Nysse tuli!

Ärrä-bemari!

Vihdoin ja viimein sain ostetuksi R-bemarin pääsiäisenä myydyn K:n tilalle. Nyt alkaa ihan uusi elämä!

7

2634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timppa .

      Japanilaiset pesee laadullansa ja ominaisuuksillansa kaikki EU pyörät.

      Motoristi jo yli 40v.

      • Nimetön

        Kannattaisi lukea englantilaisen MCN = Motorcycle News sanomalehden 100.000 mailin kestotesti tältä keväältä ennenkuin aukoo päätään...
        t. GS


      • mutta itse ajelen siitä huolimatta Baijerilaisella. Hyvää kesää sinulle ja ajokelejä sitten kun joskus ehkä hankit pyörän.


      • voi olla totta?!

        Motoristi jo yli 40v. etkä ole mitään oppinut!!
        Voiko tää olla totta?
        Et kai vaan ole ajellut vain ja ainoastaan japseilla?
        Makuja(kin) on moneksi


      • Ei merkkiuskollinen
        voi olla totta?! kirjoitti:

        Motoristi jo yli 40v. etkä ole mitään oppinut!!
        Voiko tää olla totta?
        Et kai vaan ole ajellut vain ja ainoastaan japseilla?
        Makuja(kin) on moneksi

        En tästä ala kinastelemaan mutta K100RS:n ja K1200GT:n jälkeen en ollenkaan moiti nykyistä FJR1300:sta. Kertokaa asiantuntijat jotain oleellista väitteittenne tueksi, ei noita laitteita saa millään ilveellä paremmuusjärjestykseen niin, että kaikki olisivat onnellisia.


      • pemumiäs
        Ei merkkiuskollinen kirjoitti:

        En tästä ala kinastelemaan mutta K100RS:n ja K1200GT:n jälkeen en ollenkaan moiti nykyistä FJR1300:sta. Kertokaa asiantuntijat jotain oleellista väitteittenne tueksi, ei noita laitteita saa millään ilveellä paremmuusjärjestykseen niin, että kaikki olisivat onnellisia.

        Toisen saa ajamalla rikki ja toista ei.
        Arvatkaa kumman?


      • mie vuan
        pemumiäs kirjoitti:

        Toisen saa ajamalla rikki ja toista ei.
        Arvatkaa kumman?

        yksinkertaista kuitenkaan ole. Molemmissa tai oikeastaan kaikissa on mahdollisuus ongelmiin. Lisäksi jos (kaikella kunnioituksella bemua kohtaan, olen itsekin harkinnut busan tilalle 1200r:ää) katselee bemujen ajokilometrimääriä niistä pyöristä joita on myynnissä, niin ne ovat usein todella pieniä. Kuitenkin täällä kehuskellaan kestävyydellä... Itse olen usealla japsilla ajanut 100tkm ja yleensä ilman murheita. Hondissa oli nokkaketjun kiristin juttuja (tuutti, cbr1000 ja bläkkäri). Kawaan zx10 vaihdoin yhden venttiilin kun se oli päästä hieman katkennut ja pelkäsin sen tippuvan paikoiltaan ja bussiin olen vaihtanut etujarrulevyt ja kytkimen stefan. Stefan vaihdoin varmuuden vuoksi kun on kuulemma heikko paikka. Niin, ja takapyörän laakeri hajosi kesällä Puolaan....:( Bussilla tosin ei ole vielä ajettu kun 46tkm...
        Bemuista en ole muita juttuja kuullut kuin ekat 16v mallit jotka sotkivat jäähdytysnesteet ja öljyt sekaisin ja sit että niitä vanhempia pitää aika ahkerasti säädätellä venojen puolesta, mut se on kyllä helppo homma tehdä itsekin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe