Milloinka kynttilät palaa itse ammutuille koirille?

Anonyymi-ap

Mielenilmaus pedoille menetettyjen metsästyskoirien puolesta Joensuussa. Voi hellanlettas kuinka somaa! Naiset ja lapset kävelevät koirien kanssa Siihtalasta torille, jossa kynttilöitä sytytellään ja jahtibossi (mies) puhuu.

On kyllä todella kaksinaamaista, kun YLIVOIMAISESTI YLEISEMPI metsästyskoirien kuolinsyy on se, kun isäntä ampuu terveen koiran, ja kuoppaa sen monttuun!

Nämä kiihkeät jahtaajat kun eivät voi sietää sitä, jos koira ei heti ensimmäisillä jahtikerroilla toimi kympin arvoisesti.

Myös koirien kuolemat liikenteessä on yllttävän yleisiä ja nekin ylittävät moninkertaisesti petojen tappamien määrän. Saaliskiihkossaan kun koirien annetaan hakea riistaa teiden varsilla jolloin ne sokeasti syöksyvät autojen alle.

20

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse ammuin marsun kun ei oppinut millään tekemään volttia.

• Anonyymi

Osaatko itse tehdä voltin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko itse tehdä voltin?

En mutta ei kukaan ole ikinä yrittänyt opettaakkaan.

• Anonyymi

Taidat olla pimpeli pompeli🤣

• Anonyymi

Hys hys, ei saa totuuksia puhua...

• Anonyymi

metsästäjät on ihmeporukkaa.

• Anonyymi

Joutas kaikki rakit kuoppaan!

• Anonyymi

Vievät rakkinsa susien maille syötäväksi ja sitten surusaatolla vaativat susien tappamista... Pitäkää ne rakkinne mökissä sisällä niin ei sudet syö. Susi kuuluu metsään, te ja rakkinne ette kuulu.

• Anonyymi

Kiitos että joku uskalsi kirjoittaa totuuden. Ite aattelin varata repullisen kynttilöitä ja käydä sytyttämässä salametsästettyjen susien muistolle Kuivalaisen puhujapöntön viereen.

• Anonyymi

Itse ammuttu koira.
      Eihän tästä paskasta ymmärrä mitään.

• Anonyymi

Minulla oli kauan sitten koulu 4,5 kilometrin päässä.
      Silloin Tiedettiin, susia ei ole.
      Talvella pääsi suksilla oikotietä.

• Anonyymi

Minä otan aina konjakin kun kuulen että susi kuollut,metsästys ei kiinnosta mutta susia voisin kyllä metsästää ihan siitä ilosta kun se saa näiden vajaa-älyisten alahuulen väpäjämään.

• Anonyymi

Kieltämättä hyvin jälkijättösiä ovat habitukselta ja ajatukseltaa,joku pitää päässä viirata kun aletaan ajamaan elikon etua joka viis veisaa ihmisen tekosista,saati että aiheuttaa pelkkää vahinkoa.

• Anonyymi

Auttaako konjakki huulesi väpätykseen?

• Anonyymi

Lieksan pankopojat ja pylleröukot vievät huonot piskit korpeen susien evääksi.

• Anonyymi

Huppepiskit aiheuttaa eniten vahkoja ja kuolemia suomessa ei susi se on fakta.Kuitenkin pihapiiristäni hävitän sudet mutta yhtään piskiä en ole hävittänyt enkä hävitä.

• Anonyymi

Voishan nämä susihipitkin sinne korpeen raahata niitä hukkiaan rapsuttelemaan,siellä oisitte keskenänne ettekkä ihmisten ilmoilla haisemassa.

• Anonyymi

Kaikki jonjoutavat rakit vaan susien ruuaksi.

• Anonyymi

Miksi vihervasemmistossa on niin paljon outoja ihmisiä?

• Anonyymi

Höpö höpö

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4897
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      425
      1546
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      191
      1128
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1108
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      16
      1026
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe