Silloin minä ja muutama muukin kävelee ihan autotiellä! Ihan säilyttääkseen ehkä henkensä ja luunsa. Joten autoilija, älä heti hätäänny että tässä on nyt joku hirvee uhkatilanne sua kohtaan. Jalkaudu joskus itse, niin voit ehkä tajuta mikä on homman nimi.
Kun on jäätä ja liukkautta kevyen liikenteen väylällä
3
277
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset hanki nastakenkiä?
- Anonyymi
Vielä suurempi vaara että jäät auton alle. Hae kenkiin kaupasta sellaiset nastajutut jotka laitetaan kenkien päälle,niitä nastoja on edessä ja takana ja ne kyllä pitää, eikä maksamaan paljon, jotain 7€. Kun Forssassa on Tokmanni hae sieltä
- Anonyymi
Ei ne nastatkaan ole 100%.
Itse olen ihan icebugeilla heittänyt sellaset ilmaveivit ettei paremmasta väliä!!
En myöskään kyllä suosittele tuonne ajoradan puolelle siirtymistä.
Siinä on iso vaara jäädä auton alle.
Kannattaa ottaa ihan peruskelkka turvaamaan käyntiä ja hakea siitä tukea.
Ellei kelkkaa ole saatavilla käy ihan normaali konttaaminen.
Ihan oikein kuulit!
Minä olen monesti kontannut pienempiä matkoja.
Välttää taatusti kaatumisen.
Turha välittää virnuilevista katseista oma hyvinvointi etusijalle vaan!
Älä anna liukkaiden kelien pelottaa!
Tsemppiä kaikille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa791748Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771285- 391260
- 791080