Miten hyvältä ❤️
Näyttääkö kaivattusi
46
715
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän on komein
- AnonyymiUUSI
Piti just kirjottaa samoin...
- AnonyymiUUSI
Aivan mielettömän hyvältä. Luoja jos vielä tykkää minusta
- AnonyymiUUSI
Minun silmiini kyllä, mutta tiedän, ettei hän nyt mikään yleisen mielipiteen mukaan komea ole. Se ei tietenkään ole mikään ihme, kun en ole koskaan tykästynyt stereotyyppisen komeisiin miehiin.
- AnonyymiUUSI
Ihan sama täällä.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun viimeksi hänet näin niin olisin voinut syödä. On niin ihana että tekisi mieli rutistaa ilmat pihalle
- AnonyymiUUSI
Yritätkö sä ihan tosissaan särkeä toisten avioliitot!pitteepä ottaa puheeksi!
- AnonyymiUUSI
Viimeisen päälle tikkarissa. Voisin todellakin koskettaa mutta no kaukastahan se on
- AnonyymiUUSI
Onhan hänellä näköä ja lihasta, mutta se on joku muu mikä vetää.
- AnonyymiUUSI
L on ihanin, näyttää älyttömän hyvältä!💜
t. Mussu- AnonyymiUUSI
Iha hirvee oon mussu rakas. Iso,ku mikä ja paisun iha silmissä, mut paino pysyy samassa. Missä vika?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Iha hirvee oon mussu rakas. Iso,ku mikä ja paisun iha silmissä, mut paino pysyy samassa. Missä vika?
Oot vissiin raskaana?🔥🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin raskaana?🔥🤣
Oot tosi kaunis ja seksikäs nainen! Sinun lämmön haluaisin vielä sylissäni tuntea. ❤️😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin raskaana?🔥🤣
Miettikääpä vähän tarkemmin tuota raskaus asiaa,miehekkeet!
- AnonyymiUUSI
Shes beautiful ❤️
- AnonyymiUUSI
Leveä selkä, sopivat kädet ja näppärä kieli. Hän näyttää silmiini hyvältä.
- AnonyymiUUSI
Hän(mies) on täydellinen.🎯
- AnonyymiUUSI
Ihan sairaan komee😇🤭 en uskalla edes miettii mutta hymyilen kun hän on ajatuksissa💫
En vaan tajua kun aina mokaan jotenkin kun nään ihastuksen Mr J tai pitäis jotain järkevää puhua- AnonyymiUUSI
Tietääkö Mr J että oot kiinnostunut siitä, vai piilotteletko aivan totaallisesti omaa kiinnostustas? Tiedän yhden naisen, joka 99% varmuudella piilottelee omaa kiinnostustaan, kerta huomaa minut kaukaa aina, uskaltaa puhua ja nauraa muiden kanssa mutta minun kohdalla menee aivan jäihin ja hyvä että uskaltaa katsoa kohti. Äänikin tuntuu kyseisellä naisella katoavan kokonaan.
Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö Mr J että oot kiinnostunut siitä, vai piilotteletko aivan totaallisesti omaa kiinnostustas? Tiedän yhden naisen, joka 99% varmuudella piilottelee omaa kiinnostustaan, kerta huomaa minut kaukaa aina, uskaltaa puhua ja nauraa muiden kanssa mutta minun kohdalla menee aivan jäihin ja hyvä että uskaltaa katsoa kohti. Äänikin tuntuu kyseisellä naisella katoavan kokonaan.
Kysyin kyllä kohta 2 vuotta sitten häneltä onko hän sinkku ja vastaukseksi sain vaan "eeeeeeen ole", eli eipä vaikuta yrittää mitään enää jos nainen ei tule vastaan itse.En edes muista kahden vuoden takasia. Missä ois muka nähty? Mut joo siis tän miehen kohdalla menen ihan hölmöx
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään siitä pikkupoikamaisesta hymystä, joka ulottuu silmiin. Sen takia oon täällä.
- AnonyymiUUSI
Kaunein ja suloisin samaan aikaan. Niin upea nainen kaiken puolin. Sekoan, saispa jo tilaisuuden kertoa hänelle.
- AnonyymiUUSI
Mitä se vaatisi että saisit tilaisuuden
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se vaatisi että saisit tilaisuuden
Että minä kysyn ja järjestän edes pienen hetken jossa voidaan sopia jotain eteenpäin. Niin kuin aion tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että minä kysyn ja järjestän edes pienen hetken jossa voidaan sopia jotain eteenpäin. Niin kuin aion tehdä.
Lisään, haluan halata samassa yhteydessä. ☝️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odotan sitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopii enemmän kuin hyvin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sopii enemmän kuin hyvin
Okei, mahtavaa, jos olisit hän.
- AnonyymiUUSI
Odotan minäkin 🩷🩷😘😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun kyl suudella kiihkeästi.🔥
- AnonyymiUUSI
Näyttää älyköltä ja käyttää paljon dödöä.
- AnonyymiUUSI
Nainen vai mies?
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa hyvältä.😍
- AnonyymiUUSI
Näyttää todella hyvältä. Varsinkin kun makaa sängyssä kiihko silmissään ja tanko tanassa❤️
- AnonyymiUUSI
No ei. 🤢
- AnonyymiUUSI
Näyttää cialta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää cialta
Curvalta
- AnonyymiUUSI
Ei ole kaivattua, mutta minä näytän erittäin hyvältä. Ja luultavasti olen aika monen kaivattu. :]
- AnonyymiUUSI
Hän näyttää hellyyttävän hyvälle ja tuntuu varovaisesti sanottuna mielettömän mukavalle,
- AnonyymiUUSI
Onhan hän kaunis. Naiselliset kasvot ilman meikkiäkin. Ihana peppukin.
- AnonyymiUUSI
Ihanat ruskeat tuikkivat silmät Hän (n) on hurmannut mut.
- AnonyymiUUSI
Sinähän olet kauniin naisen löytänyt.
- AnonyymiUUSI
Onko ruskeat vai vihreät?
- AnonyymiUUSI
Korkkareissa meikattuna näyttää👠💅👄💋
- AnonyymiUUSI
Hän näyttää erittäin hyvältä vaatteet päällä ja ilman. Paitsi että en oo nähnyt häntä ilman vaatteita koskaan mutta voisin kuvitella että näyttää hyvältä myös ilmankin. Ehkä se vielä joskus tapahtuu. Tai sitten ei. Mut aina voi haaveilla. Tietenkin unissani ja haaveissa olen nähnyt hänet ilman vaatteita ja minun kanssani sängyssä. 💗 Hän on myös sisäisesti kaunis niinku pitääkin. Mutta on myös ulkoisesti. Sisäinen kauneus lisää ulkoista kauneutta. Ja sisäinen kauneus on tärkeintä. Oispa hän mun nainen mutta eipä valitettavasti oo, koska se ei ole mitenkään mahdollista. :( T. Yks nainen vaan
- AnonyymiUUSI
Luin.🔥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647