Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja kertokaa pääosin ihan mitä vaan laitos tarinoita mistä vaan ympäri suomea

17

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan varoituksen sana ettei pidä uskoa sitten näitä laitoksen pahoista ihmisistä. Laitoksiin joutuu ongelmalapsia ja totuus on se että joka kuritta kasvaa niin kunniatta kuolee. Laitosnuoret vääntää kurin ja ohjauksen kaltoinkohteluksi koska ensimmäistä kertaa heille asetetaan rajat. Toivottavasti kaverisi oppii kunnioittamaan ihmisiä ja kasvaa hyväksi veronmaksajaksi

• Mut eiks jotkut ohjaajat oo esim iha vitun keiloja

• Anonyymi
        Laitospentu kirjoitti:

Mut eiks jotkut ohjaajat oo esim iha vitun keiloja

Ei ole. Toki yksi tuhannesta toki saattaa olla väärässä ammatissa, mutta harvoin

• Anonyymi
        UUSI
        Laitospentu kirjoitti:

Mut eiks jotkut ohjaajat oo esim iha vitun keiloja

Mistähän aloittaja puhuu? Jos Paiholassa on sairaala, niin kylläpä pitää olla hyvin piilotettu.
        Taidat olla todella kovasti hoidon tarpeessa.

• Anonyymi

Yhden laitosnuoren tiedän ja laitoksessa ollessaan haukkui pystyyn koko lafkan mutta aikuistuessaan ymmärsi että oli itse piru nuorena ja häntä kävi sääliksi mitä muut joutui kestämään

• Anonyymi

No ymmärtää ton jos on paha olla tai vituttaa ja joudut olee 4seinän sisällä nii et sä sun pahaa oloa voi purkaa oikeen muihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ymmärtää ton jos on paha olla tai vituttaa ja joudut olee 4seinän sisällä nii et sä sun pahaa oloa voi purkaa oikeen muihin

Totta, pitäisi olla joku ulkoaitaus virikkeineen kuten elukoilla etteivät käy päälle

• Anonyymi

Kummittelloo, kannattaa puhtaat bokserit pakata matkaan :D

• Siis jos kehtaisit avata asiaa vähä enemmä

• Anonyymi
        Laitospentu kirjoitti:

Siis jos kehtaisit avata asiaa vähä enemmä

No kummittelee

• Anonyymi

Ihan OK paikka.
      Karjalan auschwitz

• Anonyymi
      UUSI

Joensuulainen muusikko legenda oli Paiholan sairaalassa. Kulttihahmo. laulaja, kitaristi ja laulunkirjoittaja.

• Anonyymi
      UUSI

Höpö höpö

• Anonyymi
      UUSI

SIellä joutuu nuoret navettahommiin aikaisin aamulla. Se on hyvä, niin oppivat työntekoon. Aamulypsylle klo 05.00 ja iltalypsy 19.00. Siihen navetan puhdistus- ym karjanhoitotyötä pitkin päivää. Parasta totutella lehmän paskan hajuun.

• Anonyymi
      UUSI

Mikä laitos paiholassa muka on? Pöpiläkin lakkautettiin jo aikoja sitten.

• Anonyymi
        UUSI

Paikkis on sen laitoksen nimi

• Anonyymi
      UUSI

kiitos kysymästä.
      Olen käynyt Paiholan hullujenhuoneella useasti. Siellä on ahdas hissi ja kaikki ovet lukossa. Kaikilla samanlaiset vaatteet, ettei hullut tiedä kuka on hoitsu tai lääkäri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe