Sun ulkonäkö on

Anonyymi-ap

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.

40

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiselle?

• Anonyymi

Tummat hiukset, turkoosit silmät?

• Anonyymi

En tiedä itse asiassa silmien väriä. En ole koskaan ihan niin läheltä katsonut. Ehkä siniset tai harmaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä itse asiassa silmien väriä. En ole koskaan ihan niin läheltä katsonut. Ehkä siniset tai harmaat

Mulla hazel eyes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä värinen tukka? Musta? Vai puna

• Anonyymi

Mulle tää ei oo. Pelkkä pläsäkasa, ruma nenä ja ruma pää. Väärän väriset hiukset ja ärsyttävä ääni. Rumaa kaikki.

Onnea teille.

T. S

• Anonyymi

Etkä ole. Ihana nainen varmasti olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en vaan usko.. 🙄 Inhoan jokaista askeltanikin, kun mietin miltä näyttää ulospäin joka sekunti.
        Siellä täällä kaikkea ällöttävää. Joka kohta vääränlainen.

• Anonyymi

Taidat olla ässän kiusaaja. Ässä on sinut itsensä kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan TÄMÄ S on ollut vähemmän sinut jo pidemmän aikaa itsensä kanssa. Normaaliin tilaan palaamassa. T. Alkuperäisen kommentin kirjoittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en vaan usko.. 🙄 Inhoan jokaista askeltanikin, kun mietin miltä näyttää ulospäin joka sekunti.
        Siellä täällä kaikkea ällöttävää. Joka kohta vääränlainen.

Älä aliarvioi itseäsi. Kaikki on kauniita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa järkevä kommentti muiden joukossa, just näin. Ei kiusata niitä tosi heikoilla olevia vaan puolustetaan ja nostetaan. Vihaan kiusaajia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa järkevä kommentti muiden joukossa, just näin. Ei kiusata niitä tosi heikoilla olevia vaan puolustetaan ja nostetaan. Vihaan kiusaajia.

Kuin myös vihaan. Onneks me ei olla sellaisia.🔥

• Anonyymi
        UUSI

Kuka s?

• Anonyymi

Tiedän 😎

• Anonyymi

Lopeta toisten matkiminen et ole Hän

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta toisten matkiminen et ole Hän

Kuka matkii kutakin. Ken tietää🔥

• Anonyymi

Millon teki vaikutuksen?

• Anonyymi

Kiitos😘

• Anonyymi

Vihreiltä näytti silmät kauniit suuret ja kosteat.

• Anonyymi

Katot mua niin kivasti miten voisin olla huomaamatta sua. Haluutsä halin?

• Anonyymi

Se katsoo kaikkia sillee. Olen tarkkaillut vierestä jo tovin. Usko pois. Minua myös.

• Anonyymi

Haluan ja tarvitsen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se katsoo kaikkia sillee. Olen tarkkaillut vierestä jo tovin. Usko pois. Minua myös.

Mel kone

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mel kone

Se vihreä silmänen kissa on peto ainakin sängyssä ihan ehta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vihreä silmänen kissa on peto ainakin sängyssä ihan ehta.

Taitaa tykätä herkutella juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan ja tarvitsen.

No tuu sitte lähemmäksi annan sulle kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuu sitte lähemmäksi annan sulle kyllä

Tässä on suuri riski pelleillä näillä asioilla kun ei tiedä mikä kirjoittajan henkisen kehityksen laita on. Sivusta

• Anonyymi

Juu kasa paskaa oöen

• Anonyymi

Ei saa itseään noin haukkua. Kaikissa on hyvää ja huonoa. Ei ole täydellistä. Mä oon veemäinen luonne. Ei ulkonäöllä oo mitään merkitystä luonteeseen nähden

• Anonyymi

Kumman ottaisit kauniin naisen ja veemäinen luonne vai ruma mutta suloinen luonne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kumman ottaisit kauniin naisen ja veemäinen luonne vai ruma mutta suloinen luonne

No ruman tietty.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ruman tietty.

Ei ne kaikki ole niin vaan otettavissa,joku roti täytyy ottajassaki olla!Kaikki ei kelpaa!

• Anonyymi
      UUSI

minä en halua tehdä vaikutusta, koska tyylinen ei sovi minulle, suunnitelmiini tai oikeastaan teidän toiminta kuvottaa ja etoaa. Koska siitä ei tänne tule mitään hyvää, ja kun ei rakasta ei se tuo mitään miksi haluaisi.

• Anonyymi
      UUSI

eikä kiinnosta oman sivu kanssa yhteiselo, koska se on heiltä samaa vientiä täältä, ja paskanlaittoa. elämää ja omia suunnitelmia estäviä, eikä tuo mitään takaisin. ja tappaa vaan kaikki tunteet ja rikkoo välit. semmoista se saatanatouhu on.

• Anonyymi
      UUSI

ne yhteistyökumppanit mitä tarjoatte ei kiinnosta ja on enemmänkin esteenä omalle elämälle ja omille suunnitelmille. En halua luopua tai panostaa vain yhteen asiaan. eli ei kiinnosta mikään teidän tyylillä, tai varsinkaan viime vuosien jälkeen teissä ei oo mitään tai ketään, mikä innostaisi. vielä kaikki huono ja paha tulee elämäänne takaisin mitä tänne teitte ja veitte jotta muille hyvä. ei mitään hyvää vain huonoa tänne ootte hakannut, toivotaan sinne sitä samaa. ja että pääsee jo tekemään omia juttuja eikä tarvii antaa teille.

• Anonyymi
      UUSI

ja veisivät työhyötyö muille mitä eivät itselle korvaa tai hyvin vähän, ja hyödyttäisi heitä, ei itseä. hyi helvetti.

• Anonyymi
      UUSI

joku juttu sopii siihen hetkeen, ei enää toiseen. Ilman rakkautta tai sopivuutta ei ole mitään, eikä kiinnosta teidän hyödyt ja, elämän parantaminen, koska ei tuo itselle mitään mihin olisi tyytyväinen, mistä ei karkeroittaisi tai mikä ei pilaisi omia suunnitelmia, elämää ja omaa, tarkoitusta. ja jos ei ole rakkautta, ei ole halua. Ei ole motivaatiota ottaa padkas ja saada muille hyvää.

• Anonyymi
        UUSI

Luin🔥

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8556
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe