Jos sinä Grilli Kivelän yrittäjä satut lukemaan tämän viestin niin toivottavasti tekisit konkurssin mahdollisimman nopeasti ja tilalle tulisi yrittäjä jota oikeasti kiinnostaa asiakaspalvelu ja joka pitäisi grillin auki. Asun Raisiossa ja olen satunnaisesti yrittänyt tulla grillillenne syyskuusta asti mutta aina kun olen yrittänyt tulla teille niin valot on sammuksissa ja grilli kiinni. Niin kuin esim tänäänkin 29.1.2025.
Korona aikana kyllä riitti itkua ja protestointia hallitusta kohtaan ja silloin yritinkin käydä teillä mahdollisimman useasti tukeakseni teitä. Nyt kun korona on taakse jäänyttä elämää ja grilliä voisi pitää aukin niin ylläri ylläri ette olen koskaan auki.
Tekisi mieleni sanoa rumasti mutta antaa olla, sen tiedän että jos tulevaisuudessa tekee mieli grilliruokaa niin pakko on suunnistaa Turkuun ja toivoa että Kivelän grillille tulisi uusi asiakasystävällinen yrittäjä joka pitäisi grillin ovensa auki asiakkaita varten.
Grilli Kivelä
14
321
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat jonkun persun nakkamakkaroita maahanmuuttajat tekevät senkin paremmin
- Anonyymi
Saman huomannut. Esim joulun aikaan ei ollut lainkaan auki.
Myös tiistaisin kiinni ja muutenkin sulkee ovensa jo klo 20:00.
Muistan ajan kun esim. viikonloppuisin grilli oli auki puoleenyöhön asti.
No silloin olikin alkuperäiset Kivelät pitämässä grilliä.
Nykyiset yrittäjät taitavat saada sen verran tukiaisia valtiolta että on varaa pitää grilliä suljettuna.
Tai sitten on muuten vaan pinkka kunnossa ja grilliyrittäjänä oleminen on vain pelkkä harrastus jota voi tehdä silloin kun itseään huvittaa.- Anonyymi
Grillin omistaja päättää, mitä grillillä tapahtuu milloinkin.
Se ei ole mikään kunnallinen palvelulaitos.
Niin toimii kapitalismi, etkö ole huomannut ?
Ja terveysnäkökulmalta katsoen, se vain edistää ihmisten terveyttä, kun on suljettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grillin omistaja päättää, mitä grillillä tapahtuu milloinkin.
Se ei ole mikään kunnallinen palvelulaitos.
Niin toimii kapitalismi, etkö ole huomannut ?
Ja terveysnäkökulmalta katsoen, se vain edistää ihmisten terveyttä, kun on suljettu.Näin se juurikin on. Netistä löytyy aukioloajat joten turhaan ei paikan päälle tarvitse mennä. Yrittäjät kyllä tietävät milloin kannattaa pitää auki ja milloin ei. Aloittelevat yrittäjät haukkaavat usein liian ison palan, ollaan aamusta iltaan auki ja parin kuukauden päästä iskee uupumus ja talous sakkaa. Sitten on nämä mamulat, puoli sukua suurin osa pimeästi työskentelee.
Eräässä mamupaikassa olin syömässä kun tarkastaja tuli paikan päälle. Kuulin kun takaovesta pari tyyppi lähti samantien ja omistaja oli unohtanut kokonaan kielitaitonsa.
- Anonyymi
Kukas sen nykyään mahtaa omistaa? Kävin siellä joskus vuosia vuosia sitten ja oli silloin kuivat makkaraperunat.
- Anonyymi
Yhden asikkaan takia ei kannata grilliä auki pitää ja grilliltä saatava ruoka on epäterveellistä kaiken lisäksi niin eniten tästäkin hyötyvät asiakkaat. Näitä grilliruokia voi myös itse valmistaa kotona niin ei tarvitse mihinkään lähteä yhden nakin takia.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa että grillejä pyöritetään minimihenkilökunnalla ja he ovat ihan tavallisia ihmisiä jotka haluavat myös vapaa-aikaa. Vai olisitko sinä töissä 7 päivää viikosta aamusta iltaan? Aukioloaikojen laajentaminen tarkoittaisi lisähenkilökunnan palkkaamista ja lisää kuluja joita tod.näk myynnillä ei paikata.
- Anonyymi
Vinkkinä, netistä ja somesta kannattaa katsoa aukioloajat. Vai onko se ihraperseelle liian vaikeaa? Aivot tukossa rasvasta?
- Anonyymi
Muista boosterit
- Anonyymi
No onneksi on valinnan vapaus ja Raisiossa on toinenkin grilli eli Aito grilli joka sentään viitsii pitää paikkaa auki.
- Anonyymi
Raision paras grilli on Kaanaan grilli.
- Anonyymi
Oli. Omistaja vaihtui syksyllä, ei ole sapuskat entisenlaisia.
- Anonyymi
Kunnon kebappi o parempaa.
- Anonyymi
Mä en oo koskaan kabeppista pitänyt kun jotenki toi Turkilainen ruoka ei iske muhun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886