Keskustelija kirjoitti: "Onko naisten puolella näitä, jotka pesevät tiettyjä paikkoja vähän turhankin tarkasti?"
Ystäväpariskunnan rouva pesi vittunsa saunassa aina hyvin elegantisti, kauniisti ja huolellisesti, koska sai pesemisen varjolla myös hyväiltyä klitoriksen orgasmiin asti. Vaikka pyrki tukahduttamaan orgasmin huomaamattomaksi, ei saattanut olla nousematta varpailleen sen tullessa.
Minusta se oli erityisen kaunista: "Onpa kaunista katsella, kun peset vittuasi." Rouva ihanoitui täysin, koska ymmärsi, että masturboiminen oli saanut sellaisen vastaanoton, kuin hän toivoikin, että olin ymmärtänyt sen HERTTAILUKSI. Minä taas ihanoiduin rouvan ihanoitumisesta.
Ujoilla sisarilla on YHTÄ kauniit sukupuolielimet, kuin niillä, jotka uskaltavat niitä näyttää ja niillä herttailla. On kiistämätön tosiasia, että miesten pääosa (eivät kuitenkaan aivan kaikki) tulkitsee YSTÄVÄLLISEKSI, HYVÄNTAHTOISEKSI ja HERTTAISEKSI naisen, joka näyttää avoimesti ja, rauhallisesti vittuaan ja herttailee supistamalla ja vapauttamalla emätintään, koska nainen tällä teollaan tarjoaa KAUNEINTA katsottavaa, mitä mies on koskaan nähnyt tai tulee näkemään.
Kun olen usein kirjoittanut tästä tinkimättömästi, eräät siskot suuttuvat silmittömästi, koska heiltä puuttuu uskallusta näin tehdä. Jos lausuvat harvoin mielipiteensä, esittävät ujouden peitoksi vain, etteivät halua näyttää. Mutta ei tämä ole kuin asian kuvaamista toisin sanoin, olevan tilan kertomista. Puuttuu kuitenkin SYY, miksi eivät HALUA näyttää.
Ymmärrän kyllä, jos uskallus puuttuu. Näyttäminen on kuitenkin ollut ihmisen seitsenmiljoonaisen vuoden historian ajan vahvin keino naisten osoittaa ystävällisyyttä ja herttaisuutta miehelle. Kynis.mies
Ujostelu ja näyttäminen
18
804
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Matala älykkyys- ja sivistystaso ynnä heikko koulutus ja karkea luonne riittävät vain trollaamiseen ja surkeaan huumoriin. Kynis.mies
- Anonyymi
Kun on puhe naisten HALUSTA näyttää herttailusyistä vittuaan miehille, tajuan toki, etteivät kaikki siskot uskalla, mutta että joku itsepintaisesti väittää, ettei tällaista haluakaan olisi, sitä en voi käsittää. Voiko joku todella olla niin nykykulttuurin moralismin sokaisema, ettei tunne itsessään vuosimiljoonaista geneettistä halua herttailla miehelle näyttämällä avattua KAUNEINTAAN?
Kun TODELLISISSA tilanteissa, saunoessa, uidessa ja mökkeillessä seuraa HERTTAISTEN siskojen käytöstä, ei voi olla havaitsematta, kuinka naiset joka paikassa pyrkivät sellaisiin asentoihin, että sukupuolielimet näkyvät ERITYISEN edullisesti.
Eri asia on sitten, jos hän on allapäin pahoilla mielin. Silloin hän käpertyy kokoon, ettei mitään vain näkyisi. Eikö tämä kehonkielen indisio näy kaikille? Eikö se SELVÄSTI kerro, mitä mielessä liikkuu, vai eivätkö kaikki kykene sitä huomaamaan. Kynis.mies - Anonyymi
Minulla oli vanhempi täti, kun olin jotain 15v. Tykkäsi vilautella paikkojaan minulle ja minä tietenkin katselin mieluusti vilautteluja.
Meni sitten niin pitkälle, että aina kun olin 3v nuoremman serkkuni kanssa saunassa, täti tuli aina perässä hetken päästä pesulle samaan aikaan.
Siinä sain katsella, kun täti saippuoi ja pesi oikein huolella tissejään ja pimpsaansa leveässä haara-asennossa seissen.
Laittoi saunan aina lämpiämään, kun ukko lähti töihin.
Oli niin kiihottavaa katseltavaa, että tuli istuttua jalat tiukasti yhdessä pitäen seisovan aisan piilossa pitämiseksi.- Anonyymi
Miellyttävä täti, kun näytteli ihanuuksiaan estottomasti 15-vuotiaalle pojalle, joka sai vapaasti nauttia näyttämisestä. Voin vain kuvitella, miten nautit. Kynis.mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miellyttävä täti, kun näytteli ihanuuksiaan estottomasti 15-vuotiaalle pojalle, joka sai vapaasti nauttia näyttämisestä. Voin vain kuvitella, miten nautit. Kynis.mies
Tuolla Vauva-palstalla käsittelin aivan biologispohjaista naisten tarvetta näyttää vittuansa herttailutarkoituksessa valitsemilleen miehille ja kulttuurin mukana tullutta moralismia sen estämiseksi, samoin kuin tällä palstalla 2025-02-01 11:17:32. Hesarin valikoivan linjan mukaisesti sensoritäti oli poistanut kannanottoni. Erikoinen näkemys sananvapaudesta. Kynis.mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla Vauva-palstalla käsittelin aivan biologispohjaista naisten tarvetta näyttää vittuansa herttailutarkoituksessa valitsemilleen miehille ja kulttuurin mukana tullutta moralismia sen estämiseksi, samoin kuin tällä palstalla 2025-02-01 11:17:32. Hesarin valikoivan linjan mukaisesti sensoritäti oli poistanut kannanottoni. Erikoinen näkemys sananvapaudesta. Kynis.mies
Perustamatta mihinkään tieteellisiin tutkimuksiin, vain omiin kokemuksiini, minulla on käsitys että tuo exhibitionismi ainakin anoppien ja sukulais naisten osalta melko yleistä.
Minulla on ollut 2 anoppia ja molemmat esitelleet melko estoitta sulojaan, samoin kun jotkut vanhemmat tätini.
Voi olla tietenkin vain sattumaakin. - Anonyymi
Olit etuoikeutetussa asemassa, kun sait kaunista katseltavaa. Kynis.mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustamatta mihinkään tieteellisiin tutkimuksiin, vain omiin kokemuksiini, minulla on käsitys että tuo exhibitionismi ainakin anoppien ja sukulais naisten osalta melko yleistä.
Minulla on ollut 2 anoppia ja molemmat esitelleet melko estoitta sulojaan, samoin kun jotkut vanhemmat tätini.
Voi olla tietenkin vain sattumaakin.Viisaimmat naiset ymmärtävät, että siinä ei ole mitään ujostelemista, jos näyttää sitä, mikä on miehen silmille miellyttävää, kaunista ja kiihottavaa. Se on hyväntahtioiselle naiselle todellinen mahdollisuus herttailla, ja hän ymmärtää käyttää sitä mahdollisuutta. Kynis.mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaimmat naiset ymmärtävät, että siinä ei ole mitään ujostelemista, jos näyttää sitä, mikä on miehen silmille miellyttävää, kaunista ja kiihottavaa. Se on hyväntahtioiselle naiselle todellinen mahdollisuus herttailla, ja hän ymmärtää käyttää sitä mahdollisuutta. Kynis.mies
Olen jälleen samaa mieltä. Loppujen lopuksi se on ihan luonnollista onneksi sain vaimon innostumaan asiasta ja nykyisin on kovin innostunut asiasta. Joko livenä naku rannoilla tai sitten jos näytän hänen alaston kuvia muille miehille.
Suosittelen.
M53 - Anonyymi
No en nyt sanoisi ihan noinkaan. Itse olin samanlaisessa tilanteessa nuorena. Yksi tädeistä oli pitkään meidän kanssa saunomassa ja kaikki tuntui ihan luonnolliselta nähdä nainen alastomana vaikka täti olikin. Me oltiin noin 17 vuotta kun viimeisiä kertoja oltiin saunassa yhdessä.
M53
- Anonyymi
Kysymys kynis. miehelle tai saa muutkin vastata. Tai vaimon puolesta esitän tämän ja hän lukee vastaukset jos kehtaa.
Mitä haluat tai et halua nähdä naisen tekevän esim naku rannalla. ?
Meillä rouva tykkää olla alastomana muiden miesten katseltavana ja pitää kyllä jalkoja auki että näkymä olisi kaunis. Vaimo on kaunis ja aina hyvin sheivattu kun ollaan rannalla tai otetaan kuvia ulkona.
Mutta tykkään viedä asiaa pidemmälle. Aika usein saan avata häpyhuulet koska vaimon pilluon hyvän näköinen sisältä.
Tai parasta on ollut kun saa dildottaa hetken aikaa ja pillu kun rupeaa turpoamaaan ja jää hienosti hiukan taas auki. Tai suora orkku.
Pilluahan ja tietysti koko vartaloa tuolla ollaan näyttämässä.
Nyt vaan vaimo on sitä mieltä että se ei näytä hyvälle miesten mielestä ja vähän ruvennut noita kivempia juttuja välttelemään. Eli onko hyvän näköistä vai ei?
Vaimolla todella kaunis viiva pillu ja kauniin punainen sisältä.
Alku keväästä lähdössä jälleen Ranskan cap adgeen pariksi viikosi ja rouva tarvii rohkaisua sitä ennen.
M 53- Anonyymi
Valtaosa miehistä on sitä mieltä, että sormin avattu vittu on kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. On vain muistettava, ettei sitä vain vilauteta, vaan annetaan miesten rauhassa tutustua vitun sisäosien suunnattomaan kauneuteen ja nauttia siitä.
Miellyttävyyttä voi vielä lisätä herttailemalla supistellen emättimen aukkoa vatsanpohjan lihaksilla. Näitä voi tehdä jatkuvastikin, mutta kaiken kruunaa kun avaa vittunsa niin auki, kuin saa (tässä tarvitaan miehenkin apua, kun kädet eivät riitä) ja sormettaa turvonneen klitoriksensa orgasmiin asti. Kannattaa harjoitella peilin kanssa etukäteen.
Ihanoittavaa rantalomaa! Kynis.mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosa miehistä on sitä mieltä, että sormin avattu vittu on kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. On vain muistettava, ettei sitä vain vilauteta, vaan annetaan miesten rauhassa tutustua vitun sisäosien suunnattomaan kauneuteen ja nauttia siitä.
Miellyttävyyttä voi vielä lisätä herttailemalla supistellen emättimen aukkoa vatsanpohjan lihaksilla. Näitä voi tehdä jatkuvastikin, mutta kaiken kruunaa kun avaa vittunsa niin auki, kuin saa (tässä tarvitaan miehenkin apua, kun kädet eivät riitä) ja sormettaa turvonneen klitoriksensa orgasmiin asti. Kannattaa harjoitella peilin kanssa etukäteen.
Ihanoittavaa rantalomaa! Kynis.miesJuuri noin se menee. Kivointa on kun joku herras mies jää pidemmäksi aikaa seuraamaan näkyä. 5 minuuttia on suht normi aika mitä meillä herrat on aikaa viettänyt. Siinä ajassa rouvakin on jo kostunut ihan mukavasti.
Harmi kun suomessa ei oikein ole tämän tyyppisiä paikkoja.
M53
- Anonyymi
Voi hitto että mun tekisi kans mieli kokeilla tuommoista. Vois olla aika kuumottavaa olla muitten ukkojen tuijottettavana. Uskaltaisko ukolle ees ehottaa tuollaista??
- Anonyymi
Kannattaa ehdottaa. Se on kuitenkin kauneinta, mitä miehet voivat nähdä. Ja sitten on vielä se häkellyttävän ihanoittava tunne, kun on rajattoman IHAILUN kohteena. Normaali nainen ei voi sitä tunnetta vastustaa. Ja sitten vielä tietää olevansa äärettömän ystävällinen miehelle, jolle näyttää. Kynis.mies
- Anonyymi
Miksi et voisi ehdottaa? Voit ehdottaa sen siten, että pukeudunko paljastavasti tänään, kun olette lähdössä ulos. Ulkona ollessa kysyt, haluatko että vilauttelen sinulle. Askel askeleelta rohkeammaksi, niin mustasukkainenkin mies tottu ja haluaa lisää. Samalla muut saa katsella. Sitä näyttäytymistä pääsen sen jälkeen harjoittamaan lähes missä vain.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten601965Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73875
- 27869