Mitä mieltä olette maailmanpoliittisen tilanteen kärjistymisestä ja siitä, että Trump aikoo ottaa Kanavan takaisin hallintaansa historiallisen oikeutuksen perusteella.
Näin sontaseppona on vaikea olla mitään mieltä kun pulsukaverin kepukka sojottaa pakoputkessa,uutta näin yleensä ottaen jos tuontiviinoja ei harrasta, ei vaikuta Pirkan hintaan.
Asd
Trump ja Panaman kanava
6
150
Vastaukset
- Anonyymi
Trump oli nuorena sontaseppo ja hevostelija Maikkulasta. Panaman kanava ei riitä. Seuraava kohde on Maikkulan ränni.
- Anonyymi
Ainoa kanava joka kiinnostaa on pulsukaverin ruoansulatuskanava- pakoputkesta päin avarrettuna. Sieltä tulee välillä musta pikajuna ilman valoja suoraan naamaan
- Anonyymi
Olihan se Juha Vainiokin. Otti kantaa musiikkikappaleellaan Panaman Konsuli.
- Anonyymi
Minä olin öljystärikas Abdullah pienessä sievässä.
Niin tuli vuoroni olla jonossa hoitolaan vievässä.
Lääkäri korvaani kuiskutti
hoitaja suoneeni ruiskutti,
Aaavikkomaisemaa keltasta mä vain katselin teltasta.
. Juha Vainio.
- Anonyymi
Minä en oikein tiedä, kunhan ei vaikuta maailman markkinoiden alumiini tai öljyn hintaan niin ei meillä sontiksilla ole mitään hätää.
- Anonyymi
Tuskin edes olet sontaseppo. Pilailet vain meidän vähäosaisten kustannuksella. Eikö se ole melko julmaa?
>:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000