Luettelo järjestäytyneenä rikollisryhmittymänä rikoksia ja niiden lavastuksia toteuttavista , rikostutkintaa tahallaan estävistä ja päätöksissään rikosten toteuttamiseksi valehtelevista poliiseista, syyttäjistä, ulosoton, AVIn ja hätäkeskuslaitoksen virkamiehistä.
Luettelossa on satoja nimiä. Etu ja sukunimi sekä virka-asema.
Kun tämä kerran laitetaan nettiin, sitä ei koskaan kukaan saa poistettua sieltä. Luettelo on jo itse asiassa netissä PDF tiedostona kenen tahansa ladattavissa.
Kiinnostaako luettelo Trumpin uutta hallintoa?
Järjestäytynyt virkarikollisuus
13
685
Vastaukset
- Anonyymi
Kelan perseily jatkuu ja pahenee.
Maailman Onnellisin maa ja sen onnettomat virkamiehet
https://onnellinen-maa.webnode.fi/tilanne/
Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta
Terveisin
®167-176
toimitusjohtaja-perseentervaaja
Murrinperse Oy
😁 😆 😅 😂 🤣- Anonyymi
Murrinperse oy - sivutoiminimi Moktar Gubtalle?
- Anonyymi
Korruptio haisee pitkälle
- Anonyymi
Haiseeko korruptio Moktar Gubtalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haiseeko korruptio Moktar Gubtalle?
Korruptio on pahin rikollinen, edistää harmaata taloutta
- Anonyymi
Elämme poliitikkojen kaunopuheitten mukaan ns oikeusvaltiossa. Tässäkin asiassa poliitikot valehtelevat kuten yleensä aina muulloinkin. Esimerkkinä jatkuvista virkavelvollisuuden laiminlyönneistä ja niistä johtuvasta murhasta https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fc819abb-d4a9-4477-92dd-e36e1df4fe01 jonka valtakunnan korkein oikeusviranomainen antoi tapansa mukaan mennä rankaisematta. Eihän nyt korppi korpin silmää noki, sehän olisi ennenkuulumatonta!
Toinen yleinen murhamiesten suojelutapa: Poliisi tai vartija ottaa henkilön kiinni syystä tai usein syyttä, kaataa maahan mahalleen ja irtuu läskiperseellään tähän yläselän päälle, jolloin sydän puristuu niin, ettei se enää pysty pumppaamaan verta. Sitten muka yllättäen "henkilö meni elottomaksi". Ja vakiintuneen tavan mukaan kuolemalle ei syytä löydetä. Näin kävi mm Ison Omenan tapauksessa, missä vartijat tahallaan murhasivat vähän höpsähtäneen mutta täysin vaarattoman naisen. Eikä näitä murhaajia tuomittu mistään.
Itselleni on osunut kohdalle Kuopion käräjätuomari Kaija Luhanko, joka väärennytti käräjäpöytäkirjan ja tuomiti väärin. Itä-Suomen hovioikeus ei alkanut valituksesta millekään vaan sakotti minua. Ei korppi korpin silmää silloinkaan nokkinut.
Toinen tapaus: Poliisi Leif Malm... ja vantaalainen käräjätuomari tuomitsivat minut maksamaan epärehellisen firman lähettämät laskut. Ei tässäkään painanut mitään minun antamani faktat. Poliisi ja tuomari ovat aina sen rikkaamman tai ison firman puolta kun vastassa on yksityinen ihminen.
Tällaisiako minun pitäisi todennäköisessä sotatilanteessa puolustaa? Ei muuten tule kuuloonkaan! - Anonyymi
Se lista on laitetteva nähtäväksi tänne. Kaikki nimet.
- Anonyymi
Mikään virka asema ei saa estää oikeutta toteutumasta. Virka aseman väärinkäyttö ja virkarikos on aina raskauttava asia. Eli normaalia tapausta vakavampi rikos. Rangaistusten oltava sen mukaisia. Milloin viimeksi syyttäjä tai tuomari on joutunut vankilaan Suomessa?
- Anonyymi
Säästämisellä on kuin onkin myös se toinen puolensa, mutta siellä pesää pitääkin vain velhot.
- Anonyymi
Tarkoitatko: säätämisellä on kuin onkin myös toinen puolensa....
- Anonyymi
Velhot mukana ! Säästetäänkö vai säädetäänkö?
- Anonyymi
Prostituutio on yksi sellainen paikka, jossa viranomaiset sikailee Suomessa todella likaisesti ja uhrit saa vapista vain ja heidän äänet tukahdutetaan täysin
- Anonyymi
Virkamiehet eivät tee työtään on pahinta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908596Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424748Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414421Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit462633Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991510- 401306
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441256Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641162Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671100