https://youtu.be/IYblGMOC10s?si=Uz99VIsQZeeA4mP9
Uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat
Yms muu haukku
Eli ei kannata vaikuttaa Suomessa ja tässä kaupungissa
Elää omaa elämäänsä tekee omaa juttua
Vaikuttakoon muut
Tosta ole mikään muuttunut
3
52
Vastaukset
- Anonyymi
Hakkaa äitiä meillä on todisteet
Nukkuu kuule valehtelija- Anonyymi
Ja mulla on kanttia jutella naamatusten kaupungin valtuuston puheenjohtajan kanssa tosin kuin tää uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta Sossun huoli-ilmossa
Ja kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat Kaupunginjohtaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla on kanttia jutella naamatusten kaupungin valtuuston puheenjohtajan kanssa tosin kuin tää uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua valetta Sossun huoli-ilmossa
Ja kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta vartijat KaupunginjohtajaKirjoita valetta vaan hauku
Todisteet puhuu muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089