Fleda leikattu!

IIK!

Nyt se on mennyt leikkaan fledan!!! IIK!!!

16

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pörje

      Naurettavaa... tuo todistaa jälleen kerran että te "goottipissikset" vain ajattelette sitä ville valoa, sen ulkonäkö on näköjään tärkeämpää kuin itse musiikki. Ja sitten väitätte että ette ole pissiksiä. Naurettavaa.

      • Hauskinta pissiksissä on se, että ne väittävät etteivät ole pissiksiä


      • lilylazer

        Musiikki on tärkeintä, mutta kun bändiä oikein kovasti fanittaa, niin jossain vaiheessa siitä tulee myös harrastus.
        Kyllä minua ainakin kiinnostaa, jos Ville leikkaa hiuksensa. Ja jos sinua ei kiinnosta, niin voit ihan rauhassa sivuuttaa asian ihan kokonaan, turha sitä tänne on tulla urputtamaan.

        Aijuu, jos se tekee sinut oikein onnellisesksi, niin voin sitten olla vaikka "goottipissis."


    • tyttö

      ehkäpä toi tyyppi ei ollut tosissaan. Tai siis, kuka tosissaan kirjottas IIK?
      Ja älä yleistä. Ei me kaikki olla pissiksiä. En mä ainakaan.

      • Ja minä olen Kekkosen Urho....


      • tyttö
        Pellemeininki kirjoitti:

        Ja minä olen Kekkosen Urho....

        No aika urpo sä kyl oot.


      • tyttö kirjoitti:

        No aika urpo sä kyl oot.

        Kuuleppas tytteli, sulle tuli pieni kirjoitusvirhe. Se on Urho eikä Urpo.


    • vilkkubaba

      mitä välii sil on

      • tyttö

        ja mitähän järkee olis sanoo sua urhoks?


      • tyttö kirjoitti:

        ja mitähän järkee olis sanoo sua urhoks?

        todellakaan tiedä miksi vilkkubabaa pitäisi sanoa urhoksi


      • tyttö
        Pellemeininki kirjoitti:

        todellakaan tiedä miksi vilkkubabaa pitäisi sanoa urhoksi

        Tarkotin oikeestaan sua,pellemeininki. Musta se "urpo" kuvaa sua paremmin ku "urho"


      • vilkkubaba
        Pellemeininki kirjoitti:

        todellakaan tiedä miksi vilkkubabaa pitäisi sanoa urhoksi

        miks mua pitäs sanoo urhoks ???!!?? mitä helvettiä


    • Joe

      Kyllähän tuosta tyhmempikin huomaa että tuo oli vitsillä kirjoitettu. On se kumma kun teillä ei sitten leikkaa millään. Ei millään pahalla mutta tuntuu vaan niin kummalta että ihmiset täällä on näinkin sokeita. Anteeksi tilitykseni.

      • Milla

        Mikä on pissis? Joku uus sana jollekii höyrypäälle vai?

        Voin sanoa, et villestä tuli tosi miehekkään näkönen kun se leikkas sen hiukset. Jos joku vaa ulkonäön takia tykkää jostain musasta, ni sit saa ihan vapaasti olla pissis(what ever it means)


      • heartagramgirl
        Milla kirjoitti:

        Mikä on pissis? Joku uus sana jollekii höyrypäälle vai?

        Voin sanoa, et villestä tuli tosi miehekkään näkönen kun se leikkas sen hiukset. Jos joku vaa ulkonäön takia tykkää jostain musasta, ni sit saa ihan vapaasti olla pissis(what ever it means)

        Milla,jos et tiiä mikä on pissis,ni et oo kyllä missannu mitään. :)


    • minna

      onhan se aika hassua ku se meni ja leikkas, ku villen on oppinu tietään pisempi hiuksisena, ite ainaki tykkäsin siitä hiukkasen enemmä ennen, niinku biiseistäki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe