ihastunut koska

Anonyymi-ap

Mulle tuli tunne, että sä näet mun sielun. Mä tykkään sun rauhallisuudesta ja kyvystä olla läsnä. Mä tykkään siitä herkkyydestä, jonka mä näen sussa ja jonka mä saan esiin. Sä olet hauska, vaikka joskus ärsytätkin mua. Tykkään myös sun ulkonäöstä, erityisesti sun hymystä ja rypyistä, jotka se nostaa sun silmäkulmiin.

n

13

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on myös samanlaisia tunteita uutta tuttavuutta kohtaan. Sinusta huokuu kotoisa tunnelma. Ihana mies olet!

• Anonyymi

missä päin tämä menee? Oletko nainen? Onko hän mies vai?

• Anonyymi

Herkkyys, muiden ominaisuuksien lisäksi, sitä hänessä on. Ja yhteys meillä on.
      Niitä on monenlaisia ja väitän, että tässä yhtetdessä ei ole kaverillista vibaa.

• Anonyymi

Eikö kukaan näe näiden palstaäijän lätinöiden läpi, että hän on se tarinallisuuksien päähenkilö? No ei samalla mentaliteettilla varustetut ainakaan

• Anonyymi

Palstaillaan monesta syystä.
        Mä käyn täällä kun tunteet on niin pinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaillaan monesta syystä.
        Mä käyn täällä kun tunteet on niin pinnassa.

Sinun tapa kertoilla ja larpata naisten tunteita on aika mekaanista ja itseäsi korostavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tapa kertoilla ja larpata naisten tunteita on aika mekaanista ja itseäsi korostavaa

Voi sua.
        Ihaninta on se, että nämä jutut, tilanteet ja kemia katsotaan irl. Aidot kohtaamiset ovat reaalimaailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sua.
        Ihaninta on se, että nämä jutut, tilanteet ja kemia katsotaan irl. Aidot kohtaamiset ovat reaalimaailmassa.

Mitä hemmettiä selität kun servasin sinun kuvitelmat jo.

• Anonyymi

Niin. Minun ihastukseni on mies. Hän on tosin huomattavasti minua nuorempi. Ihastuin häneen heti ensisilmäyksellä.

• Anonyymi

Tiedät miten minut tavoittaa. En pääse yli tästä tunteesta jota tunnen sua kohtaan. Olen sielussasi ja sinä minun. Pidäthän huolta itsestäsi! 💕

• Anonyymi

En halua tavoittaa sinua. Me olemme liian erilaiset ja särmät ottavat toisiinsa. Usein loukkaannun puheistasi. Minulla on helppoa mieheni kanssa. Kaipaan rauhaa suhteessa.
      Uskon, että sinun kanssa voi olla hyvinkin kuitenkin. Ehkä sinun kuitenkin ensin pitäisi päättää, haluatko ylipäänsä seurustella.
      En halua neuvoa ja minulla ei ole varaa neuvoa.

• Anonyymi

Voi olla, että sinä loukkaannut myös minun puheistani.

• Anonyymi

Ai jaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      3033
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1590
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      221
      1345
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      977
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      887
    Aihe