Järjestäytynyt virkarikollisuus

Anonyymi-ap

Luettelo järjestäytyneenä rikollisryhmittymänä rikoksia ja niiden lavastuksia toteuttavista , rikostutkintaa tahallaan estävistä ja päätöksissään rikosten toteuttamiseksi valehtelevista poliiseista, syyttäjistä, ulosoton, AVIn ja hätäkeskuslaitoksen virkamiehistä.

Luettelossa on satoja nimiä. Etu ja sukunimi sekä virka-asema.

Kun tämä kerran laitetaan nettiin, sitä ei koskaan kukaan saa poistettua sieltä. Luettelo on jo itse asiassa netissä PDF tiedostona kenen tahansa ladattavissa.

Kiinnostaako luettelo Trumpin uutta hallintoa?

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kelan perseily jatkuu ja pahenee.
      Maailman Onnellisin maa ja sen onnettomat virkamiehet
      https://onnellinen-maa.webnode.fi/tilanne/
      Surullista on katsoa kun laillisuusvalvojakin nuolee virkanilkkien persausta

Terveisin
      ®167-176
      toimitusjohtaja-perseentervaaja
      Murrinperse Oy
      😁 😆 😅 😂 🤣

• Anonyymi

Korruptio haisee pitkälle

• Anonyymi

Elämme poliitikkojen kaunopuheitten mukaan ns oikeusvaltiossa. Tässäkin asiassa poliitikot valehtelevat kuten yleensä aina muulloinkin. Esimerkkinä jatkuvista virkavelvollisuuden laiminlyönneistä ja niistä johtuvasta murhasta https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fc819abb-d4a9-4477-92dd-e36e1df4fe01 jonka valtakunnan korkein oikeusviranomainen antoi tapansa mukaan mennä rankaisematta. Eihän nyt korppi korpin silmää noki, sehän olisi ennenkuulumatonta!
      Toinen yleinen murhamiesten suojelutapa: Poliisi tai vartija ottaa henkilön kiinni syystä tai usein syyttä, kaataa maahan mahalleen ja irtuu läskiperseellään tähän yläselän päälle, jolloin sydän puristuu niin, ettei se enää pysty pumppaamaan verta. Sitten muka yllättäen "henkilö meni elottomaksi". Ja vakiintuneen tavan mukaan kuolemalle ei syytä löydetä. Näin kävi mm Ison Omenan tapauksessa, missä vartijat tahallaan murhasivat vähän höpsähtäneen mutta täysin vaarattoman naisen. Eikä näitä murhaajia tuomittu mistään.
      Itselleni on osunut kohdalle Kuopion käräjätuomari Kaija Luhanko, joka väärennytti käräjäpöytäkirjan ja tuomiti väärin. Itä-Suomen hovioikeus ei alkanut valituksesta millekään vaan sakotti minua. Ei korppi korpin silmää silloinkaan nokkinut.
      Toinen tapaus: Poliisi Leif Malm... ja vantaalainen käräjätuomari tuomitsivat minut maksamaan epärehellisen firman lähettämät laskut. Ei tässäkään painanut mitään minun antamani faktat. Poliisi ja tuomari ovat aina sen rikkaamman tai ison firman puolta kun vastassa on yksityinen ihminen.
      Tällaisiako minun pitäisi todennäköisessä sotatilanteessa puolustaa? Ei muuten tule kuuloonkaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1548
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1451
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1200
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      996
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      850
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe