Tarralenkkarimiehen aikakausi on ohi.

Anonyymi-ap

Näin on sanonut kaksi exää kaikkien rakkaiden Kympille.

12

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Minulla ei ole koskaan ollut tarralenkkareita, miehen pitää osata solmia kengännauhansa, vai mitä luulet 2010, onko sinulla puute tuossakin taidossa.

• Anonyymi
        UUSI

Tarrat on ainoa mahdollisuus kun toisen käden sormissa ei ole lainkaan tuntoa siten että voisi edes syömäpuikoilla syödä.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarrat on ainoa mahdollisuus kun toisen käden sormissa ei ole lainkaan tuntoa siten että voisi edes syömäpuikoilla syödä.

2010

No ilmankos sinulla ne ovat vakiona mihin olet näppisi tuhonnut, jos solmut ei toimi sinut pitää julistaa invalidiksi. Onneksi apulaitteet ja haarukat on keksitty... miten osaatko edes tehdä koko tai puolikkaan kravattisolmua, osaan molemmat, jopa ns. lennossa... pelkillä sormilla, luulenpa että olet vihitty lenkkareissa, ja kollareissa onko puku tuttu kapistus, ja kauluspaita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ilmankos sinulla ne ovat vakiona mihin olet näppisi tuhonnut, jos solmut ei toimi sinut pitää julistaa invalidiksi. Onneksi apulaitteet ja haarukat on keksitty... miten osaatko edes tehdä koko tai puolikkaan kravattisolmua, osaan molemmat, jopa ns. lennossa... pelkillä sormilla, luulenpa että olet vihitty lenkkareissa, ja kollareissa onko puku tuttu kapistus, ja kauluspaita.

On kolme silkkipaitaa, puvut vuokraan.

Haarukka ei poista ongelmaa koska täytyy käyttää myös veistä.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Thaimaassa ei ole veitsiä ainoastaan lusikka haarukka, joten asia ei sinua häiritse, ja voithan aina tilata sinisesi valmiiksi paloiteltuna, osaatko kravatti solmut, silkkipaidat on miten sanoisi huonompia kun kampapuuvilla, joita minä käytän, tilaa niitä seuraavaksi... ei ole minulla kuin yksi pikkutakki, joskus vuosia sitten oli jopa pari kokopukua... Yhden upean puvun ostin 90 luvulla tai paremmin teetätin tummansininen, joka hohti tietyssä valoissa sinistä ja vihreää väriä, herätti huomiota, duunista sain pari bossin pukua, kävin hakemassa kuusiselta, 90 luvulla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Niin ja gravaattia en käytä vaan brobellia.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaassa ei ole veitsiä ainoastaan lusikka haarukka, joten asia ei sinua häiritse, ja voithan aina tilata sinisesi valmiiksi paloiteltuna, osaatko kravatti solmut, silkkipaidat on miten sanoisi huonompia kun kampapuuvilla, joita minä käytän, tilaa niitä seuraavaksi... ei ole minulla kuin yksi pikkutakki, joskus vuosia sitten oli jopa pari kokopukua... Yhden upean puvun ostin 90 luvulla tai paremmin teetätin tummansininen, joka hohti tietyssä valoissa sinistä ja vihreää väriä, herätti huomiota, duunista sain pari bossin pukua, kävin hakemassa kuusiselta, 90 luvulla.

Pullakuskina toimivalla data-amalyytikolla työn puolesta pari Bossin pukua? Korkeintaan sait pullankuljetuspakuun puukuulaistuimen ja Dannyn parhaat -kokoelmakasetin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On meillä kaksi pihviveistä, ostin Ikeasta.

2010

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pullakuskina toimivalla data-amalyytikolla työn puolesta pari Bossin pukua? Korkeintaan sait pullankuljetuspakuun puukuulaistuimen ja Dannyn parhaat -kokoelmakasetin.

Ajoin vain pentuna pullaa, ihan oikeissa töissä olin vuosia, työasu kokopuku tai pikkutakki, työnantaja maksoi tietysti, hain itse kuusiselta, olisko ollut alexilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On meillä kaksi pihviveistä, ostin Ikeasta.

2010

Onneksi on noita inva-apuvälineitä, ostin vaimolle kumisen purkinavaaja muutama päivä sitten... kaiketi invakaupasta löytyy myös pihviveitsin pidike.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajoin vain pentuna pullaa, ihan oikeissa töissä olin vuosia, työasu kokopuku tai pikkutakki, työnantaja maksoi tietysti, hain itse kuusiselta, olisko ollut alexilla.

Minä pesin pentuna karjakeittiössä maitotonkkia.

Puhuttelija ( Vantaa )

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi on noita inva-apuvälineitä, ostin vaimolle kumisen purkinavaaja muutama päivä sitten... kaiketi invakaupasta löytyy myös pihviveitsin pidike.

Vaimo paloittelee pihvit meikämandoliinille.

Minä ryhdyin pentuna markkamiljonääriksi.

2010

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 488
      7250
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2558
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1854
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1738
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe