Näyttääkö kaivattusi

Anonyymi-ap

Miten hyvältä ❤️

46

715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hän on komein

• Anonyymi
        UUSI

Piti just kirjottaa samoin...

• Anonyymi
      UUSI

Aivan mielettömän hyvältä. Luoja jos vielä tykkää minusta

• Anonyymi
      UUSI

Minun silmiini kyllä, mutta tiedän, ettei hän nyt mikään yleisen mielipiteen mukaan komea ole. Se ei tietenkään ole mikään ihme, kun en ole koskaan tykästynyt stereotyyppisen komeisiin miehiin.

• Anonyymi
        UUSI

Ihan sama täällä.

• Anonyymi
      UUSI

Silloin kun viimeksi hänet näin niin olisin voinut syödä. On niin ihana että tekisi mieli rutistaa ilmat pihalle

• Anonyymi
        UUSI

Yritätkö sä ihan tosissaan särkeä toisten avioliitot!pitteepä ottaa puheeksi!

• Anonyymi
      UUSI

Viimeisen päälle tikkarissa. Voisin todellakin koskettaa mutta no kaukastahan se on

• Anonyymi
      UUSI

Onhan hänellä näköä ja lihasta, mutta se on joku muu mikä vetää.

• Anonyymi
      UUSI

L on ihanin, näyttää älyttömän hyvältä!💜
      t. Mussu

• Anonyymi
        UUSI

Iha hirvee oon mussu rakas. Iso,ku mikä ja paisun iha silmissä, mut paino pysyy samassa. Missä vika?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Iha hirvee oon mussu rakas. Iso,ku mikä ja paisun iha silmissä, mut paino pysyy samassa. Missä vika?

Oot vissiin raskaana?🔥🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot vissiin raskaana?🔥🤣

Oot tosi kaunis ja seksikäs nainen! Sinun lämmön haluaisin vielä sylissäni tuntea. ❤️😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oot vissiin raskaana?🔥🤣

Miettikääpä vähän tarkemmin tuota raskaus asiaa,miehekkeet!

• Anonyymi
      UUSI

Shes beautiful ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Leveä selkä, sopivat kädet ja näppärä kieli. Hän näyttää silmiini hyvältä.

• Anonyymi
      UUSI

Hän(mies) on täydellinen.🎯

• Anonyymi
      UUSI

Ihan sairaan komee😇🤭 en uskalla edes miettii mutta hymyilen kun hän on ajatuksissa💫
      En vaan tajua kun aina mokaan jotenkin kun nään ihastuksen Mr J tai pitäis jotain järkevää puhua

• Anonyymi
        UUSI

Tietääkö Mr J että oot kiinnostunut siitä, vai piilotteletko aivan totaallisesti omaa kiinnostustas? Tiedän yhden naisen, joka 99% varmuudella piilottelee omaa kiinnostustaan, kerta huomaa minut kaukaa aina, uskaltaa puhua ja nauraa muiden kanssa mutta minun kohdalla menee aivan jäihin ja hyvä että uskaltaa katsoa kohti. Äänikin tuntuu kyseisellä naisella katoavan kokonaan.

Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö Mr J että oot kiinnostunut siitä, vai piilotteletko aivan totaallisesti omaa kiinnostustas? Tiedän yhden naisen, joka 99% varmuudella piilottelee omaa kiinnostustaan, kerta huomaa minut kaukaa aina, uskaltaa puhua ja nauraa muiden kanssa mutta minun kohdalla menee aivan jäihin ja hyvä että uskaltaa katsoa kohti. Äänikin tuntuu kyseisellä naisella katoavan kokonaan.

Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse.

En edes muista kahden vuoden takasia. Missä ois muka nähty? Mut joo siis tän miehen kohdalla menen ihan hölmöx

• Anonyymi
      UUSI

Mä tykkään siitä pikkupoikamaisesta hymystä, joka ulottuu silmiin. Sen takia oon täällä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaunein ja suloisin samaan aikaan. Niin upea nainen kaiken puolin. Sekoan, saispa jo tilaisuuden kertoa hänelle.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä se vaatisi että saisit tilaisuuden

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se vaatisi että saisit tilaisuuden

Että minä kysyn ja järjestän edes pienen hetken jossa voidaan sopia jotain eteenpäin. Niin kuin aion tehdä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että minä kysyn ja järjestän edes pienen hetken jossa voidaan sopia jotain eteenpäin. Niin kuin aion tehdä.

Lisään, haluan halata samassa yhteydessä. ☝️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan sitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii enemmän kuin hyvin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii enemmän kuin hyvin

Okei, mahtavaa, jos olisit hän.

• Anonyymi
        UUSI

Odotan minäkin 🩷🩷😘😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluun kyl suudella kiihkeästi.🔥

• Anonyymi
      UUSI

Näyttää älyköltä ja käyttää paljon dödöä.

• Anonyymi
        UUSI

Nainen vai mies?

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa hyvältä.😍

• Anonyymi
      UUSI

Näyttää todella hyvältä. Varsinkin kun makaa sängyssä kiihko silmissään ja tanko tanassa❤️

• Anonyymi
      UUSI

No ei. 🤢

• Anonyymi
        UUSI

Näyttää cialta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää cialta

Curvalta

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole kaivattua, mutta minä näytän erittäin hyvältä. Ja luultavasti olen aika monen kaivattu. :]

• Anonyymi
      UUSI

Hän näyttää hellyyttävän hyvälle ja tuntuu varovaisesti sanottuna mielettömän mukavalle,

• Anonyymi
      UUSI

Onhan hän kaunis. Naiselliset kasvot ilman meikkiäkin. Ihana peppukin.

• Anonyymi
      UUSI

Ihanat ruskeat tuikkivat silmät Hän (n) on hurmannut mut.

• Anonyymi
        UUSI

Sinähän olet kauniin naisen löytänyt.

• Anonyymi
        UUSI

Onko ruskeat vai vihreät?

• Anonyymi
      UUSI

Korkkareissa meikattuna näyttää👠💅👄💋

• Anonyymi
      UUSI

Hän näyttää erittäin hyvältä vaatteet päällä ja ilman. Paitsi että en oo nähnyt häntä ilman vaatteita koskaan mutta voisin kuvitella että näyttää hyvältä myös ilmankin. Ehkä se vielä joskus tapahtuu. Tai sitten ei. Mut aina voi haaveilla. Tietenkin unissani ja haaveissa olen nähnyt hänet ilman vaatteita ja minun kanssani sängyssä. 💗 Hän on myös sisäisesti kaunis niinku pitääkin. Mutta on myös ulkoisesti. Sisäinen kauneus lisää ulkoista kauneutta. Ja sisäinen kauneus on tärkeintä. Oispa hän mun nainen mutta eipä valitettavasti oo, koska se ei ole mitenkään mahdollista. :( T. Yks nainen vaan

• Anonyymi
        UUSI

Luin.🔥

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1194
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      836
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe