Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
Sun ulkonäkö on
40
754
Vastaukset
- Anonyymi
Naiselle?
- Anonyymi
Tummat hiukset, turkoosit silmät?
- Anonyymi
En tiedä itse asiassa silmien väriä. En ole koskaan ihan niin läheltä katsonut. Ehkä siniset tai harmaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä itse asiassa silmien väriä. En ole koskaan ihan niin läheltä katsonut. Ehkä siniset tai harmaat
Mulla hazel eyes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä värinen tukka? Musta? Vai puna
- Anonyymi
Mulle tää ei oo. Pelkkä pläsäkasa, ruma nenä ja ruma pää. Väärän väriset hiukset ja ärsyttävä ääni. Rumaa kaikki.
Onnea teille.
T. S- Anonyymi
Etkä ole. Ihana nainen varmasti olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en vaan usko.. 🙄 Inhoan jokaista askeltanikin, kun mietin miltä näyttää ulospäin joka sekunti.
Siellä täällä kaikkea ällöttävää. Joka kohta vääränlainen. - Anonyymi
Taidat olla ässän kiusaaja. Ässä on sinut itsensä kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan TÄMÄ S on ollut vähemmän sinut jo pidemmän aikaa itsensä kanssa. Normaaliin tilaan palaamassa. T. Alkuperäisen kommentin kirjoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en vaan usko.. 🙄 Inhoan jokaista askeltanikin, kun mietin miltä näyttää ulospäin joka sekunti.
Siellä täällä kaikkea ällöttävää. Joka kohta vääränlainen.Älä aliarvioi itseäsi. Kaikki on kauniita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa järkevä kommentti muiden joukossa, just näin. Ei kiusata niitä tosi heikoilla olevia vaan puolustetaan ja nostetaan. Vihaan kiusaajia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa järkevä kommentti muiden joukossa, just näin. Ei kiusata niitä tosi heikoilla olevia vaan puolustetaan ja nostetaan. Vihaan kiusaajia.
Kuin myös vihaan. Onneks me ei olla sellaisia.🔥
- AnonyymiUUSI
Kuka s?
- Anonyymi
Tiedän 😎
- Anonyymi
Lopeta toisten matkiminen et ole Hän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toisten matkiminen et ole Hän
Kuka matkii kutakin. Ken tietää🔥
- Anonyymi
Millon teki vaikutuksen?
- Anonyymi
Kiitos😘
- Anonyymi
Vihreiltä näytti silmät kauniit suuret ja kosteat.
- Anonyymi
Katot mua niin kivasti miten voisin olla huomaamatta sua. Haluutsä halin?
- Anonyymi
Se katsoo kaikkia sillee. Olen tarkkaillut vierestä jo tovin. Usko pois. Minua myös.
- Anonyymi
Haluan ja tarvitsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se katsoo kaikkia sillee. Olen tarkkaillut vierestä jo tovin. Usko pois. Minua myös.
Mel kone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mel kone
Se vihreä silmänen kissa on peto ainakin sängyssä ihan ehta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vihreä silmänen kissa on peto ainakin sängyssä ihan ehta.
Taitaa tykätä herkutella juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan ja tarvitsen.
No tuu sitte lähemmäksi annan sulle kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuu sitte lähemmäksi annan sulle kyllä
Tässä on suuri riski pelleillä näillä asioilla kun ei tiedä mikä kirjoittajan henkisen kehityksen laita on. Sivusta
- Anonyymi
Juu kasa paskaa oöen
- Anonyymi
Ei saa itseään noin haukkua. Kaikissa on hyvää ja huonoa. Ei ole täydellistä. Mä oon veemäinen luonne. Ei ulkonäöllä oo mitään merkitystä luonteeseen nähden
- Anonyymi
Kumman ottaisit kauniin naisen ja veemäinen luonne vai ruma mutta suloinen luonne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kumman ottaisit kauniin naisen ja veemäinen luonne vai ruma mutta suloinen luonne
No ruman tietty.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ruman tietty.
Ei ne kaikki ole niin vaan otettavissa,joku roti täytyy ottajassaki olla!Kaikki ei kelpaa!
- AnonyymiUUSI
minä en halua tehdä vaikutusta, koska tyylinen ei sovi minulle, suunnitelmiini tai oikeastaan teidän toiminta kuvottaa ja etoaa. Koska siitä ei tänne tule mitään hyvää, ja kun ei rakasta ei se tuo mitään miksi haluaisi.
- AnonyymiUUSI
eikä kiinnosta oman sivu kanssa yhteiselo, koska se on heiltä samaa vientiä täältä, ja paskanlaittoa. elämää ja omia suunnitelmia estäviä, eikä tuo mitään takaisin. ja tappaa vaan kaikki tunteet ja rikkoo välit. semmoista se saatanatouhu on.
- AnonyymiUUSI
ne yhteistyökumppanit mitä tarjoatte ei kiinnosta ja on enemmänkin esteenä omalle elämälle ja omille suunnitelmille. En halua luopua tai panostaa vain yhteen asiaan. eli ei kiinnosta mikään teidän tyylillä, tai varsinkaan viime vuosien jälkeen teissä ei oo mitään tai ketään, mikä innostaisi. vielä kaikki huono ja paha tulee elämäänne takaisin mitä tänne teitte ja veitte jotta muille hyvä. ei mitään hyvää vain huonoa tänne ootte hakannut, toivotaan sinne sitä samaa. ja että pääsee jo tekemään omia juttuja eikä tarvii antaa teille.
- AnonyymiUUSI
ja veisivät työhyötyö muille mitä eivät itselle korvaa tai hyvin vähän, ja hyödyttäisi heitä, ei itseä. hyi helvetti.
- AnonyymiUUSI
joku juttu sopii siihen hetkeen, ei enää toiseen. Ilman rakkautta tai sopivuutta ei ole mitään, eikä kiinnosta teidän hyödyt ja, elämän parantaminen, koska ei tuo itselle mitään mihin olisi tyytyväinen, mistä ei karkeroittaisi tai mikä ei pilaisi omia suunnitelmia, elämää ja omaa, tarkoitusta. ja jos ei ole rakkautta, ei ole halua. Ei ole motivaatiota ottaa padkas ja saada muille hyvää.
- AnonyymiUUSI
Luin🔥
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647