https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010998932.html
julmia rikoksia
jatkuvasti
Mikä jyväskylän seudulla ahdistaa?
18
336
Vastaukset
- Anonyymi
Keskisuomalainen luonne on heikko ja helposti masentuva.
- Anonyymi
Suurin osa muualta.
- Anonyymi
Rikoksia veronmaksajia kohtaan, niin kuin nyt tuo hipposhankekin.
- Anonyymi
Korruptoitunut kyläpahanen, ei valvontaa huumeista.
- Anonyymi
Tuollaiset mielipuoliapinat olisi hyvä tappaa kiduttamalla ja hakkaamalla.
- Anonyymi
Varsinkin sinut
- Anonyymi
Tuollasella mentaliteetilla olet kohta itse otsikoiden miekkasankari. Jäitä hattuun.
- Anonyymi
Kuka on Hemmo? Onko sama tyyppi joka oli joskus hoppari, natsi, uskovainen ja nyt hörhö
- Anonyymi
Olet vaan kateellinen minulle, hihi.
- Anonyymi
Vaikka oon kuullut omastakin asuinalueesta pelottavia juttuja, ei niillä oikeastaan ole väliä. Sitten on väliä jos osuu omalle kohdalle. Valitettavasti liukkaalla säällä on vähän vaarallista juosta pakoon, mutta yrittäisin, jos juttelu ei rauhoita tilannetta.
- Anonyymi
Mä annan heti luuvitosta jos joku tulee vittuilemaan
- Anonyymi
Jyväskylässä ei hiekoiteta kun säästetään hengen uhalla, ihme kun eivät hae Hippokselta Zamponia että saavat jalkakäytävät peilijäälle!
- Anonyymi
Kyllä nuo Vaajakosken kieroliittymät ajoittain ahdistavat aikalailla.
- Anonyymi
HANKE JA TAVOITTEET
Hanke sisältää mm. seuraavia toimenpiteitä:
Rakennetaan valtatie 18 uuteen maastokäytävään välillä
Myllymäki–Multia n. 28 km matkalla liittymä- ja rinnak- kaistiejärjestelyineen
Rakennetaan pohjavesisuojauksia
Toteutetaan melusuojauksia
Hankkeen tavoitteena on parantaa valtatien 18 palvelutasoa, valtatien turvallisuutta sekä maakunta- ja kuntakeskusten saatavuutta.- Anonyymi
Keskustassa riehuvat teinit, ulkomaalaiset pahimmat, ukrainaisien lapset rauhattomia sekavaa riehumista ja huutamista, ulkomaalais nuoret kokoontuu yhdessä eri maiden tulijoiden kakaroita, villi ihmisiä, erkaantuneet suomalaisesta ja eri porukoissa ,katsokaa mitä mäkkärissä tapahtuu kenenkään puuttumatta ja forumin pysäkin kulmilla! EI SEKAKAÄYTTÄVÄT aikuiset ja juopot ahdista koska ne ei ole niin sekoja kuin nää kakarat kauppakeskuksissa ,ajakaa ne kotiinsa kasvamaan. McDonalsissa käy paljon lapsiperheitä, ja lapset ,pienet joutuu kuulemaan hilluvien teinien karseeta huutamisia ja kiroiluja, MIKSI vartijat sallii ja henkilökunta sallaista? Ei puutu , rappusissa mennään juosten ja varomatta muita asiakkaita, ei Hesessä koskaan näe vastaavaa!
- Anonyymi
Metelöivät opiskelivat kerrostaloissa aiheuttavat mielenterveysongelmia muille asukkailla. Mikseivät nämä meluavat haalarihintit voi asua siellä Koassilla, jossa voivat meluta niin paljon kuin sielu sietää!!!
- Anonyymi
hyh
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214830Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718