Vihdoin ja viimein sain ostetuksi R-bemarin pääsiäisenä myydyn K:n tilalle. Nyt alkaa ihan uusi elämä!
Nysse tuli!
7
2634
Vastaukset
- Timppa .
Japanilaiset pesee laadullansa ja ominaisuuksillansa kaikki EU pyörät.
Motoristi jo yli 40v.- Nimetön
Kannattaisi lukea englantilaisen MCN = Motorcycle News sanomalehden 100.000 mailin kestotesti tältä keväältä ennenkuin aukoo päätään...
t. GS mutta itse ajelen siitä huolimatta Baijerilaisella. Hyvää kesää sinulle ja ajokelejä sitten kun joskus ehkä hankit pyörän.
- voi olla totta?!
Motoristi jo yli 40v. etkä ole mitään oppinut!!
Voiko tää olla totta?
Et kai vaan ole ajellut vain ja ainoastaan japseilla?
Makuja(kin) on moneksi - Ei merkkiuskollinen
voi olla totta?! kirjoitti:
Motoristi jo yli 40v. etkä ole mitään oppinut!!
Voiko tää olla totta?
Et kai vaan ole ajellut vain ja ainoastaan japseilla?
Makuja(kin) on moneksiEn tästä ala kinastelemaan mutta K100RS:n ja K1200GT:n jälkeen en ollenkaan moiti nykyistä FJR1300:sta. Kertokaa asiantuntijat jotain oleellista väitteittenne tueksi, ei noita laitteita saa millään ilveellä paremmuusjärjestykseen niin, että kaikki olisivat onnellisia.
- pemumiäs
Ei merkkiuskollinen kirjoitti:
En tästä ala kinastelemaan mutta K100RS:n ja K1200GT:n jälkeen en ollenkaan moiti nykyistä FJR1300:sta. Kertokaa asiantuntijat jotain oleellista väitteittenne tueksi, ei noita laitteita saa millään ilveellä paremmuusjärjestykseen niin, että kaikki olisivat onnellisia.
Toisen saa ajamalla rikki ja toista ei.
Arvatkaa kumman? - mie vuan
pemumiäs kirjoitti:
Toisen saa ajamalla rikki ja toista ei.
Arvatkaa kumman?yksinkertaista kuitenkaan ole. Molemmissa tai oikeastaan kaikissa on mahdollisuus ongelmiin. Lisäksi jos (kaikella kunnioituksella bemua kohtaan, olen itsekin harkinnut busan tilalle 1200r:ää) katselee bemujen ajokilometrimääriä niistä pyöristä joita on myynnissä, niin ne ovat usein todella pieniä. Kuitenkin täällä kehuskellaan kestävyydellä... Itse olen usealla japsilla ajanut 100tkm ja yleensä ilman murheita. Hondissa oli nokkaketjun kiristin juttuja (tuutti, cbr1000 ja bläkkäri). Kawaan zx10 vaihdoin yhden venttiilin kun se oli päästä hieman katkennut ja pelkäsin sen tippuvan paikoiltaan ja bussiin olen vaihtanut etujarrulevyt ja kytkimen stefan. Stefan vaihdoin varmuuden vuoksi kun on kuulemma heikko paikka. Niin, ja takapyörän laakeri hajosi kesällä Puolaan....:( Bussilla tosin ei ole vielä ajettu kun 46tkm...
Bemuista en ole muita juttuja kuullut kuin ekat 16v mallit jotka sotkivat jäähdytysnesteet ja öljyt sekaisin ja sit että niitä vanhempia pitää aika ahkerasti säädätellä venojen puolesta, mut se on kyllä helppo homma tehdä itsekin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447