Itse kun työtön olen ja kaupassa sen hernekeiton purkin käyn ostamassa ja samalla nään nämä muun maan kansalaiset maahanmuuttajat ostoskärryillä ruokaa ostavat missä menee raja?
Työttömän ostoskori
29
292
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kituutan mutta maahanmuuttajat saa kaiken ruuan ilmatteeksi vaikkei töissä käy.
- Anonyymi
No eivät saa!
- Anonyymi
Ei todellakaan saa.
- Anonyymi
Ostoskärry täynnä ruokaa noilla on.
- Anonyymi
Miksi ostat hernekeittopurkin? Osta pussi kuivattuja herneitä niin voit keittää siitä 15 purkkia hernekeittoa.
- Anonyymi
Herneiden keittämiseen kuluu paljon enemmän kallista sähköä, kuin hernepurkin lämmittämiseen.
- Anonyymi
laita videoo
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Jauhoja kuiva hiivaa,suolaa ja voita leivo huolesi pois, sokeria hedelmiä superhiivaa,vettä ja juo huolesi pois. Koululaisen taskualennuksella voit myös kierrellä kauppoja ja napata mitä vain haluat.
- Anonyymi
Terve tuloa! kutsun sinut kylään
- Anonyymi
Persupojalta hyvä avaus, ainakin omasta mielestä.
- Anonyymi
Katoin taas kateellisena kaupan jonossa,naama värkki tummempi oli kärry täynnä ruokaa ja juomaa täynnä suomea eivät puhuneet oli nike kengät ja hyvät vaatteet muutenki ja minä hernekeittopurkin kanssa
- Anonyymi
Olen saman huomannut aikoja sitten kelassa asioineena.Ukrainalaset yhdessä mustalaisten kanssa tuulettelevat päätöksiä ihan julkisesti kun rahaa tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saman huomannut aikoja sitten kelassa asioineena.Ukrainalaset yhdessä mustalaisten kanssa tuulettelevat päätöksiä ihan julkisesti kun rahaa tulee.
vittu itellä 5 euroo tilillä ja tuet perutaan
- Anonyymi
Kuka ne tuet on peruneet, ei varmasti maahanmuuttajat vaan teidän oma Purra. Tämä talouden nero joka on ottanut talousoppinsa Nicolae Ceaușesculta.
- Anonyymi
No ne lainat sannan pitää kuitenkin maksaa ja maksaja on me veronmaksajat.
- Anonyymi
maahanmuuttajat on ´vaan vero menoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maahanmuuttajat on ´vaan vero menoja
ei näistä partureista ole eläkkeiden maksajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei näistä partureista ole eläkkeiden maksajia
ja ihan tunnetusti häippäsevät kotimaahan kun tarpeeksi nyhdetty tukia tyhmältä suomelta//kelalta
- Anonyymi
olin ruokajonossa ja ukralainen oli täynnä kori tavaraa miksi ei minulla??
- Anonyymi
Jos se osti koko perheelle ruokaa.
- Anonyymi
olenko huonompi kun olen kanta suomalainen
- Anonyymi
Mites kanta astuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kanta astuja?
Niin, tai (baarin) kanta-asiakas?
- Anonyymi
Mamun näköinen voi myös olla ihan ansiotyössä taikka yrittäjä, mistä tulonsa saa.
- Anonyymi
Mene töihin, näinhän Purra on sanonut.
- Anonyymi
Kannatta syödä kotimaisia juureksia ja tehdä niistä herkullisia ruokia., unohtaa kaikki dipit ja majonneessit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatta syödä kotimaisia juureksia ja tehdä niistä herkullisia ruokia., unohtaa kaikki dipit ja majonneessit.
Meille Kokkolan tuhkamunaiset kaupparatsut ry:ssä on tärkeää saada dipata tavaramme majoneesiin, vaikka ei siitä sinänsä mitään hyötyä olisikaan.
- Anonyymi
Ole rehellisesti kantasuomalainen ja suomen kansalainen kelasta et saa apua kun olet suomen kansalainen hyväksy että rahaa et saa ruokaan tai muuhun elämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902045- 841825
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1431360
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 102986