Ehdokkaat lupaa sitä sun tätä.
Ketä uskoa , kysyn vaan.
Edellisellä kaudella keskusta kera Saarikon tuki ja pönkitti vihervasemmistoa. Nyt sitten perussuomalaiset pönkittää kokoomusta.
No ketä äänestää, kaikki puhuu mitä sylkisuuhun tuo , täyttä paskaa.
Vaalit lähestyy
76
485
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ainakaan siis ketään joka on jo eduskunnassa.
- Anonyymi
Kaikki ne pettää, omia etujaan ajavat.
- Anonyymi
Ei tietenkään.
- ei ampujia
- ei huumehörhöjä
- ei kaksilla rattailla ajelijoita
- ei vain taksilla rahaa kuluttavia
- ei salista poissa olijoita
- ei jatkuvasti kaljatuopilla olijota
- ei oman taskun täyttäjiä.
Lista loputon, onko siis ketäään?
- Anonyymi
Tavoitteet ovat korkealla:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b1081b4f-8a99-4d96-99e5-c975debd0793- Anonyymi
Löytyykö nyt meiltä ja millaisia ehdokkaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö nyt meiltä ja millaisia ehdokkaita?
Ei taatusti löydy.
- Anonyymi
Pyhäjärvellä kun moititaan persuja hyvin tunnetusti. Minkä puolueen aikana velka tilanne on paisunut isoksi? Mikä puolue haluaa velalla toimia?
- Anonyymi
"valtio tienaa velantolla" on vasureiden motto, koskeeko sama myös kuntia?
- Anonyymi
En ole persu, mutta he eivät ole alku ja juurisyy tähän kalabaliikkiin.
Perehdy asioihin, tutustu aikaisempiin jo päätettyihin, myös tämän päivän tilanteeseen.
Asevarustelu nielee suurimman osan kansalaisten tarvitsemasta pääomasta, siitä ei vain puhuta, joten herää, aina köyhä kansanosa kärsii näistä, niin on käynyt Ukrainassakin.
Hyväosaiset pääsee sieltä pakenemaan, vanhusväestö, sairaat, heikosti toimeentulevat, jäävät tykin ruuaksi.
Näin on ollut aina, on tuleva olemaan.
Siihen on turha kenenkään isosuun kommentoida muuta. - Anonyymi
Kokoomus ehdoton ykkönen, Rkp siinä toinen, persut ui vanavedesssä, ottaa syyt niskoilleen, no, seuraavissa vaaleissa kuppi nurin.
Muistakaa, myös asevarustus nielee köyhän kansan nälkäkuoleman partaalle, asia joka on tosi.
Rautaporttien omistajat tarvitsee tukirautaa jatkaakseen porttiensa tehoa.
Elä siinä köyhä suomalainen, noiden ilmaiseksi elätettävien roistosakkien levitessä kuin sienet sateella.
Nyt ilmennyt, että valot sammutettu, joku asiaton diileri maleksii narkomaanin ja oudosti liikehtivän sakin myötä ilman vuokrasopimusta huoneistossa.
He eivät välitä yhteiskuntajärjestyksestä, käytös on aggressiivista, älytön ilme silmissä. Jopa vedetty jatkojohdoilla sähköt öiseen aikaan toisen omistamasta, tyhjillään olevasta huoneistosta.
Vain huumehörhöt tekee tätä.
MISSÄ POLIISIT, MISSÄ KANSALAISTEN TURVA. Joku suosii taustalla tätä toimintaa pyhäjärvellä, kuka?
Äänestä siinä sitten ketään, oma suu lähin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"valtio tienaa velantolla" on vasureiden motto, koskeeko sama myös kuntia?
Ei se nyt ihan niin mene.
- Anonyymi
Kepu toimii käyttämällä
köyhiä hyväksi.- Anonyymi
Vanha SS - mentaliteetti ei häviä, yrittää aina uutta tulemistaan, tämä näkyy ympäri Eurooppaa.
- Anonyymi
Nukkuvien puolue nostaa suosiotaan.
- Anonyymi
Jokohan kepuleiden vaalirekvisiitan hankintamatkat Tallinnaan jo suoritettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuille ei kannata tuoda, että ei tule enempää rattijuoppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuleilakin omasta takaa. Joskin hyväveliverkoston avulla villaisella painettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuleilakin omasta takaa. Joskin hyväveliverkoston avulla villaisella painettu.
Mistä johtuu, että tulevissakin vaaleissa perussuomalaisten listoilla on eniten tuomioita saaneita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu, että tulevissakin vaaleissa perussuomalaisten listoilla on eniten tuomioita saaneita
Mistä tietosi on peräisin koska ehdokkaitaei ole edes valittu.Valehteleva Kepu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu, että kepuleilla virkarikoksesta tuomittu istuu valtuuston pj:na? Meinaako astua ehdolle seuraavissa vaaleissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalakuolemat ainakin rysähti Hangon edustalle, aika leveällä skaalalla, miten sitten lienee.
Silakat tainnee hävitä koko Itämereltä, kilohailit häviää myös, puuttuu vain, että S.torin kolera-allas on kohta näyttämön pääareena.
Siellä ei enää varpaita viitsi uittaa, muusta puhumattakaan.
Tallinnan vierailut ei paljon auta, viinan hinta herroillekin kivunnut pilviin, ellei sitten..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo vöyhötys, eiköhän kepu ole aikojen saatossa tuonut laivalastillisen, äläkä yritäkään muuta veistää, kaikkihan tuon tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeyden huippu, kuinka te persut ette tee mitään, tuo on jonkun alamittaisen trollihännän vilauttelua nurkan takaa.
Jotenkin typerää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä johtuu, että kepuleilla virkarikoksesta tuomittu istuu valtuuston pj:na? Meinaako astua ehdolle seuraavissa vaaleissa?
No, tulihan se, onhan kepun Kaikkosellakin Nuorisosäätiön tukemat talorahat hanskassa ja monella muulla.
Aitiopaikalla on mukava rellestää, hyväveli verkosto putsaa mustan valkoiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on Itämeri valkoisia rakeita täynnä, rannalla raivoavat täyttää pussukoitaan, iso raha saa teetättää mitä vain, ei sinne sekaan mahdu Pyhäjärven nappikauppiaat, tai mistä tuon tietää, tuovat vaikka kultahipleitä, vaalit ovat aina "aikansa ihme".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta raakku, ne on ajettu kuulemma yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi suoltaa täyttä skeidaa.
Suuntaa viisari Arkadianmäelle, jos kykenet, sinne päätyy joka lajin huijaria.
Nämä vielä pienimmästä pääästä.
- Anonyymi
Pelottaako perussuomalaisten menestyminen? Sietääkin pelätä.
- Anonyymi
Ainut rehellinen ja linjansa pitävä puolue on 💓KESKUSTA💓
- Anonyymi
Paha saa aina palkkansa ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Etkä Teemu löydänyt kirjoitusvirheitä omista provoistasi? Joko poliisi on koputtanut ovella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä Teemu löydänyt kirjoitusvirheitä omista provoistasi? Joko poliisi on koputtanut ovella?
En ole Teemu 😁. Ja minä olen tehnyt rikosilmoituksia ja poliisi ei kolkuttanut ovelle, vaan soitti ja kysyi, että jatketaanko prosessia? Mitähän ihmettä vastasin 🤔?
- Anonyymi
Rehellinen kepulainen kuntapoliitikko on satuolento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Teemu 😁. Ja minä olen tehnyt rikosilmoituksia ja poliisi ei kolkuttanut ovelle, vaan soitti ja kysyi, että jatketaanko prosessia? Mitähän ihmettä vastasin 🤔?
VarmaaN. "Jos tunnustan niin pääsenkön ehdollisella". Vai mitä Teemu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VarmaaN. "Jos tunnustan niin pääsenkön ehdollisella". Vai mitä Teemu?
Toivon todellakin, että poliisi saa selville tämän provoja kirjoittelevan perussuomalaisen.
- Anonyymi
Toivottavasti asia selviää ennen kevään vaaleja. Ja kyllä ainakin minun tekemäni rikosilmoitus on käsittelyssä, mutta aikaa näyttää vievän, kun kiireellisemmät jutut menee edelle.
- Anonyymi
Otin yhteyttä myös polisiin ja S24:n toimijoihin ja ihmettelin, miksi joitakin ketjuja ei oltu poistettu. Minulle kerrottiin, että niistä ei ole tehty ilmoituksia eli niitä ei oltu osattu poistaa. Kuitenkin täällä väitettiin, että ylläpito ei poista persuja loukkaavia kirjoituksia. Koko juttu oli siis valehtelua. Mikä todistaa kyseessä olevan persujen omaa provoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin yhteyttä myös polisiin ja S24:n toimijoihin ja ihmettelin, miksi joitakin ketjuja ei oltu poistettu. Minulle kerrottiin, että niistä ei ole tehty ilmoituksia eli niitä ei oltu osattu poistaa. Kuitenkin täällä väitettiin, että ylläpito ei poista persuja loukkaavia kirjoituksia. Koko juttu oli siis valehtelua. Mikä todistaa kyseessä olevan persujen omaa provoa.
Kuten näette nyt ne kaikki on poistettu. Jatkossa tiedän mihin niistä valitetaan. Voipoi olla, että seuraava kohde on täällä syyttömiä keskustalaisia nimittelvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa! Olen tehnyt jokaisesta solvauskirjoituksesta kymmenen (10)poistoilmoitusta,,Mitään ei ole koskaan tapahtunut.Koko ylläoleva juttu on täyttä puppua .Koko ylläoleva on Kepun laskemaa luikuria.Itsekin olen ollut ylläpitäjään yhteydessä Vastaus tulee noin kahden viikon päästä.Puhelinnumeroa sinne ei ole.Alla on "palautelomake"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa! Olen tehnyt jokaisesta solvauskirjoituksesta kymmenen (10)poistoilmoitusta,,Mitään ei ole koskaan tapahtunut.Koko ylläoleva juttu on täyttä puppua .Koko ylläoleva on Kepun laskemaa luikuria.Itsekin olen ollut ylläpitäjään yhteydessä Vastaus tulee noin kahden viikon päästä.Puhelinnumeroa sinne ei ole.Alla on "palautelomake"
Älä valehtele. Suomi 24 ilmoitti, että niitä ei ole tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele. Suomi 24 ilmoitti, että niitä ei ole tehty.
Ja kuitenkin poistivat useasti kopion siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja "eivät ehdi" käsitellä ilmoituksia edes saman vrk aikana, mutta arvostele Moden toimia, niin välittömästi iskee sensuuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten näette nyt ne kaikki on poistettu. Jatkossa tiedän mihin niistä valitetaan. Voipoi olla, että seuraava kohde on täällä syyttömiä keskustalaisia nimittelvä.
"syyttömiä keskustalaisia" 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit kuitenkin uuden aloituksen Otsikko "Kahdessa asiassa" .......mutta kuolon hetki koittaa....."onko kepu syyllinen vai syytön.kaikissa tietokoneissa on numero ja poliisi saa selville mistä koneesta herjat on lähtenyt.
- Anonyymi
Naisia alentava, lestadiolaisten taivaspaikkojen vartiointikeskus.
Pysykäähän nyt pilttuussanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen kepulainen kuntapoliitikko on satuolento.
Sillä on valkoiset siivet selässä ja hymy huulilla, orhilla sarvet otsalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, ylläpito ei reagoi pyydettyihin poistoilmoituksiin.
Roskat roikkuu alhaisine alatyyleineen, alkanut taas lisääntymään.
MIKSI? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä tuo ruma ääntely persuista, sitä on vasta riittänytkin.
- Anonyymi
"Moderointi ei ole saanut ilmoituksia kyseisestä ketjusta. Se on nyt kuitenkin poistettu. Teethän ilmoituksia viestin yhteydestä löytyvällä Ilmoita-painikkeella (aloitusviestissä lipun kuvasta, kommentista kolmen pisteen takaa avautuvasta valikosta). Näin moderointi saa tiedon mahdollisesti sääntöjen vastaisesta sisällöstä."
- Anonyymi
Pian tullaan väittämään ylläpidon valehtelevan, kun provoilevan persun valehtelulla on lyhyet jäljet
- Anonyymi
Mutta kuitenkin poistitte useasti kopion siitä ja alkuperäinen sai olla rauhassa? Niin, ettei miten meni omasta mielestä?
- Anonyymi
Seuraavana päivän viimeistään tulee.
https://www.suomi24.fi/palaute- Anonyymi
Missä sanotaan että vastaus tulee viimeistään seuraavana päivänä.Itselläni menee yleensä 1-2viikkoa ennenkuin vastaus tulee.Oletko jotenkin erityisasemassa, vai valehteletko tapasi mukaan!?
- Anonyymi
Itse kopioin sen viimeisen perussuomalaisten joukkomurhasta haaveilu aloituksen useasti ja ennen solvauksen liittämistä kokoelmaan tein selväksi, että kyseessä on kopio, kuten kaikki muutkin liittämäni solvaukset ja kopio poistettiin välittömästi ja alkuperäinen sai olla rauhassa pitkään. Eli pitäisikö Moden katsoa peiliin ja lopettaa valehtelut?
- Anonyymi
Millälailla tekemäsi alkuperäinen ja sitten sen kopio ovat eri asia? Alkuperäinen sai olla pitkään, koska siitä ei oltu tehty ilmoitusta. Minä annoin siitä palautetta ja se hävisi heti.
Arvaa kumpaa sinua vai ylläpitoa uskon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millälailla tekemäsi alkuperäinen ja sitten sen kopio ovat eri asia? Alkuperäinen sai olla pitkään, koska siitä ei oltu tehty ilmoitusta. Minä annoin siitä palautetta ja se hävisi heti.
Arvaa kumpaa sinua vai ylläpitoa uskon?Onko kaikki muumit laaksossa? Miten voin ottaa kopioita aloituksesta jos se olisi poistettu? Ja miksi edes tehdä ilmoituksia, kun niillä ei ole mitään merkitystä, kun Mode hyväksyy tyynesti perussuomalaisten solvaamiset ja joukkomurhasta haaveilut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki muumit laaksossa? Miten voin ottaa kopioita aloituksesta jos se olisi poistettu? Ja miksi edes tehdä ilmoituksia, kun niillä ei ole mitään merkitystä, kun Mode hyväksyy tyynesti perussuomalaisten solvaamiset ja joukkomurhasta haaveilut.
Höpö Höpö sotkeudut omiin puheisiin. Nyt väität, että miksi tehdä ilmoituksia, kun ne eivät vaikuta? Aikaisemmin väitit tehneesi kymmeniän ilmoituksia.
Et siis halunnutkaan poistaa itse tekemääsi alkuperäistä, että saisi tehdä siitä kopioita ja levitellä niitä. Väittää persuja solvattavan, vaikka kukaan ulkopuolinen ei ole solvannut.
Minä aluksi uskoin, että niitä ei poisteta, mutta kun laitoin itse ilmoituksen ja palautteen niin poistettiin heti.
Sain myös vastauksen, missä kerrottiin, että ilmoitusta ei ole tehty. - Anonyymi
Jos täällä vielä on jossakin väittämäsi viesti niin kerro minulle. Se poistuu ilmoittamalla. Jos et itse osaa niin minä teen sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos täällä vielä on jossakin väittämäsi viesti niin kerro minulle. Se poistuu ilmoittamalla. Jos et itse osaa niin minä teen sen.
Minun vasta kommentti poistettiin kyllä välittömästi 😁
- Anonyymi
Ja taas kerran sensuuri iski välittömästi, kun toin esille kiistattomat faktat Moden toimista ja perinteinen perussuomalaisten solvaamis aloitus saa olla rauhassa. Vaatii varmaan vielä sen perinteisen joukkomurhasta haaveilua, että se poistetaan viikon päästä?
- Anonyymi
Oletko humalassa. Tästä ketjusta ei ole nyt poistettu mitään. Luuletko tuolla valehtelulla saavuttavasi jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko humalassa. Tästä ketjusta ei ole nyt poistettu mitään. Luuletko tuolla valehtelulla saavuttavasi jotain?
Minä en ymmärrä patalogista valehtelijaa. Esimerkki väittää ensiksi tehneensä kymmeniä ilmoituksia ja hetken päästä kertoo, että ei tee niitä, koska niistä ei kuitenkaan ole mitään apua. Miten voi olla noin typerä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ymmärrä patalogista valehtelijaa. Esimerkki väittää ensiksi tehneensä kymmeniä ilmoituksia ja hetken päästä kertoo, että ei tee niitä, koska niistä ei kuitenkaan ole mitään apua. Miten voi olla noin typerä?
Ehkä kyseessä on eri henkilöt? Tuliko tälläinen mahdollisuus muumilaaksossa mieleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttini poistettiin välittömästi. Kiistaton fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kyseessä on eri henkilöt? Tuliko tälläinen mahdollisuus muumilaaksossa mieleen?
Heh heh ei ole persujen patalogin valehteija kärysi tyhmyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh heh ei ole persujen patalogin valehteija kärysi tyhmyttään.
Ei ole muumit laaksossa, eikä komujärven rannalla 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusi viestiä on poistettu.
- Anonyymi
Katsokaa tämänpäivän Eduskuntatalon edustajia, homma lipsunut pelkkään oman rahapussin täyttöön ja hyvään eläkepalkkaan.
Ajankäyttö ja edustus, kunhan on sinnepäin.
Arkadianmäen rappuset ovat kovat ja liukkaat, epävakaat, turhautumisen ääripää. Sorry, näin on näkemys.- Anonyymi
Tuli epätoivoinen tarve kääntää asia pois omasta sekoilusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli epätoivoinen tarve kääntää asia pois omasta sekoilusta?
Ai, keneksi luulet, pyyhi, maha pois pöydältä.
- Anonyymi
Sen voi ainakin uskoa, ettei persuille tule kovin kaksista menestystä. Taitaa kepu korjata ison osan ex-persujen äänistä
- Anonyymi
Eikös kepu kerää rahaa vasureille.
- Anonyymi
Keskusta/Vasemmisto/Sdp voivat ainoina järkevinä puolueina kääntää tämän Suomi laivan uppoamisen.Kd tietyin ehdoin mukaan niin hyvä tästä vielä tulisi.PERSUt tulevat romahtamaan jo tulevissa kunnallisvaaleissa ja Eduskuntavaaleissa PERSUt tulevat olemaan 0.1% puolue,sitä saa mitä jatkuvalla valehtelulla tilaa🌈😇🙏
- Anonyymi
Komujärven opistossa ahkeroidaan kellon ympäri, tosin nyt taisi tulla otettua liikaa Jallua ja sieniä😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komujärven opistossa ahkeroidaan kellon ympäri, tosin nyt taisi tulla otettua liikaa Jallua ja sieniä😁
Jallu ja pitsi on normaali Miesten makuun toisin kuin erään puolueen "miehet"jotka tykkäävät kyrsästä,mustasta erityisesti🌈😇🙏
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974