaupassa sen hernekeiton purkin käyn ostamassa ja samalla nään nämä muun maan kansalaiset maahanmuuttajat ostoskärryillä ruokaa ostavat missä menee raja?

29

292

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kituutan mutta maahanmuuttajat saa kaiken ruuan ilmatteeksi vaikkei töissä käy.

• Anonyymi

No eivät saa!

• Anonyymi

Ei todellakaan saa.

• Anonyymi

Ostoskärry täynnä ruokaa noilla on.

• Anonyymi

Miksi ostat hernekeittopurkin? Osta pussi kuivattuja herneitä niin voit keittää siitä 15 purkkia hernekeittoa.

• Anonyymi

Herneiden keittämiseen kuluu paljon enemmän kallista sähköä, kuin hernepurkin lämmittämiseen.

• Anonyymi

laita videoo

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Jauhoja kuiva hiivaa,suolaa ja voita leivo huolesi pois, sokeria hedelmiä superhiivaa,vettä ja juo huolesi pois. Koululaisen taskualennuksella voit myös kierrellä kauppoja ja napata mitä vain haluat.

• Anonyymi

Terve tuloa! kutsun sinut kylään

• Anonyymi

Persupojalta hyvä avaus, ainakin omasta mielestä.

• Anonyymi

Katoin taas kateellisena kaupan jonossa,naama värkki tummempi oli kärry täynnä ruokaa ja juomaa täynnä suomea eivät puhuneet oli nike kengät ja hyvät vaatteet muutenki ja minä hernekeittopurkin kanssa

• Anonyymi

Olen saman huomannut aikoja sitten kelassa asioineena.Ukrainalaset yhdessä mustalaisten kanssa tuulettelevat päätöksiä ihan julkisesti kun rahaa tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saman huomannut aikoja sitten kelassa asioineena.Ukrainalaset yhdessä mustalaisten kanssa tuulettelevat päätöksiä ihan julkisesti kun rahaa tulee.

vittu itellä 5 euroo tilillä ja tuet perutaan

• Anonyymi

Kuka ne tuet on peruneet, ei varmasti maahanmuuttajat vaan teidän oma Purra. Tämä talouden nero joka on ottanut talousoppinsa Nicolae Ceaușesculta.

• Anonyymi

No ne lainat sannan pitää kuitenkin maksaa ja maksaja on me veronmaksajat.

• Anonyymi

maahanmuuttajat on ´vaan vero menoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

maahanmuuttajat on ´vaan vero menoja

ei näistä partureista ole eläkkeiden maksajia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei näistä partureista ole eläkkeiden maksajia

ja ihan tunnetusti häippäsevät kotimaahan kun tarpeeksi nyhdetty tukia tyhmältä suomelta//kelalta

• Anonyymi

olin ruokajonossa ja ukralainen oli täynnä kori tavaraa miksi ei minulla??

• Anonyymi

Jos se osti koko perheelle ruokaa.

• Anonyymi

olenko huonompi kun olen kanta suomalainen

• Anonyymi

Mites kanta astuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites kanta astuja?

Niin, tai (baarin) kanta-asiakas?

• Anonyymi

Mamun näköinen voi myös olla ihan ansiotyössä taikka yrittäjä, mistä tulonsa saa.

• Anonyymi

Mene töihin, näinhän Purra on sanonut.

• Anonyymi

Kannatta syödä kotimaisia juureksia ja tehdä niistä herkullisia ruokia., unohtaa kaikki dipit ja majonneessit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatta syödä kotimaisia juureksia ja tehdä niistä herkullisia ruokia., unohtaa kaikki dipit ja majonneessit.

Meille Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä on tärkeää saada dipata tavaramme majoneesiin, vaikka ei siitä sinänsä mitään hyötyä olisikaan.

• Anonyymi

Ole rehellisesti kantasuomalainen ja suomen kansalainen kelasta et saa apua kun olet suomen kansalainen hyväksy että rahaa et saa ruokaan tai muuhun elämiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      90
      2045
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1825
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1470
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1425
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      143
      1360
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1314
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1244
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1106
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1005
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      102
      986
    Aihe