Olen niin haaveillut

Anonyymi-ap

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan loppuu

57

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Samat tunteet minulla. Oon jo luovuttanut.

• Anonyymi

Siltä vaikutat 🥺❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä vaikutat 🥺❤️

Ei ollut minulta. Voitko lopettaa kiusaamisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta. Voitko lopettaa kiusaamisen.

Eikä multa !

• Anonyymi

Toivo ja rakkaus on vielä jäljellä.😘

• Anonyymi

Toivokin meni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivokin meni

Mutta suurin niistä on rakkaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ja pysyy ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkautta ei kukaan voi viedä toiselta pois vaikka kaikki muu häviäis ❤️ Sydän on sellainen salainen paikka jossa kokee tuskan, kärsimyksen, piinan, ilon ja onnen hetket. Joskus sitä ei voi vaan näyttää vaan salaa rakastaa😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkautta ei kukaan voi viedä toiselta pois vaikka kaikki muu häviäis ❤️ Sydän on sellainen salainen paikka jossa kokee tuskan, kärsimyksen, piinan, ilon ja onnen hetket. Joskus sitä ei voi vaan näyttää vaan salaa rakastaa😔

Elämä on valintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on valintoja.

Valitsin sinut jo aikoja sitten, et vaan tajua. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitsin sinut jo aikoja sitten, et vaan tajua. Sivusta.

Kerro se minulle sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ihmeessä ei vois näyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se minulle sitten.

Kerron kun näen!

• Anonyymi

Ehkä seuraavassa elämässä välität musta niin paljon että kysyt edes kahville

• Anonyymi

Miehen tehtävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen tehtävä

Sinä annat jokaiselle, joka kysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo. en tod. mieti vähän mitä suustas lasket

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on kyllä ätmi jo synkkää yksinpuhelua

• Anonyymi

Elämässä useinkaan asiat eivät tipu nenän eteen pelkästään haveilemalla, vaan niiden eteen on tehtävä jotakin.

• Anonyymi

Tein osani eilä se riittänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten siihen ei tarvita enää uskoa vaan järkeä ja sanoa itselleen että se siitä sitten. Jos ei toinenkaan tee osaansa niin ei oo kiinnostusta hällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapailut muita. Siinä oli sun osuus.

• Anonyymi

Koska sinä olet viimeksi toiminut millään muulla tavalla kuin painostanut tätä filosofista palstagubbea? Mihinkään en kyllä todellakaan kannusta, eipä sillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten siihen ei tarvita enää uskoa vaan järkeä ja sanoa itselleen että se siitä sitten. Jos ei toinenkaan tee osaansa niin ei oo kiinnostusta hällä.

Niinpä, guben, eli aloittajan kannattaa siirtyä seuraavaa pirkkoa kohti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapailut muita. Siinä oli sun osuus.

Ei hyvää päivää tätä häröilyä. Onko tämä palstan äijä mielestäsi joku muu jolle purat tuntojasi vai? Eikö se ois näin ollen hanskat tiskiin mitä tätä mielenvikaista projisaatiota noudattais

• Anonyymi

Onko pakko tehdä aina uusi aloitus näille? Palstaspämmin sijasta voisit yhdistää saman aloituksen alle näitä toteamuksias.

• Anonyymi

Sä nainen et ole luovuttaja.

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tällä?!

• Anonyymi

Mistä päättelet, että tämä palstalle ihmeelisiä juttuja suoltava äijä on nainen? Ei se kyllä kuule ole petäjään karjuva

• Anonyymi

En osaa puhua. Se on oma ongelmani. Ja siksi pitäisi luovuttaa. Mutta ei pääse pakoon itseään. Siis se kaipaus naiseen on osa minua. En saa sitä loppumaan. Tyhmää.

• Anonyymi

Änkytät vaan menemään. Jos nainen ei tykkää, niin siirryt seuraavaan. Ite olen menossa hampaanpoistoon, omavalintaisesti, kun juurihoito ei tehonnut. Sä vaan teet sen minkä se vaatii jos jotain tässä maailmassa haluat tai tarvit. Et voi odottaa, että nainen hoitaa, ei ole sun äitisi.

Suomalaiset miehet ei ole reippaan oma-aloitteisia. Ei se kerro mitään muuta kun sen, ettei ole osattu kasvattaa lasta kunnolla, vaimon täytyy kai persekkin pyyhkiä.

• Anonyymi

Minä en kaipaa ketään, joten minulle ei kannata tulla juttelemaan! Olen totaalisen kyllästynyt siihen etten saa kulkea rauhassa, enkä käydä kaupassa ilman sitä kautta rantain kertomista! Haluan että projekti loppuu kokonaan, tai menetän elämänhaluni lopullisesti. Pakit tulee satavarmasti, jos kuka tahansa tulee juttelemaan! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa niin laaja-alaisena kuin se aloitettiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kaipaa ketään, joten minulle ei kannata tulla juttelemaan! Olen totaalisen kyllästynyt siihen etten saa kulkea rauhassa, enkä käydä kaupassa ilman sitä kautta rantain kertomista! Haluan että projekti loppuu kokonaan, tai menetän elämänhaluni lopullisesti. Pakit tulee satavarmasti, jos kuka tahansa tulee juttelemaan! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa niin laaja-alaisena kuin se aloitettiin!

Ainoa mitä haluan on saada tehdä itselle mieluista osa-aikatyötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Änkytät vaan menemään. Jos nainen ei tykkää, niin siirryt seuraavaan. Ite olen menossa hampaanpoistoon, omavalintaisesti, kun juurihoito ei tehonnut. Sä vaan teet sen minkä se vaatii jos jotain tässä maailmassa haluat tai tarvit. Et voi odottaa, että nainen hoitaa, ei ole sun äitisi.

Suomalaiset miehet ei ole reippaan oma-aloitteisia. Ei se kerro mitään muuta kun sen, ettei ole osattu kasvattaa lasta kunnolla, vaimon täytyy kai persekkin pyyhkiä.

Elätkö kenties sellaisissa luuloissa että sinut on kasvatettu hyvin ja olet parempi kuin muut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa mitä haluan on saada tehdä itselle mieluista osa-aikatyötä!

Ihan samoin olisin sanonut jo vuonna 2014, mutta minulta vietiin mikä oli tärkeintä hyvinvoinnilleni, vakituinen hyvin mieluisa työpaikka! Ihmisillä on minulle hyvin vähän merkitystä. Tuntuu siltä että kaikki miehet ovat jotenkin avuttomia ja passiivisia osatakseen edes jutella ja koska olin parisuhteessa lähes puhumattoman miehen kanssa, en toista samanlaista elämääni enää halua. Seksistä kanssani on kenenkään turha haaveilla, sitä mahdollisuutta ei ole eikä koskaan tule! En tarvitse ystävääkään, koska tykkään liikkua yksin! Haluan tehdä töitä ja olla töiden jälkeen yksin. Elämä on ihanaa ja helppoa, kun kukaan ei vaadi minulta mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanallakaan tuossa ilmaissut että odotan naisen tekevän jotain. Eikä puhumattomuus omalla kohdalla johdu siitä että änkytän tai että pelkään edes änkyttäväni.

• Anonyymi

"Saisit hävetä, jos olet kasvattanut lapsistasi jopa tarkoituksella surkimuksia...."

Väitätkö että tuon kirjoitti aikuinen ihminen? Haukut surkimukseksi ihmisiä netissä anonyymisti. Haloo! Sinulla itselläsi ei ole mitään käytöstapoja.

• Anonyymi

Se on juuri näin AP jos olet hän.
        Jos ei osaa puhua, syntyy varmasti isojakin väärinkäsityksiä jos tapaa pikaseltaan vieraan ihmisen. Ja sitten hyvin merkityksellisenä lisänä kaikki temput, ilkeydet ja outoudet.
        Josko olisi jo riittävästi näissä murhetta kannettavaksi itsellesi?
        Mikä saa edelleen kuvittelemaan, että toinen painaisi villaisella kaiken ja lähestyisi sinua tässä elämässä. Lähestymiseen ei ole mitään järki syytä.
        Kaipauksesta ei tässä ole kysymys vaan kiusanteosta ja pakkomielteestä.

• Anonyymi

Mistä sinä haluaisit puhua sille naiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanallakaan tuossa ilmaissut että odotan naisen tekevän jotain. Eikä puhumattomuus omalla kohdalla johdu siitä että änkytän tai että pelkään edes änkyttäväni.

😆😅👍

Ei tainnut nyt mennä teillä tässä jakeluun mitä tarkoitin. Eikä ihme noista hyökkäävistä kommenteista päätellen.

Siis takas nurkkaan vaan häpeämään, niin elämä jatkuu!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samoin olisin sanonut jo vuonna 2014, mutta minulta vietiin mikä oli tärkeintä hyvinvoinnilleni, vakituinen hyvin mieluisa työpaikka! Ihmisillä on minulle hyvin vähän merkitystä. Tuntuu siltä että kaikki miehet ovat jotenkin avuttomia ja passiivisia osatakseen edes jutella ja koska olin parisuhteessa lähes puhumattoman miehen kanssa, en toista samanlaista elämääni enää halua. Seksistä kanssani on kenenkään turha haaveilla, sitä mahdollisuutta ei ole eikä koskaan tule! En tarvitse ystävääkään, koska tykkään liikkua yksin! Haluan tehdä töitä ja olla töiden jälkeen yksin. Elämä on ihanaa ja helppoa, kun kukaan ei vaadi minulta mitään!

Inhottavaa kun laitoin ulkomaalaisen työnvälitystoimiston sivuille tiedot lastenhoitotyöstä, niin sieltä tuli tarjous kahden lapsen hoitamisesta, vaikka olin ilmoittanut toisin! Sekin liittyy projektiin ja tiettyihin kahteen henkilöön! Hyi, koen kaiken tuollaisenkin kiusaamiseksi! Voin todella huonosti ja olen voinut kymmenen vuoden ajan. Projekti on lopetettava välittämästi tai muuten menetän elämänhaluni lopullisesti! Se on tuntunut aina kiusaamiselta ja luvattomasti yksityiselämään puuttumiseksi! Ainoa mitä se on saanut aikaan on paha olo monella tapaa ja se on varmistanut sen monin kerroin, että yksin oleminen on minulle ainoa oikea vaihtoehto!

• Anonyymi

Totta kai osaat puhua. Mulle ainakin osaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai osaat puhua. Mulle ainakin osaat

Molemmat osataan ainakin tähän hätään riittävästi. Ja yhdessä jutellessa opitaan paremmiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhottavaa kun laitoin ulkomaalaisen työnvälitystoimiston sivuille tiedot lastenhoitotyöstä, niin sieltä tuli tarjous kahden lapsen hoitamisesta, vaikka olin ilmoittanut toisin! Sekin liittyy projektiin ja tiettyihin kahteen henkilöön! Hyi, koen kaiken tuollaisenkin kiusaamiseksi! Voin todella huonosti ja olen voinut kymmenen vuoden ajan. Projekti on lopetettava välittämästi tai muuten menetän elämänhaluni lopullisesti! Se on tuntunut aina kiusaamiselta ja luvattomasti yksityiselämään puuttumiseksi! Ainoa mitä se on saanut aikaan on paha olo monella tapaa ja se on varmistanut sen monin kerroin, että yksin oleminen on minulle ainoa oikea vaihtoehto!

Projektin suunnittelijat tekivät kauhean virheen siinä, etteivät he kysyneet minulta mitään siitä mitä tulevaisuudeltani haluan. Luulivat minun ajattelevan samoin kuin he itse ja siksi tekivät kauhean virheen jo heti alussa! Ja virheeltä projekti on tuntunut koko ajan minun näkökulmasta! Mitä kauemmin se on jatkunut ja mitä kauemmin olen joutunut olemaan ilman työtä, sitä huonommaksi vointi on mennyt! Ihan kuin olisitte halunneet minun menettävän elämänhaluni kokonaan! Kuolema on ollut mielessä joka päivä, jolloin olen joutunut kokemaan kautta rantain kertomista! Sen on ihan pakko loppua, tai muuten olette vastuussa kuolemastani!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat osataan ainakin tähän hätään riittävästi. Ja yhdessä jutellessa opitaan paremmiksi

Turha havitella kuvitteellista täydellisyyttä. Valmiiksi ei tulla koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Projektin suunnittelijat tekivät kauhean virheen siinä, etteivät he kysyneet minulta mitään siitä mitä tulevaisuudeltani haluan. Luulivat minun ajattelevan samoin kuin he itse ja siksi tekivät kauhean virheen jo heti alussa! Ja virheeltä projekti on tuntunut koko ajan minun näkökulmasta! Mitä kauemmin se on jatkunut ja mitä kauemmin olen joutunut olemaan ilman työtä, sitä huonommaksi vointi on mennyt! Ihan kuin olisitte halunneet minun menettävän elämänhaluni kokonaan! Kuolema on ollut mielessä joka päivä, jolloin olen joutunut kokemaan kautta rantain kertomista! Sen on ihan pakko loppua, tai muuten olette vastuussa kuolemastani!

Niinpä, inhottavia tekoja oot tehny ja itekin sen tiedät. Voisko ne jo lopettaa? Ja vaihteeks kohdata avoimesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elätkö kenties sellaisissa luuloissa että sinut on kasvatettu hyvin ja olet parempi kuin muut?

Mikä sinua sikke vaivaa kun tinkaat tämän naisena esiintyvän äijän kanssa milloin mistäkin ha vuoroin maanittelet samaa nsiens esiintyvää jannua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua sikke vaivaa kun tinkaat tämän naisena esiintyvän äijän kanssa milloin mistäkin ha vuoroin maanittelet samaa nsiens esiintyvää jannua?

Sieltä kautta haetaan mm kaikki julkisen alan työ_paikat. Kannattaa pysyä kuulolla kookoo

• Niin se loppuu, kun kaikilla on jo joku.

• Anonyymi

Jos katselee vain muualle on naisenkin todella vaikea lähestyä. Mulla menee jo koko elämä ihan sekaisin tän touhun kanssa.

• Anonyymi

Mies pelkää, että luulet hänen kuvittelevan liikoja itsestään Lähesty paskapaperirullan kanssa imelä hymy naamalla, niin onnistut kun mies tajuaa kelpaavansa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies pelkää, että luulet hänen kuvittelevan liikoja itsestään Lähesty paskapaperirullan kanssa imelä hymy naamalla, niin onnistut kun mies tajuaa kelpaavansa!

Just!

• Anonyymi

Ketä haikailet? Täytynyt olla syvät tunteet

• Anonyymi

Minusta tämä palstagubbe kirjoittaa mutkan kautta itsestään, mutts sehän on makuasia sano

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe