Mitä mieltä olette maailmanpoliittisen tilanteen kärjistymisestä ja siitä, että Trump aikoo ottaa Kanavan takaisin hallintaansa historiallisen oikeutuksen perusteella.
Näin sontaseppona on vaikea olla mitään mieltä kun pulsukaverin kepukka sojottaa pakoputkessa,uutta näin yleensä ottaen jos tuontiviinoja ei harrasta, ei vaikuta Pirkan hintaan.
Asd
Trump ja Panaman kanava
6
191
Vastaukset
- Anonyymi
Trump oli nuorena sontaseppo ja hevostelija Maikkulasta. Panaman kanava ei riitä. Seuraava kohde on Maikkulan ränni.
- Anonyymi
Ainoa kanava joka kiinnostaa on pulsukaverin ruoansulatuskanava- pakoputkesta päin avarrettuna. Sieltä tulee välillä musta pikajuna ilman valoja suoraan naamaan
- Anonyymi
Olihan se Juha Vainiokin. Otti kantaa musiikkikappaleellaan Panaman Konsuli.
- Anonyymi
Minä olin öljystärikas Abdullah pienessä sievässä.
Niin tuli vuoroni olla jonossa hoitolaan vievässä.
Lääkäri korvaani kuiskutti
hoitaja suoneeni ruiskutti,
Aaavikkomaisemaa keltasta mä vain katselin teltasta.
. Juha Vainio.
- Anonyymi
Minä en oikein tiedä, kunhan ei vaikuta maailman markkinoiden alumiini tai öljyn hintaan niin ei meillä sontiksilla ole mitään hätää.
- Anonyymi
Tuskin edes olet sontaseppo. Pilailet vain meidän vähäosaisten kustannuksella. Eikö se ole melko julmaa?
>:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.878071Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m906084Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875567Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675496Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134730Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232498Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys362208Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51349Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71344Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa441190