Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
En voi ottaa
36
647
Vastaukset
- Anonyymi
En valitettavasti voi enää ottaa sinuun yhteyttä. Olet kieltänyt sen ettet minusta tykkää vaikka olet osoittanut kiinnostustasi jo pitkään.
Niin se vain meni ettet sinä koskaan minua halunnut oikeasti - Anonyymi
Toivottavasti saat kontaktin häneen. Itselläni on todella huonoja kokemuksia vastaavasta tilanteesta. Voimia!
-Aamu - Anonyymi
Otin jo aiemmin. Torjunta tuli.
- Anonyymi
Ota ihan itse yhteyttä jos kerran tarviit mua
- Anonyymi
Oletko sama ihminen joka uskotteli ummet ja lammet väittäen välittävänsä ja lähti heti mahdollisuuden tullen viettiensä viemänä toisen matkaan? Olin sillon valmis olemaan tukenasi, mutta ymmärräthän ettei tekojesi jälkeen ole edes oikeutta pyytää minulta mitään itsellesi. Menetit sen joka olisi sinulle antanut kaikkensa.
- Anonyymi
What a losssss😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What a losssss😂
Juu ei paljon sureta vaan päin vastoin. Ei auta uikutus.
- Anonyymi
No mä kyl koitin mut ilmeisesti ei ollu toivottu niin antaa sit olla
- Anonyymi
Lopeta nainen jo se miehenä esiintyminen. Alkaa pikkuhiljaa tympimään.
- Anonyymi
Ei ole nainen. Toi on mun ex.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on myös mun EX syystäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on myös mun EX syystäkin
Sen uskon. Syystä se pn myös mun ex ja ikinä en takas ota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks se on sun ex?oliks sil iso?
- Anonyymi
Et kaipaa minua
- Anonyymi
Anna kirjaimet
- Anonyymi
Älä anna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä anna
En vastaa kysymyksiin kirjaimista. Jos oikea henkilö näkee aloituksen, hän fiksuna ihmisenä kyllä ymmärtää.
aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vastaa kysymyksiin kirjaimista. Jos oikea henkilö näkee aloituksen, hän fiksuna ihmisenä kyllä ymmärtää.
aloittajaFiksu aloittaja ymmärtäisi ttei kukaan sinua tunnista tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajaTwin Peaks repeat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajaKirjoitat ihan perus suomea, jossa ei ole mitään tunnisteellista. Ihan mahdoton kenenkään tunnistaa tuosta kirjoittajaa tai kohdetta.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajaNo anna vihje hänestä
- Anonyymi
Tarviit sillon kun sulla menee huonosti sekä rahojen että naisten kanssa. Nähty on se joka kerta. En mene koukkuusi.
- Anonyymi
Miksi nyt? Mitä on meneillään?
- Anonyymi
En voi tänne kertoa.
aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi tänne kertoa.
aloittajaNo kerro edes kenelle tämä aloitus on?
- Anonyymi
Yleensä, jos mies tarvitsee naiselta apua, on joko pelannut rahansa, suree liikaa eroa tai tarvitsee apua lähisukulaisensa hoidossa.
- Anonyymi
Tarviit naista mihin?
Tuli vaan mieleen muutama kysymys...
Autatko itse muita?
Olitko paikalla kun sua olis tarvinnut?- Anonyymi
Toi Juha vaikuttaa aik narsistilta
- Anonyymi
Eikö sinun Juha pitänyt lopettaa se palstailu? 😂
- Anonyymi
Missä hän voi sinuun ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Olet vanhempi minua, lähistöltä?
Kumpa nähtäis.- AnonyymiUUSI
Olen häntä vanhempi ja hän asuu lähistölläni.
aloittaja
- Anonyymi
Laita puhelimeeni jokin merkki että uskallan lähestyä..
- Anonyymi
Tämä oli hyvä, sitä minäkin toivoisin mieheltä jos laittaisi niin uskaltaisin lähestyä
- AnonyymiUUSI
Ei ole numeroasi, joten miten laitan? Mesetä itse minulle.
- AnonyymiUUSI
Hei jos minulle niin olen täällä olemassa sinulle!! Eilen nukahdan enkä käynyt täällä kuin kääntymässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647