Miten hyvältä ❤️
Näyttääkö kaivattusi
100
2227
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on komein
- Anonyymi
Piti just kirjottaa samoin...
- Anonyymi
Aivan mielettömän hyvältä. Luoja jos vielä tykkää minusta
- Anonyymi
Mikä olikaan kmysys,mut vastaus on joo🗯️😜🤣
- Anonyymi
Minun silmiini kyllä, mutta tiedän, ettei hän nyt mikään yleisen mielipiteen mukaan komea ole. Se ei tietenkään ole mikään ihme, kun en ole koskaan tykästynyt stereotyyppisen komeisiin miehiin.
- Anonyymi
Ihan sama täällä.
- Anonyymi
♥️♥️🔥
- Anonyymi
Silloin kun viimeksi hänet näin niin olisin voinut syödä. On niin ihana että tekisi mieli rutistaa ilmat pihalle
- Anonyymi
Yritätkö sä ihan tosissaan särkeä toisten avioliitot!pitteepä ottaa puheeksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö sä ihan tosissaan särkeä toisten avioliitot!pitteepä ottaa puheeksi!
Missäs ajattelit ottaa nämä keskustelupalstan tekstit puheeksi- tlendikkäässä telapiassa tai telakalla kenties? Sivusta
- Anonyymi
Siltä se vaikuttikin
sivusta
- Anonyymi
Viimeisen päälle tikkarissa. Voisin todellakin koskettaa mutta no kaukastahan se on
- Anonyymi
Onhan hänellä näköä ja lihasta, mutta se on joku muu mikä vetää.
- Anonyymi
L on ihanin, näyttää älyttömän hyvältä!💜
t. Mussu- Anonyymi
Iha hirvee oon mussu rakas. Iso,ku mikä ja paisun iha silmissä, mut paino pysyy samassa. Missä vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iha hirvee oon mussu rakas. Iso,ku mikä ja paisun iha silmissä, mut paino pysyy samassa. Missä vika?
Oot vissiin raskaana?🔥🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin raskaana?🔥🤣
Oot tosi kaunis ja seksikäs nainen! Sinun lämmön haluaisin vielä sylissäni tuntea. ❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin raskaana?🔥🤣
Miettikääpä vähän tarkemmin tuota raskaus asiaa,miehekkeet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikääpä vähän tarkemmin tuota raskaus asiaa,miehekkeet!
♥️♥️🔥
- Anonyymi
Shes beautiful ❤️
- Anonyymi
Handsome.💋
- Anonyymi
Leveä selkä, sopivat kädet ja näppärä kieli. Hän näyttää silmiini hyvältä.
- Anonyymi
Hän(mies) on täydellinen.🎯
- Anonyymi
Ihan sairaan komee😇🤭 en uskalla edes miettii mutta hymyilen kun hän on ajatuksissa💫
En vaan tajua kun aina mokaan jotenkin kun nään ihastuksen Mr J tai pitäis jotain järkevää puhua- Anonyymi
Tietääkö Mr J että oot kiinnostunut siitä, vai piilotteletko aivan totaallisesti omaa kiinnostustas? Tiedän yhden naisen, joka 99% varmuudella piilottelee omaa kiinnostustaan, kerta huomaa minut kaukaa aina, uskaltaa puhua ja nauraa muiden kanssa mutta minun kohdalla menee aivan jäihin ja hyvä että uskaltaa katsoa kohti. Äänikin tuntuu kyseisellä naisella katoavan kokonaan.
Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö Mr J että oot kiinnostunut siitä, vai piilotteletko aivan totaallisesti omaa kiinnostustas? Tiedän yhden naisen, joka 99% varmuudella piilottelee omaa kiinnostustaan, kerta huomaa minut kaukaa aina, uskaltaa puhua ja nauraa muiden kanssa mutta minun kohdalla menee aivan jäihin ja hyvä että uskaltaa katsoa kohti. Äänikin tuntuu kyseisellä naisella katoavan kokonaan.
Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse.En edes muista kahden vuoden takasia. Missä ois muka nähty? Mut joo siis tän miehen kohdalla menen ihan hölmöx
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse.♥️♥️🔥
- Anonyymi
No se o huomattu, vaikutat Aivan daijulta, parempi kun et tuo ajatuksias ilmi.. mieluiten ikinä, mieti jotaki muuta vaan suosiolla, luulin että se olisi jo itsestäänselvää🤭🤣 ~ J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse.Jaa että 2 vuotta sitten, siitä on noin paljon aikaa, kannattaisi ehkäpä mennä jo eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että 2 vuotta sitten, siitä on noin paljon aikaa, kannattaisi ehkäpä mennä jo eteenpäin.
Ei osaa. Jääny palstalle jumiin.
- Anonyymi
Mä tykkään siitä pikkupoikamaisesta hymystä, joka ulottuu silmiin. Sen takia oon täällä.
- Anonyymi
Kaunein ja suloisin samaan aikaan. Niin upea nainen kaiken puolin. Sekoan, saispa jo tilaisuuden kertoa hänelle.
- Anonyymi
Mitä se vaatisi että saisit tilaisuuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se vaatisi että saisit tilaisuuden
Että minä kysyn ja järjestän edes pienen hetken jossa voidaan sopia jotain eteenpäin. Niin kuin aion tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että minä kysyn ja järjestän edes pienen hetken jossa voidaan sopia jotain eteenpäin. Niin kuin aion tehdä.
Lisään, haluan halata samassa yhteydessä. ☝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii enemmän kuin hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii enemmän kuin hyvin
Okei, mahtavaa, jos olisit hän.
- Anonyymi
Odotan minäkin 🩷🩷😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun kyl suudella kiihkeästi.🔥
- Anonyymi
Näyttää älyköltä ja käyttää paljon dödöä.
- Anonyymi
Nainen vai mies?
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä.😍
- Anonyymi
Näyttää todella hyvältä. Varsinkin kun makaa sängyssä kiihko silmissään ja tanko tanassa❤️
- Anonyymi
Tanko tanassa🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanko tanassa🤣🤣🤣
Kyllä. T. tankotanssija 🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanko tanassa🤣🤣🤣
Eikö olekin stimuloivia nämä palstamiehen kielikuvat, anarkistine Hömsäntuusa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. T. tankotanssija 🤫
No se on kuoleva ala kun sitä hetkutusta näkee internetistä mikäli joku siitä maksaa. Ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kuoleva ala kun sitä hetkutusta näkee internetistä mikäli joku siitä maksaa. Ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa
Onpa muuten tosi harmi ettei näin vanhat jutut ole ns käypää valuuttaa axeksi. Missä sitä pokeria oppii pelaamaan nii-i
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa muuten tosi harmi ettei näin vanhat jutut ole ns käypää valuuttaa axeksi. Missä sitä pokeria oppii pelaamaan nii-i
Nyt muuten jotakuta taitaa ottaa pattiin niin että korvat soi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on parhaimmillaan erittäin vaativa laji jossa tarvitsee sekä voimaa että motoriikkaa, asia mistä ätmit ei tajua hevonvttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😜🤣🤣
- Anonyymi
No ei. 🤢
- Anonyymi
Näyttää cialta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää cialta
Curvalta
- Anonyymi
Ei ole kaivattua, mutta minä näytän erittäin hyvältä. Ja luultavasti olen aika monen kaivattu. :]
- Anonyymi
Hän näyttää hellyyttävän hyvälle ja tuntuu varovaisesti sanottuna mielettömän mukavalle,
- Anonyymi
Onhan hän kaunis. Naiselliset kasvot ilman meikkiäkin. Ihana peppukin.
- Anonyymi
Ihanat ruskeat tuikkivat silmät Hän (n) on hurmannut mut.
- Anonyymi
Sinähän olet kauniin naisen löytänyt.
- Anonyymi
Onko ruskeat vai vihreät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ruskeat vai vihreät?
Kirjaimellisesti juuri tuossa sanoi, että ruskeat ovat.
- Anonyymi
Minkälaiset silmät hän on hurmannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaiset silmät hän on hurmannut?
Ko. henkilö tietää, kuka katsoo syvälle silmiin.
- Anonyymi
Korkkareissa meikattuna näyttää👠💅👄💋
- Anonyymi
Hän näyttää erittäin hyvältä vaatteet päällä ja ilman. Paitsi että en oo nähnyt häntä ilman vaatteita koskaan mutta voisin kuvitella että näyttää hyvältä myös ilmankin. Ehkä se vielä joskus tapahtuu. Tai sitten ei. Mut aina voi haaveilla. Tietenkin unissani ja haaveissa olen nähnyt hänet ilman vaatteita ja minun kanssani sängyssä. 💗 Hän on myös sisäisesti kaunis niinku pitääkin. Mutta on myös ulkoisesti. Sisäinen kauneus lisää ulkoista kauneutta. Ja sisäinen kauneus on tärkeintä. Oispa hän mun nainen mutta eipä valitettavasti oo, koska se ei ole mitenkään mahdollista. :( T. Yks nainen vaan
- Anonyymi
Luin.🔥
- Anonyymi
Se on ehkä joku trolli. V*ttuillu pitkin aamua
❤️👩🏻🦳 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ehkä joku trolli. V*ttuillu pitkin aamua
❤️👩🏻🦳sanoo toinen trolli joka ei pysty pysymään poissa ja luulee kaikkien kirjoitusten olevan itselleen hyi helvata kanttura hanki elämä !!!! lorvi katarri ei ole ammatti !!!!!! härre gyd !!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin.🔥
Kuka oot? Ootko nainen?
- Anonyymi
Ei valittamista
- Anonyymi
Heli olet todelle kaunis ja hot mustassa topissasi, saisipaihailla useamminkin ja vielä kevyemmässä vaatetuksessa. Tahtoisin tutustua lähemmin.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=RBq5qijQtaI
Isac-ehkä se siit ❤️
Uutta biittiä - Anonyymi
Miehellä on upeat mustat ripset.
- Anonyymi
Söpö kuin sika pienenä.
- Anonyymi
Mä en sillai keskity ulkonäköön ensinnäkin ulkonäön kanssa on äärimmäisen vittumaista seurustella eikä ulkonäkö keskeiseltä ihmiseltä parisuhteessa saa mitään muuta kun pillua korkeintaan ja huonollatuurilla ne elatusmaksut maksettavakseen nääs kahtokaas kun miehen on lähes mahdotonta saada yksinhuoltajuutta ellei pysty osoittamaan jotenkin että äiti on soveltumaton vanhemmaksi helpoin tapa siihenkin on rikosrekisterin kautta
- Anonyymi
Näyttää ihan ok, mutta tissit voisivat olla isommat.
- Anonyymi
Mä kiitän luojaa joka päivä että sain isot lollot. Niitä on tarvittu kyl😂
- Anonyymi
Uskon niin
- Anonyymi
A-mies on aivan järkyttävän hotti
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Valmiit senssit keväällä tositoimessa
- Anonyymi
Kait se 30v sitten näytti, nyt on yhtä leveä kuin pitkäkin.
- Anonyymi
Metalliviivottimellakos mittasisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metalliviivottimellakos mittasisit?
Ei riitä kyseinen mitta, pitäisi rullamittaa käyttää, ja vähintään 3 metrin mallia.
- Anonyymi
Hän on hurjan mukava ja näyttää juuri sellaiselta tytöltä jota voisi vaan katsella alusasussa ja ajatella kuinka on onnekas on voinutkaan olla. Silittelisi kivoja hiuksia ja söpöjä kasvoja, halaisi niinkuin ei ketään koskaan ja koskettelisi huulilla.
https://www.youtube.com/watch?v=4YVjFtlCl08 - Anonyymi
juu, ihana naiseni on kuin Esa Pakarinen
- Anonyymi
😂😂😂
Hyvin sanottu
- Anonyymi
näyttää hyvältä ja kauniilta, oli vaatteet minkälaiset tahansa. kesämekossa näyttää siltä että ei kerkiäisi pitkälle...
- Anonyymi
Armaani on aivan taivaallisen kaunis, mutta tuoksuista ei voi sanoa samaa. Hänellä on ihana habitus kaikkiaan , mutta hän haisee kuin ketun syötti .
- Anonyymi
Hän näyttää tosi hyvältä, joka kerta paremmalta kun nähdään. Hän ellä on kauniit siniset silmät, ihanat hiukset ja polvet pehmittävä hymy.
- Anonyymi
Alle 25v hoikka isorintainen kuumis 😍
- Anonyymi
Näyttää erittäin, hyvä vartalo ja peppu, mukava muutenkin, vetää puoleensa ihanasti, vaikka ei olla äskettäin nähty. Mielessä eräs itseäni vanhempi tuttu nainen, jonka kanssa erään sillan luona monesti kohdattiin lähellä meille yhteistä paikkaa.
- Anonyymi
Näyttää ihan vaimolta♥️
- Anonyymi
voi. Rakas ihana juhaseni ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi. Rakas ihana juhaseni ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Rauhallista iltaa♥️
- Anonyymi
Varmasti kaunein, ainakin 3 promillen humalassa katsottuna.
- Anonyymi
Kuva kaivatustasi olisi jo hyvä tunniste.
- Anonyymi
No niin olis kyl.ei hajuuka miltä näyttää. Onko naapuri vai ei vai ihan joku muu toki tiedän miltä tuo naapuri näyttää.komee on
- Anonyymi
hänellä on somat sormet, sirot olkapäät ja kauniit kasvot.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k436720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,482919Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2462241Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi341758Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1641699Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1451640- 1921374
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2941243Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.271159Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️250960