Olen 31 v sinkkumies. Muutin väliaikaisesti Ouluun töihin, Asun Siskoni kanssa (28v) Koska tämä työ täällä kestää noin 3 kk niin ei järkeä hankkia omaa kämppää tuolle ajalle ..Meidän tämä sisar rakkaus tai miksikä tätä voisi kutsuakkaan sai alkunsa joulu aattona 2024. Vietimme joulun silloin kahden kun molemmat olemme sinkkuja.
Joulu aattona saunoimme pariin kertaan, aiemmin iltapäivällä ja sitten vielä yöllä jolloin menimme yhdessä saunaan, Vietimme joulun vanhempiemme talossa koska he olivat joulun poissa suomesta, samalla koiravahtina toimimme.
Joulun aatto yönä ennen saunomista olimme ottaneet jo terästettyä joulu glögiä useampia lasillisia. saunaan päästyämme siskoni innostui humalassa värkkäämään oluen kanssa, Kaatoi sitä minulle päähän sitten loppupeleissä kun aikansa siinä uhkaili sen tekevän, Itse en sitä uskonut että tekisi mutta teki se sitten ja siitä minäkin kai sitten sain inspiraation ja kaadoin myös hänen päällensä olutta myös.
siitä se sitten kaikki lähtikin ajautumaan siihen että käsi ensin siskoni tisseille, ja myöhemmin meni sitten alakertaankin. Lopuksi meni siihen että siinä lauteella olinkin jo siskoni päällä. Ja sittenhän jo arvaakin jos kaksi alastonta ihmistä päällekkäin että miten siinä loppupeleissä käy vaikka kyseessä onkin sisko.
Myöhemmin sitten paljastuikin että siskolla oli ollut pientä himoa ,siihen mitä siellä keskenään tapahtuikin, ilmeisesti alkoholilla oli osa syy ollut myös, ja varmaan itsellä myös oli kun uskalsin mennä päälle vaikka varmaan tiesin että voi alkaa seisoa siinä tilanteessa itselläni., Nyt kun tässä asuttu yhdessä noin kuukausi ,niin ei ole jäänyt ainoastaan joulun ajan tekemiseen tuo homma. On tehty sitä muutamia kertoja täälläkin nyt kummankin ehdotuksesta, eikä aina edes olla oltu humalassa silloin kun olemme siihen päätyneet.( jatkan kertomusta kunhan on enemmän aikaa myös lisää tuosta joulunaja jutusta)
Sisar rakkautta
24
4818
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan innolla.olet onnenpoika, kateeksi käy.
- Anonyymi
no joo noinkin kai voisi sanoa,,, ja kumpikin omasta tahdostaan olemme noin kumpikaan ei pakota toista tekeen jos ei haluta
- Anonyymi
Merkillistä, siskosi nimikin näyttäisi olevan Sisko.
Ihanaa kiimaa,minä olen serkkuni kans
- Anonyymi
itsellä lähes samanlainen sattuma kuin tuolla kirjoittajalla mutt se oli vain viikonlopun mut ikäni sen muistan
- Anonyymi
Ihanalta kuullostaa.
Itsellä ei ole kokemusta tosin.
Mutta mieluusti osallistuisin vaikka kimppaan.
M42 Satakunta - Anonyymi
Aikuisten kesken ja vapaaehtoisesti, asia ok.
- Anonyymi
se on juurikin noin, jos ja kun molemmat haluaa niin kuka sen voi estää jos keskenään tekevät mitä haluavat,, kuin paljon tuollaista on nykypäivänä jotka ei kirjoittele minnekkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on juurikin noin, jos ja kun molemmat haluaa niin kuka sen voi estää jos keskenään tekevät mitä haluavat,, kuin paljon tuollaista on nykypäivänä jotka ei kirjoittele minnekkään
Luulen että netin vuoksi tuo voi olla jopa vähän yleistynyt kun tietoa on tullut lisää mm. ehkäisystä. Silloin kun itse olin vielä nuori, ehkäisy ja muut asiat oli kyllä kiven alla ja piti turvautua esimerkiksi pakastepusseihin koska ne oli halpoja ja niitä sai yhdessä paketissa varmaan satoja. Silloin vielä ei saanut edes ehkäisypilleriä ilman vanhempien lupaa. Ennenkuin joku tyrmää niin nuo oli kestäviä, eivät kahisseet ja toimivat hyvin ja voi itse käydä kokeilemassa jos epäilee. Meille ei myöskään lapsia tullut vaikka käytännössä joka päivä käytettiin ehkäisyyn. Tuo vinkki tuli tavallaan kiertotietä naapurilta joka siskonsa kanssa mietti että voiko karkkipusseista, jotka on siis lyhennettyjä versioita pakastepusseista, saada kumiliimalla tehtyä pidempiä kortsuja! Tajusin heti että karkkipussit oli lyhennettyjä versioita ja sanoin että eikö olisi paras ostaa niitä pitkiä versioita. Mutta samana iltana se kun kumpikin tuota uteli ja oltiin nuoria ja tyhmiä, tajusin että se kertoi välittömästi mulle että he olivat olleet yhdynnässä ja tarvitsivat itse ehkäisyä vaikka muka vain puolihuolimattomasti ja ihan muka vaan kaverin puolesta kysellen ottivat tuollaisen asian esiin.
Kerro lisää
- Anonyymi
vkl oli arctic lapland rallit niin yövyin siskon ja sen poikakaverinluona,, kuulin kun ne yöllä ja aamulla lemmiskeli makkarissaan ,,hyvälle kuulosti
- Anonyymi
Siis siellä saunassa panimme ensikertaa, siinä vaan sitten ajattelin että se oli tässä, humalan tuomaa rohkeutta, Mutta samana yönä sitten vielä päädyimme jatkamaan petipuuhia keskenään makuuhuoneen sängyssä. Sänky oli huomattavasti parempi paikka kun saunanlaude. Ensin panin takaapäin mutta pienessä kännissä ei ihan herkästi laukea niin vaihdoimme asentoa, siskoni Tiina (nimi muutettu ) kääntyi selälleen ja mä tulin sitten siihen päälle , ja siinä asennossa teimme sitten loppuun sen jutun. sen jälkeen menimme pesuhuoneeseen peseen vehkeet puhtaiksi.
Istuimme sitten vielä hetkeksi olohuoneen sohvalle juomaan illan viimeisiä juomia ja samalla sitten juteltiin tästä tapahtuneestakin. Sovimme siinä kaikki jutut keskenään että ei kummallakaan tule pahaa mieltä tai morkkista.
Kun saimme juomat juotua päätimme mennä yöunille, sovimme että voimme nukkua samassa sängyssä ettei monia petivaatteita sitten tarvitse pestä kun poistumme vanhempiemme talosta. Itse aamulla heräsin ennen Tiinaa ja nousin ja käytin koiran ulkona. Laittelin sen jälkeen sitten aamupalaa pöytään, Tiinakin sitten sieltä heräili pikkuhiljaa. Söimme siinä sitten aamupalan kaikessa rauhassa jutellen niitä näitä samalla. Päivä siinä oltiin vaan, ja kummankin kavereita kävi kahvittelemassa päivän mittaan. sovimme että tapaninpäivänä sitten baariin vähä katseleen tuttuja. Iltapäivällä lämmiteltiin Tiinan kanssa jouluruokia lounaaksi. Sitten tapaninpäivän iltana menimme paikalliseen olivers corneriin iltaa istuun porukalla , Tiina ja sen kaverit meni toiseen paikkaan välillä käymään, me ukot jäätiin sinne sitten keskenään istumaan ja juomaan ja juttelen. siitä sitten yön tunteina kaikki lähdimme kotiinpäin, Itse menin vanhempiemme talolle, ennen nukkumaan menoa käytin vielä koiran pihalla, sillä aikaa Tiinakin oli saapunut jo sinne, Kysäisin Tiinalta sitten että et löytänyt seuralaista sieltä ilmeisesti sinäkään, Kertoi että eräs tuttu siinä oli mutta se katosi enkä enää sitä löytänyt ,Kumpikin oltiin pikku humalassa, mutta ei paljoa, Tiina meni peseen meikit pois kasvoiltaan, itse riisuuduin ja menin makkariin ,kohta sinne Tiinakin saapui jo. Hetken aikaa juteltiin illan kulusta, Siinä sitten pienessä humalassa lähennyin Tiinaa ja samalla kysyin että miten olisi pieni juttu näin joulun päätteeksi ;)Tiina siinä sanoi että sovitaanko että aamulla sitten, mutta nyt niin väsy että ei jaksaisi alkaa, päätimme sitten niin ja laitoimme unille. Aamulla heräsin yhdeksän jälkeen, kävin vessassa aamu pissalla ja juomassa vettä. menin takaisin petiin, Tiinakin siinä pikku hiljaa heräili sitten, kävi sekin vessassa ja tuli takaisin, pieni hymy kasvoilla, ilmeisestikin huomasi minunkin pienen hymyn naamalla. Arveli kai että muistan mitä yöllä sovittiin. Olin jo peitonalla puolivalmiina siihen, kun pieni aamu Kankkunen oli vaikka ei kovin juotukaan, Siinä sitten jonkin ajan päästä teimme sen kummankin halusta mitä illalla sovimme. Siitä pesun jälkeen sitten aloimme yhdessä laittamaan taas aamupalaa ja sen jälkeen käytin koiran taas ulkona,
Ulkoa tultuani Tiina kertoi laittaneensa sauna lämpenemään, vajaa tunti siitä niin pääsimme saunomaan, Menin ensin sinne ja ajattelin siinä että ei taida Tiina tulla nyt yhdessä, hetkenaikaa siellä yksin olin niin tuli se Tiinakin sinne. Nousi lauteelle istuen viereeni niin sanoin että arvelin että et viitsi tulla yhdessä. Sanoi vaan että mitä tässä mitään ujostelemaan enää kaikki on nähty ja tehty. Tiina nakkeli löylyä sen verran paljon että minun oli pakko mennä peseytyyn välillä. Peseydyin ja menin takaisin saunaan, Tiina siellä nojaili rentona seinää vasten, mitään peittelemättä ja ujostelematta. Tiina vaan sitten naurahti kun varmaan huomasi että mihin katseeni hänessä kiinnittyi kun tulin saunaan. Mitään kiertelemättä sanoi siinä että no mille se näytti , Eipä siihen muuta voinut sanoa näin heteromiehenä että ihan kivaltahan tuo näyttää ja tuntunutkin hyvälle näin joulun alla :) Tiina siihen tuumasi vaan että no mikäpä siinä ei mitään ongelmaa ole itselläni ainakaan tästä joulusta, vaikkakin erilainen kuin muut joulut olleet, mutta se mennyt näin ja ei ainakaan itselläni ole morkkista tekemisistä. Siinä sitten halasin Tiinaa lauteella tuon juttelemisen jälkeen ja tietysti käteni meni Tiinan rinnanpäälle .Tiinan katse kertoi kaiken ennen kuin ehti sanoa mitään.
Sanoi siinä sitten vaan että tuleeko minulla jouluaaton tapahtuma mieleen taas tässä kun tissiäni kosket noin suoraa. Nyökyttelin vaan päätäni merkiksi että ei se huonoa tekisi , ja huomasi siinä minun etumuksen heränneen, Menimme kuitenkin pesuhuoneeseen suihkuun ja siellä sitten vielä kertaalleen teimme , joulureissun aikana emme sitten enää tehneet, Tiina lähti sitten lauantaina kotiin Ouluun koska työt kohta alkoi sillä taas. Minä muutin tammikuussa siten Tiina kämppään kun töihin menin Ouluun hetkeksi. Siellä sitten muutamasti olimme myös yhdynnässä.
(tiedän että tästä tulee jutusta tulee sanomista täällä. mut ok - Anonyymi
Olen kuullut että äitinsä uusi miesystävä käy naisen tyttöä hoitelemassa, tyttö asuu tämän isäpuolen asunnossa vuokralla, ilmeisestikin maksaa vuokraa osaksi niin , mutta tuossahan ei sillälailla mitään outoa kun vaan on isäpuoli eikä hänen oikea isänsä.
Kerro ihmeessä lisää
Olin 32 vuotias ja juuri eronnut. Olin kesälomalla perheemme mökillä ja kaksi vuotta nuorempi siskoni tuli mökille karkuun viettämään 30v synttäreitä. Hän ei halunnut mitään juhlia mitä hänen keverinsa olivat hänelle järjestämässä. Päivä meni rannalla ja aurinkoa ottaen. Alkuillasta teimme ruokaa ja katselimme elokuvaa. Sisko pyysi minua lämmittämään saunan. Elokuvassa oli juuri rakastelukohtaus kun lähdin lisäämään puita saunaan. Sisko kiusoitteli että alkoko seisomaan kun pitää lähteä saunalle? Sanoin ettei nyt noin pienestä viel stondaa. Ja sanoin että taitaa siskon omat paikat olla kuumana ja märkänä. Saunalla kun lisäsin puita kiukaaseen mietin siskoani ja kuinka hyvältä hän päivällä näytti keltaisissa bikineissä vaaalea pitkä tukka ponnarilla. Sisko oli koko nuoruutensa voimistellut ja hänellä oli upea vartalo. Menin takaisin mökkiin ja katsoimme elokuvan loppuun. Sanoin että menen saunaan. Riisuin vaatteeni ja kävin suihkussa ja menin saunaan. Heitin löylyä ja nojasin seinään samalla munaani hieroen. Sitten kuulin kuinka siskoni huusi saunan ovelta että haittaako jos tuun samaan aikaan? Vastasin että ei ja samalla mielessäni kirosin kun en saanutkaan rauhassa vetää käteen. Pian sisko sammutti suihkun ja yllätyksekseni tuli saunaan alasti. Noin B koon rinnat ihanat nännit vaaleilla nänninpihoilla ja posliini alapää. Sisko istui lauteille ja sanoi että tuli tarkistamaan olenko täällä elokuvan jälkeen runkkaamassa? Huomasin kuinka hän samaan aikaan katsoi haaroihini. Vastasin että en nyt ainakaan kun tulit. Sisko sanoi ai muuten olisit vai? En vastannut mitään hymyilin vaan ja heitin löylyä. Alaston siskoni alkoi herättää kullini ja lähdin vilvoittelemaan ja uimaan. Pian näin kuinka siskoni juksi kanssa järveen rinnat ihanasti heiluen. Hän hyppäsi veteen ja ui viereeni. Sisko kysyi mitä oikein tuijotit kun tulin? No oot aika seksikäs niinkun varmaan tiedätkin? Ja kun juoksit tissit ja pillu paljaana niin vaistomaisesti tulee katsottua vaikka ootkin mun pikkusisko. Sisko hymyili ja kiitti. Sitten koitti jalallaan koskea munaani ja kysyi onks nyt kovana? Vastasin heko heko ja olin tyytyväinen ettei hänen jalkansa osunut kovaa kyrpääni. Lähdin uimaan pienen lenkin että saisin stondiksen pois. Siskoni lähti jo saunalle. Menin perässä saunaan missä siskoni heitteli löylyä. Hän katseli minua kun nousin lauteelle. Hetken päästä siskoni haki meille lonkerot ja huomasin että hän alkaa olla jo humalassa. Siskoni nuostessa lauteelle katsoin häne herkku peppuaan. Nojaisin seinään ja nautin lämmöstä kun sisko kysyi Minkä kokonen sun muna on erektiossa? Häkellyin kysymystä ja nolona vastasin etten ole sitä mittaillut. Sisko sanoi että älä nyt säikähdä, mut mitä jos kumpikin runkataan tässä nyt ja katotaan toisiamme? Kummallakin tekee varmaan mieli? Naama punaisena nyökkäsin ja sanoin joo. Samalla huomasin kuinka kulli alkoi nousta pystyyn. Sisko kääntyi minua kohti ja lävitti jalkansa ja näin hänen kauniin pillunsa ja minulla oli kulli kivi kovana. Sisko hieroi rintojaan ja sitten alkoi hieroa pillua välillä upottaen sinne pari sormeaan.
JATKUU- Anonyymi
Siskoni rakennutti itselleen keväällä oman mökin suvun kesä paikan tontille. Joku siitä rutisti. Mutta kun lupasi että minä voin käyttää sitä niin rutina loppui. Sillä yleensä asun koko kesän mökillä. Toukokuusta syyskuuhun. Sieltä on ok matka työpaikalleni. Nyt ei muut pääse marisemaan minulle. Siskolleni on aina kesäloma vasta elokuussa. Ja silloin jo suvun mökki on jo vähemmällä käytöllä. Mökissä on sauna keittiö ja makuutilat. Isot ikkunat etelään kohti. Terassin hän rakensi jälki asennuksena. Heinäkuun alussa sisko soitti että hän tulee käymään viikonlopuksi. Sanon hänelle että voin mennä suvun taloon yöksi. Ei tarvi hän vastasi. Ensimmäinen yö pari sängyssä meni hyvin. Hän meni heti tultuaan nukkumaan. Minäkin olin väsynyt. Toisena yönä heräsin siihen kun siskoni oli tullut aivan viereeni. Oikea kätensä oli minun vatsani päällä. Katselin häntä hetken. Ja nukahdin uudelleen. Aamulla hän oli noussut ennen minua ja teki aamiaista. Pitkä valkoinen yöpaita päällään hän paistoi pekonia ja tomaatteja ja munia. Kunnon Vanhan piian yö asu. Kaulasta nilkkoihin ulottuva . Pitsi kaulus vielä ylös pitkin poskipäitä. Ranteisiin asti ylettyvät hihat jossa oli 3 nappia kummassakin pitsi hihansuissa. Pitsi koristeet viilettivät lattiaa helmoissa. Oli kun suoraan Victoria aikaisesta hovista. Hän laittoi aamiaiseksi eteeni. Kiitin ja palottelin sitä. Maistui hyvälle kun ei tarvinnut itse tehdä. Syötyäni vaihdoin vaatteet päälleni.
- Anonyymi
Minne olet menossa hän kysyi. Ajattelin käydä hakemassa ruokaa ja kaljaa sanoin. Ei tarvi vastasi sisko mulla on mukana mutta vain lonkeroa jo sä kelpaa. Kelpaa se sanoin. Lähdetään katsoo sitä uutta näkötornin sisko sanoi. Puen vain päälleni. Sisko meni maku alkoviin . Pian hän tuli sieltä uudet retkeily housut jalassa ja HH takki päällä. Laitoin kumisaappaat jalkaan ja lähdimme kävelee polkua pitkin. Tunnin päästä pääsimme tornille se oli rakennettu paljon päälle järven rannalle. Maan omistaja oli saanut tekosyyn tien rakentamiseen suojelu alueelle. Onneksi tie kulki vain kaljon alaosaan. Siitä se jatkui suojelualueen ulkopuolella rantaan. Johon maan omistaja oli rakentamassa jotain mökkejä. Alue oli aidattu joten olin jättänyt sen rauhaan. Katselin järveä kiikareilla. Annoin kiikarit välillä siskolle . Ja istuin tornissa olevalle pienelle penkille. Siskoni katseli järvelle. Mennäänkö illalla tansseihin lavalle hän kysyi. Autolla vai kävellen vastasin. Autolla hän vastasi. Kuka ajaa. Kysytään jos joku talossa olioist olisi niin mukava. En usko sanoin. Ne taitaa jo nyt olla siideri päissään. Mutta kysytään. Lähdimme kävelee takaisin. Voidaan me mennä sinne kävellenkin sisko sanoi. Jos ei saada kuskia. Mennään vaan mutta toi naapurin Henri on siellä lippuja myymässä. Päästään sen kyydillä varmaan takaisin jos ollaan loppuun asti. Mökille päästyään sisko söi jotain ja lähti hakemaan kasveja metsästä. Iltapäivällä hän tuli takaisin ja laittoi ne pressun päälle terassille kuivumaan. Kävelin suvun mökille ja katselin touhua. Serkkuni olivat aika tuiskeesaa. Joten poistuin paikalta. Join lonkeron ja istuin kalliolle. Sisko tuli viereeni istumaan miten kävi.hän kysyi. Kuten näkyy. Ne on kaikki huonossa kunnossa. Ja Henrikin lähtee sinne kohta. Ei haittaa tuli siskon suusta. Mennään huomenna aamu kirkkon. Hän naureskeli. Mitä noi kasvit on kysyin. Ne on luonnon lääke kasveja. Koetetaan kun oon kuivattanut ne. Hän sulle toisen lonkeron sisko sanoi. Pian hän toi minulle lonkeron ja otti itsekkin.
. - Anonyymi
Minulla kävi siskon kanssa niin. Että n kolmekymppisinä lähdettiin yhdessä viikoksi Espanjaan kun kumpikin oli sinkku. Jo matkalla nautimme aika reilusti viiniä ja perillä vielä enemmän. Aamulla heräsin kauheassa kankkusessa ja hetki piti miettiä missäs ollaan. Raotin silmiä ja näin paljaat tissit. Nousin istumaan ja huomasin olevani siskon kanssa samassa sängyssä ja kumpikin alasti. Yritin miettiä mitä illalla oli tapahtunut mutten muistanut mitään. Nousin sängystä ja etsin bokserini. Katselin nukkuvaa siskoa ja totesin hänen olevan aika seksikäs pakkaus. En voinut vastustaa kiusausta vaan otin puhelimella hänestä kuvia. Sitten aloin herätellä siskoa. Ensin hän valitti kauheaa oloaan mutta kun huomasi olevan alasti alkoi hän huutaa minulle miksi on ilman vaatteita? Sanoin etten tiedä ja en muista illasta mitään? Sisko ei myöskään muistanut mitään. Sanoin että on vielä lisää järkytystä tiedossa. Hän pyysi kertomaan ja sanoin että heräsin samasta sängystä ja myös ilman vaatteita. Olimme kauhuissamme ja morkkis oli kova. Yritimme pohtia mitä on käynyt ja emme kai me olleet tehneet mitään sängyssä. Asia ei selvinnyt ja sisko sanoi että käydään nyt suihkussa ja haluan syömään jotain ja parantelemaan kankkusta. Ensin hän nousi sängystä peitto ympärillään mutta heitti sen pois ja sanoi että eiköhän kaikki oo jo nähty. Naurahdin ja katsoin kun hän käveli suihkuun. Kun sisko tuli pois menin suihkuun. Olin suihkussa ja ovelta sisko sanoi että onks reilua että oot nyt mut alasti mut mä en sua? Nauroin ja sanoin että jos se on noin tärkeää ja pakollista ni tuu kattoo sit. Suihkukopin ovi aukesi ja sisko oli siinä bikinineissä. Käännyin häntä kohti huuhtelin rauhassa kullia. Hetken katselun jälkeen hän poistui. Iltapäivällä kankkunen oli parannettu ja hyvä nousu humala päällä. Uskalsimme jo naureskella asialle ja vitsailla siitä. Menimme rantaan ja uimaan. Illalla olimme taas jurrissa ja kävelimme hotellille. Sisko sanoi että on kyl perseestä et on morkkikset ja pelot viime yöstä kun ei oo ees varmaa onks mitään käyny. Sanoin että kärsitään periaatteessa turhaan. Sisko järkeili että vois ihan hyvin touhuu nyt ni muistais ainakin miks on morkkis. Nauroimme. Jatkoimme juomista huoneessa. Kävin suihkussa ja tulin pyyhe vyötäröllä takaisin. Sisko meni suihkuun ja tuli kanssa pyyhe ympärillään. Pyyhe meinasi jatkuvasti pudota ja sisko hermostui ja sanoi että heitetään nää pyyhkeet helvettiin. Kait se on nyt ihan sama vaik ollaan alasti tääl? Sitten hän heitti pyyhkeen tuolille. Kun nousin hakemaan lisää juomaa repäisi hän pyyhkeeni pois. Mehän ollaan viel kumpikin aika hyväs kunnos ja ihan hyvä vartaloisia ni pitäs kehdata olla alasti? Sanoin että joo, mut ku ollaan kumminkin sisaruksia. Sisko nauroi että saatetaan olla siblings with benefits ja nauroi että olisihan se kiva edes muistaa jos on jotain touhuttu? Viime kerrasta on aikaa ja kun ei muista ni ei se panetusta jeesaa. Nauroimme. Kysyin panettaako häntä oikeasti? Hän sanoi että ihan vitusti ja jossain kohtaa on pakko auttaa itseään. Sanoin että samat oireet itsellä. Sisko oli mietteliäs ja kysyin mitä miettii? Että mitenköhän me se oma kiva samassa huoneessa hoidetaan? Kumpikin omassa sängyssä vai lähteekö toinen ulos siksi aikaa? Nauroin ja sanoin varmaan täs kohtaa ihan sama vaikka yhtäaikaa omissa sängyissä toista katsellen. Siitä hän riemastui ja sanoi että joo noin tehdään. Mee sänkyyn siitä ni mä meen omaan. Kysyin ai nyt vai? Sisko sanoi että miks ei heti kun kumpikin tarvii helpotusta. Katselin kuinka siskoni aloitti heti hommat ja pian aloin runkata. Meni hetki ja sisko katseli minua ja sanoi että on komea erektio. Sitten hän sanoi että vittu täs oo mitään järkee. Nousi vuoteesta tuli viereeni ja otti kiinni kullista ja sanoi että vittu haluun mulkkua ja ihan järjetöntä että kahen metrin päässä on kova kyrpä mitä ite vemppaat. Nussitaan ni ainakin on jotain mitä muistaa ja katua. Työnsin käden märälle pillulle ja sanoin että kyllä jo aamulla kirosin kun katoin sua alastomana että on mulla hottis sisko ja väkisinkin ajattelin kuinka ihanaa olisi päästä puristamaan tissiä ja maistaa pillua ja kyllä mietin ihan kullin työntämistä sun pilluun. Kauan sä mua aamulla kattelit? Hetken vastasin. Runkkasitko? En uskaltanut mutta mieli teki ja sit oli se helvetillinen darra. Sisko hyppäsi syliini ja puristelin tissejä. Hän otti munasta kiinni ja ohjasi sisään ja alkoi ratsastaa. Sori et nyt käyn suoraan asiaan mut haluun niin paljon munaa. Nussitaan nyt eka löysät pois ja leikitään ja herkutellaan sitten. Rakastelimme koko loman ajan usein. Paluu lennolla sisko sanoi että ei voida kyl jatkaa seksiä vaikka se kivaa olikin. Sanoin että ymmärrän ja kiitin lomasta. Sovimme että se on loma seksiä. Parin viikon päästä sisko laittoi viestin että oli varannut meille viikonlopun Tallinnasta. Lopussa oli ps. Siis sehän on viikonloppu loma😉 nyt lamailemme aika usein yhdessä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432297Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2422109- 1111558
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1391134Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741019
- 65983
- 70960