Olen uusi porilainen. Seurakunnassa mukana olevana olen kuullut kaikenlaista.
Ottiko Teljän seurakunta voimakkaasti kantaa siihen Irakiin pakkopalautettuun mieheen, joka muka surmattiin palautuksen jälkeen, mutta mies on kuitenkin vieläkin elossa ja voi hyvin. Kysymyksessä oli tyttären ja tämän aviomiehen järjestämä huijaus.
Sitten on nämä paperittomille järjestetyt majoitustilat. Vieläkö ne toimivat?
Kolmanneksi olen ihmetellyt juttuja pakolaismiehestä, joka oli Teljän seurakunnan kirkkovaltuustoehdokkaana. Hän surmasi seurakunnassa työskennelleen diakoninaisen ja yritti polttaa asunnon.
Näistä asioista seurakunnassa ei saa puhua. Ulkopuolelta olen kuullut, mutta jutut ovat niin uskomattomia, että epäilen kertojien rehellisyyttä.
Teljän seurakunnan lähihistoria
6
96
Vastaukset
- Anonyymi
Hys hys. Persut on nyt hallituksessa.
- Anonyymi
Miten Persut tähänliittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Persut tähänliittyy?
Miten demarit silloin aikoinaan liittyi, joista heitä syytettiin silloinkin. Nyt persut on luvannut palauttaa matut sinne mistä on tulleetkin. Siksi hys hys, kun mitään ei luvatusti ole tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten demarit silloin aikoinaan liittyi, joista heitä syytettiin silloinkin. Nyt persut on luvannut palauttaa matut sinne mistä on tulleetkin. Siksi hys hys, kun mitään ei luvatusti ole tapahtunut.
Persu pettää aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persu pettää aina.
Sinulla on tärkeätä sanottavaa, olet sinä älykäs ihminen
- AnonyymiUUSI
On siinä aikamoinen seurakunta tuo Teljän seurakunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647