Silloin minä ja muutama muukin kävelee ihan autotiellä! Ihan säilyttääkseen ehkä henkensä ja luunsa. Joten autoilija, älä heti hätäänny että tässä on nyt joku hirvee uhkatilanne sua kohtaan. Jalkaudu joskus itse, niin voit ehkä tajuta mikä on homman nimi.
Kun on jäätä ja liukkautta kevyen liikenteen väylällä
10
471
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset hanki nastakenkiä?
- Anonyymi
Vielä suurempi vaara että jäät auton alle. Hae kenkiin kaupasta sellaiset nastajutut jotka laitetaan kenkien päälle,niitä nastoja on edessä ja takana ja ne kyllä pitää, eikä maksamaan paljon, jotain 7€. Kun Forssassa on Tokmanni hae sieltä
- Anonyymi
Ei ne nastatkaan ole 100%.
Itse olen ihan icebugeilla heittänyt sellaset ilmaveivit ettei paremmasta väliä!!
En myöskään kyllä suosittele tuonne ajoradan puolelle siirtymistä.
Siinä on iso vaara jäädä auton alle.
Kannattaa ottaa ihan peruskelkka turvaamaan käyntiä ja hakea siitä tukea.
Ellei kelkkaa ole saatavilla käy ihan normaali konttaaminen.
Ihan oikein kuulit!
Minä olen monesti kontannut pienempiä matkoja.
Välttää taatusti kaatumisen.
Turha välittää virnuilevista katseista oma hyvinvointi etusijalle vaan!
Älä anna liukkaiden kelien pelottaa!
Tsemppiä kaikille!!- Anonyymi00008
Minä olen laittanut happisenikin joissa oli vain jotain 15 nastaa lisää pari kymmentä nastaa. laitoin erityisesti aivan taakse kantapäähän , kärkeen ja sivuille. Hyvin ovat toimineet jo viitisen vuotta.
Normaalisti pitävät, mutta ihan paljaalla jäällä , varsinkin kaltevalla, jos on kova pakkanen eivät oikein erityisemmin pidä. Toki aina voittaa tavalliset kengät. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä olen laittanut happisenikin joissa oli vain jotain 15 nastaa lisää pari kymmentä nastaa. laitoin erityisesti aivan taakse kantapäähän , kärkeen ja sivuille. Hyvin ovat toimineet jo viitisen vuotta.
Normaalisti pitävät, mutta ihan paljaalla jäällä , varsinkin kaltevalla, jos on kova pakkanen eivät oikein erityisemmin pidä. Toki aina voittaa tavalliset kengät.Kovalla pakkasella jäälläkin on parempi kitka kuin leudommalla.
- Anonyymi00005
Naapuri kaatui vuosi aikaa omalla pihallaan (asuu kerrostalossa)
Löi päänsä oikein kunnolla ja venäytti ranteensa.
Piha jätetty hoitamatta ja hiekoittamatta.
Nosti asiasta äläkän ja sai korvaukset.
Tehkää samoin!- Anonyymi00009
En halua kaatua enkä lyödä päätäni enkä venäyttää rannettani.
- Anonyymi00006
Ovat hävinneet sähköpotkulaudat laajalti näkymistä.
- Anonyymi00007
Kyllä ne oerkeleet sieltä kevään/kesän tullen palaa.
- Anonyymi00011
Mene taksilla tai pysy kotona.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022